AZ-Olympique Lyonnais (do 16 feb, 19.00u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Historie 16 februari
1975: Roda JC-AZ 2-2
2012: AZ-RSC Anderlecht 1-0 (Europa League)
2013: Roda JC-AZ 2-2

Kaartverkoop

Speciaal tarief seizoenkaarthouders
Seizoenkaarthouders kunnen tot en met donderdag 12 januari met liefst 33% korting de eigen stoel voor deze thuiswedstrijd bestellen. Je eigen plaats bestellen kan eenvoudig online of in het AZ Fancentrum in het AFAS Stadion. Je krijgt op vertoon de bestelde kaarten (fancentrum) of e-tickets (online) toegang tot het thuisduel op 16 februari.
Op 13 januari worden alle stoelen die niet besteld zijn door seizoenkaarthouders vrijgegeven.

Neem een AZ-er mee tegen aantrekkelijke tarieven!
Seizoenkaarthouders krijgen daarnaast ook 33% korting ten opzichte van de reguliere tarieven op de aankoop van maximaal 8 extra kaarten per seizoenkaart en scoren eenvoudig online of in het AZ Fancentrum kaarten.
Tarieven Seizoenkaarthouders
Vakken Tarief normaal Seizoenkaarthouder Tarief jeugd t/m 17 jaar Seizoenkaarthouder
J, M, N, V, W, X1, X2, X3, Y € 15 € 10
A, G, H, T, U, Z € 16,50 € 11
B1,F2 € 16,50 n.v.t.
O,S € 18 € 12
P,Q,R € 19,50 € 13
B2, F1 € 20 n.v.t.
C, D, E € 25 n.v.t.
Rolstoelbeun, Rolstoelbegeleider € 8,25 n.v.t.

Actie voor AZ Juniorclubs
Ook onze jongste fans bezoeken dit spannende duel tegen een aantrekkelijke korting van maar liefst 20%. Ouders/verzorgers profiteren mee en betalen ook het aangepaste tarief. Ben je lid van De Waaghalzen of de AZ AllstarZ? Met jouw clubkaart koop je online maximaal 9 kaarten. Geen lid? Bestel vandaag nog in de webshop een lidmaatschap en profiteer! De kaarten die niet zijn gereserveerd voor seizoenkaarthouders zijn nu al verkrijgbaar. Op 13 januari worden alle stoelen die niet besteld zijn door seizoenkaarthouders vrijgegeven.
Tarieven Leden Waaghalzen en AllstarZ
Vakken Tarief normaal (>17 jaar) lid juniorclubs Tarief t/m 17 jaar lid juniorclubs
J, M, N, V, W, X1, X2, X3, Y € 18 € 12
A, G, H, T, U, Z € 19,80 € 13,20
B1, F2 € 19,80 n.v.t.
O,S € 21,60 € 14,40
P, Q, R € 23,40 € 15,60
B2, F1 € 24 n.v.t.
C, D, E € 30 n.v.t.
Rolstoelbeun, Rolstoelbegeleider € 10 n.v.t.

Voordeel voor clubkaarthouders
Je kunt nu al direct bestellen. De kaarten die niet zijn gereserveerd voor seizoenkaarthouders zijn nu al verkrijgbaar. Bij afname vanaf vier kaarten scoort men 10% korting. Met één clubkaart kun je 9 kaarten aanschaffen. Op 13 januari worden alle stoelen die niet besteld zijn door seizoenkaarthouders vrijgegeven.
Normale Tarieven
Vakken Tarief normaal alle anderen Tarief jeugd t/m 17 jaar alle anderen
J, M, N, V, W, X1, X2, X3, Y € 22,50 € 15
A, G, H, T, U, Z € 24,75 € 16,50
B1, F2 € 24,75 n.v.t.
O, S € 27 € 18,-
P, Q, R € 29,25 € 19,50
B2, F1 € 30 n.v.t.
C, D, E € 37,50 n.v.t.
Rolstoelbeun, Rolstoelbegeleider € 12,50 n.v.t.

Aanvragen clubkaart
Om voor dit duel kaarten te kunnen aanschaffen heb je een clubkaart nodig. Wil je graag naar het duel, maar nog niet in het bezit van een clubkaart? Je vraagt hier een gratis exemplaar aan. Naast het bezoeken van thuisduels scoor je met jouw clubkaart ook 10% korting in onze webshop en in het AZ Fancentrum.

Speelschema Round of 32 Europa League
16-02-2017 19.00 uur AZ-Olympique Lyon
23-02-2017 21.05 uur Olympique Lyon-AZ

Stazone
De vakken W en X1 zijn gereserveerd voor de supporters die de wedstrijd staand willen volgen.

Rookvrij
De vakken H, J en P zijn rookvrij.

