AZ-FC Kairat Almaty (do 2 aug, 20.45u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Verschillende jongens scoorden flinke onvoldoendes maar de meest improductieve speler vandaag vond ik toch Idrissi. Geloof dat 80% van zijn acties mislukten.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Voor de buitenspelers gold linkspoot op rechts en rechtspoot op links, zonder ook maar 1x te switchen. Dan is ook een spits lekker te verdedigen. vdBrom geeft weer een brevet van onvermogen af.
En wat missen we Wuytens helaas, zo'n ondergewaardeerde speler.
Met wat ons nu ter beschikking staat, kunnen we beter 4 -4 -2 gaan spelen.
Bizot
Svensson Weigelt? Wuytens Ouwejan
Idrissi Midtsjo Til Koopmeiners
Johnsson Boadu

Weigelt is wel een vraagteken, en meer gekozen omdat ik Vlaar en Hatzidiakos echt niet meer kan verdragen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Ferry schreef: 02 aug 2018, 20:09 Ik krijg het gevoel dat we in de voorbereiding 1 variant op de corner hebben geoefend. Dicht bij de keeper/doel...
Irriteer ik me al jaren aan..............zelden of nooit een afdraaiende bal,ben ik nou gek of niet...............een afdraaiende bal is toch veel moeilijker te pakken door de keeper?
Vakkie P
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Vrije trappen leveren sinds Gudelj nog zelden iets op.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De zoveelste teleurstelling. Van den Brom heeft met AZ nog niks gewonnen. Alleen maar teleurstellingen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Joostess schreef: 02 aug 2018, 19:48 Als AZ zich maar niet teveel focust op de competitie. Die kunnen ze beter laten lopen. De beker is de snelste weg naar succes, daar moet je er staan. Nacompetitie spelen is op zich geen ramp
John van den Brom zou het nog klaar krijgen om de finale van de nacompetitie te verliezen, liever niet dus.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

bart van der velden schreef: 02 aug 2018, 19:24 = Het overleven van 3 voorrondes was sowieso een hele tour geweest.
Sinds wanneer?
We hebben al vaker voorrondes gespeeld en ze gewoon gewonnen, wat een argumenten hebben sommigen hier om wat krom is recht te lullen. misschien is er plek naast de knappe perschef.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 02 aug 2018, 20:43 Bij een normale scheidsrechter (geen penalty) was het nu dus 2-0 en dus verlenging.
Ik kijk liever in de spiegel. Kut teruggekopt van Hatzidiakos en Bizot die de bal gewoon weg kan stompen als hij met zijn vuisten naar de bal gaat. Hij was gewoon bang.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Smit260 schreef: 02 aug 2018, 20:43 Hopelijk een harde les voor AZ dat ze de volgende keer gewoon op tijd hun selectie rond hebben. Dan maar sneller in die onderhandelingen en een miljoen of 2 extra uitgeven om de spelers sneller binnen te halen, dat krijg je in een Europees seizoen echt wel terug.

