Olympique Lyonnais-AZ (do 23 feb, 21.05u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wat fijn dat het forum ten tijde van de wedstrijd offline was. Dat heeft veel gescheld en gevloek op dit mooie forum gescheeld.

Ik geloof dat ik nog nooit een Europese wedstrijd niet afgekeken heb, maar ik kon t na de 3-1 niet langer aanzien. Ik was toen op mijn telefoon aan het kijken en had nog geen reactie gegeven over de goal van Garcia via de app (dat ik zelfs daar niet voor kon juichen omdat Garcia die bal eigenlijk af had moeten geven) of de bal lag er aan de andere kant alweer in toen ik terugschakelde.

De geste van de spelers is netjes, maar wat koop je er voor? Liever donderdag Cambuur oprollen en als boetedoening de beker overtuigend gaan winnen. Ik zou niet heel vrolijk worden van een wedstrijdkaartje, als ik als seizoenskaarthouder naar Lyon was uitgereisd.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
zeek
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:45
Locatie: Cabannes, Frankrijk
Contacteer:

Heerlijk, Ik ben er weer.

Ik was met de TGV naar Lyon om de jongens, bollie, Johan, Kees en de rugby leden te ontmoeten, na een paar biertjes, (ze hebben alles opgedronken in her Ierse kroeg) moest ze naat het stadion, ik ging lekker met de TGV de 280km naar het zuiden. Ik heb de 2e helft gezien live op TV, mijn God..wat wou ik zo graag weer naar AZ en voor het eerst was ik blij dat ik niet heen ging.

Groetjes mensen uit het mooie Provence
Tartan army we are here,yoho....groetjes van de Schotse AZ supporters
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

zeek schreef: 25 mar 2018, 15:47 Heerlijk, Ik ben er weer.

Ik was met de TGV naar Lyon om de jongens, bollie, Johan, Kees en de rugby leden te ontmoeten, na een paar biertjes, (ze hebben alles opgedronken in her Ierse kroeg) moest ze naat het stadion, ik ging lekker met de TGV de 280km naar het zuiden. Ik heb de 2e helft gezien live op TV, mijn God..wat wou ik zo graag weer naar AZ en voor het eerst was ik blij dat ik niet heen ging.

Groetjes mensen uit het mooie Provence
Weet je zeker dat de jongens alles hebben opgedronken en niet jij? En dat het er een paar waren?
Geniet er nog van in de Provence!
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

differentcook schreef: 26 mar 2018, 17:04 Weet je zeker dat de jongens alles hebben opgedronken en niet jij? En dat het er een paar waren?
Geniet er nog van in de Provence!
Dat was dan wel een heel zware kater, aangezien hij pas 13 maanden later deze post plaatste. :wink:
Gebruikersavatar
zeek
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:45
Locatie: Cabannes, Frankrijk
Contacteer:

Ik heb 3 biertjes gehad, ik denk dat het nachtburgermeester Kees Olie alles heeft opgedronken...lol

Het internet is heel langzaam hier, ik heb eigenlijk 12 maanden geleden die geschreven en gepost

:D
Tartan army we are here,yoho....groetjes van de Schotse AZ supporters
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

zeek schreef: 26 mar 2018, 21:47
Het internet is heel langzaam hier, ik heb eigenlijk 12 maanden geleden die geschreven en gepost

:D
En in de tussentijd toch maar een nieuwe internetverbinding aangelegd zie ik? 😋
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
zeek
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:45
Locatie: Cabannes, Frankrijk
Contacteer:

Nog niet, dus dit antwoord heb ik ook een jaar geleden geschreven lol :)
Tartan army we are here,yoho....groetjes van de Schotse AZ supporters
Plaats reactie