Vrees alleen toch dat Vitesse maar ook FC Utrecht beter spelersmateriaal heeft dan AZ komend seizoen. Maar goed, zoals hierboven al vermeld, PSV deed het ook heel slecht en werd 'fluitend' kampioen. Hopelijk worden wij weer 'fluitend' derde.
Denk het niet. Je mist nog Stengs, Johnsen, Vejinovic, Wuytens, Weigelt en een fitte Rotariu. Dan heb je een betere selectie dan Vitesse en Utrecht. Alleen vandaag ontbreken er teveel speler of waren ze niet fit.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hou toch op. Weigelt heeft geloof ik één wedstrijd in de tweede Bundesliga als ervaring, de overeenkomst van Rotariu met Berghuis is vooralsnog dat ze allebei te iel zijn om een duel te winnen, met een fitte Vejinovic liep het ook niet, Wuijtens komt zelden boven een 6,5. Stengs loopt over qua potentieel, maar daar mag je redelijkerwijs de komende maanden ook nog niet te veel van verwachten. Dan hebben we nog twee Tsjechen die nog niks hebben bewezen. Johnsen moet dus wel echt wonderen gaan verrichten wil je met kerst in de top 5 staan. De kans dat je voorlopig tegen dit armoedige geklooi zit aan te kijken is veel groter.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Vooral blijven klappen voor deze prutsers
Het ergste was nog gaan zingen van oude liedjes
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Highway to Hell was wel toepasselijk.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Ferry schreef: 02 aug 2018, 20:14 Gewoon de 9.000 aanwezigen het toegangsgeld teruggeven...
Of 35 miljoen verdelen over 14.000.000 seizoenkaarthouders. Knappe spelers kopen ze toch niet en met die € 2.500,- de man heb je in ieder geval een schadevergoeding voor het aanschouwen van 17 mislukte wedstrijden.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Voltreffer Vick schreef: 03 aug 2018, 07:02 Of 35 miljoen verdelen over 14.000.000 seizoenkaarthouders. Knappe spelers kopen ze toch niet en met die € 2.500,- de man heb je in ieder geval een schadevergoeding voor het aanschouwen van 17 mislukte wedstrijden.
Moet je eens voorstellen hoe lang het dan duurt voordat je P9 bent afgereden...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 02 aug 2018, 23:39 Hou toch op. Weigelt heeft geloof ik één wedstrijd in de tweede Bundesliga als ervaring, de overeenkomst van Rotariu met Berghuis is vooralsnog dat ze allebei te iel zijn om een duel te winnen, met een fitte Vejinovic liep het ook niet, Wuijtens komt zelden boven een 6,5. Stengs loopt over qua potentieel, maar daar mag je redelijkerwijs de komende maanden ook nog niet te veel van verwachten. Dan hebben we nog twee Tsjechen die nog niks hebben bewezen. Johnsen moet dus wel echt wonderen gaan verrichten wil je met kerst in de top 5 staan. De kans dat je voorlopig tegen dit armoedige geklooi zit aan te kijken is veel groter.
Wuytens is een stabiele factor, geen geweldenaar maar je weet wat je aan hem hebt. Weigelt geeft in ieder geval opties en is getalenteerd. Of hij er meteen staat is een tweede. Rotariu kan voetballen dat zie je direct, alleen die is net een week in training. Met Vejinovic heb je er in ieder geval een optie bij. Nu heb je geen opties op het middenveld. En overschat vooral de selecties van Vitesse en Utrecht niet.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Denniz schreef: 02 aug 2018, 20:27 Isrissi is precies 0 keer buitenom gegaan heb ik zo snel geteld. Is toch een buitenspeler?

Alleen Svensson en Boadu voldoende
Wat heeft het voor zin om buitenom te gaan met Friday als spits ? Idrissi speelde niet super, maar heeft zeker zijn best gedaan om te winnen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 02 aug 2018, 20:43 Bij een normale scheidsrechter (geen penalty) was het nu dus 2-0 en dus verlenging.
Helemaal juist. Met dit soort scheidsrechters ben je bij voorbaat al kansloos om door te gaan. Volgens mij heeft hij weer een leuk bedrag op zijn bankrekening erbij kunnen laten schrijven.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 03 aug 2018, 08:05 Wat heeft het voor zin om buitenom te gaan met Friday als spits ? Idrissi speelde niet super, maar heeft zeker zijn best gedaan om te winnen.
Jij maakt het helemaal mooi. Friday er de schuld van geven dat hij niet buitenom gaat? Friday is juist iemand die je moet bedienen, dus alle reden om buitenom te gaan. Nu speelde Friday trouwens slecht, daar niet van. Alleen om het falen van elke speler op het conto van Fred te schrijven is lachwekkend.

Achteraf gezien had je natuurlijk met Boadu moeten beginnen, die is veel beter in de kleine ruimte en is beter in de combinatie. Met twee naar binnen komende buitenspelers is dat sowieso beter. Ik denk dat Johnsen wat dat betreft ook problemen gaat krijgen. Dat is wel een speler met meer power dan Friday, maar is ook een speler die je moet bedienen.
Plaats reactie