Parkeren
Parkeerkaarten voor P9 (€ 5,-) zijn verkrijgbaar via het AZ Fancentrum en op de wedstrijddag bij het oprijden van P9.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou, duidelijk dat je thuis in ieder geval moet winnen. Aanvallen dus, en goals maken. De eerste klap is een daalder waard.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Europese tegenstander ajax en AZ reageren op loting: 'Zij zijn de favoriet'
Jean-Michel Aulas, voorzitter van Lyon, schat de kansen tegen AZ op fiftyfifty. "Dit is een club die recent twee keer de kwartfinale heeft gehaald in deze competitie. Nederlandse clubs hebben geweldige faciliteiten. Het zal fiftyfifty worden, maar we hebben een goede kans om door te gaan."
Zie je wel Antti ? begroting zegt niks. Een doelpunt is een doelpunt. 50/50. AZ moet gewoon nog wat meer respect in hun goal rammen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef:Nou, duidelijk dat je thuis in ieder geval moet winnen. Aanvallen dus, en goals maken. De eerste klap is een daalder waard.
Nou, dat is slechts € 0,68
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kaartverkoop is gestart. Kaarten al vanaf €15,- voor seizoenkaarthouders.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Mag Depay nou wel mee doen of niet? Ik dacht van wel, maar het NHD beweert van niet.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het contracteren van Depay laat mooi zien hoe zogenaamd grote clubs werken. Met brute-force. Ze kopen gewoon wat ze denken dat kwalitatief goed voor ze is.

Vakmanschap in het trainers coachings vak is vervolgens minder van belang.

Inhoudelijk gezien zijn het arme clubs, er zijn al vele voorbeelden van vroegere topclubs die terugvallen zodra er minder geld is. Anzhi bijvoorbeeld.
Glory Hunter
Swami
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 aug 2007, 07:34
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef:Mag Depay nou wel mee doen of niet? Ik dacht van wel, maar het NHD beweert van niet.
Hij mag niet meedoen omdat hij met Manchester United al in de Europe league gespeeld heeft.
Je staat ermee op ......
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef:Mag Depay nou wel mee doen of niet? Ik dacht van wel, maar het NHD beweert van niet.
Uit de reglementen:
43.01 For all matches from the start of the round of 32, a club may register a maximum of three new eligible players for the remaining matches in the current competition. Such registration must be completed by 1 February 2017 (24.00CET) at the latest. This deadline cannot be extended.
43.02 One player from the above quota of three who has been fielded in a UEFA club competition group stage match for another club in the current season may exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
a. in the same competition for another club; or
b. for another club that is currently in the same competition.
En aangezien Depay in 3 groepswedstrijden is ingevallen voor Manchester United voldoet hij niet aan zowel a. als b.
En dus mag hij de rest van het seizoen niet in de EL spelen voor Olympique Lyonnais.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Is het uitvak uitverkocht eigenlijk?
Ik kan negrens een forum van lyon vinden
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef:Ik kan negrens een forum van lyon vinden
http://forum.olweb.fr/forum.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zie alleen (niet zo snel) een topic voor de wedstrijden tegen AZ staan daar.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Volgensmij leeft het totaal niet bij hun ik kan er echt niks over vinden
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

schoorl schreef:Volgensmij leeft het totaal niet bij hun ik kan er echt niks over vinden
Leeft het bij ons wel dan? Merk er niks van......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Gaat toch wel aardig met de kaartverkoop anders:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Matthias geschorst voor deze wedstrijd, nog meer geschorsten? Het is de bedoeling dat Svensson dan speelklaar is volgens de media. Ik mag aannemen dat hij al eerder zijn debuut mag maken en dat hij niet in deze wedstrijd voor de leeuwen wordt geworpen? En dan bedoel ik niet een wedstrijd van Jong AZ.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ Twello schreef:Matthias geschorst voor deze wedstrijd, nog meer geschorsten?
Alleen Johansson geschorst. Verder niemand.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ Twello schreef:Matthias geschorst voor deze wedstrijd, nog meer geschorsten? Het is de bedoeling dat Svensson dan speelklaar is volgens de media. Ik mag aannemen dat hij al eerder zijn debuut mag maken en dat hij niet in deze wedstrijd voor de leeuwen wordt geworpen? En dan bedoel ik niet een wedstrijd van Jong AZ.
Dat moet dan tegen Heerenveen zijn. Dat is de enige wedstrijd die hier nog voor komt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik denk wel dat het 90 minuten Jong AZ zal worden dan. Heerenveen-uit lijkt me net iets te belangrijk om een speler ritme op te laten doen. Of wellicht een invalbeurt bij AZ 1 als de stand het toelaat. Al zie ik dat AZ op zondag speelt, dus zal Jong AZ op zaterdag spelen?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ol coffee.png
ol coffee.png (64.1 KiB) 5856 keer bekeken
Een interessant, rustig forum. Ze hebben een topic "Europa" en een topic "De rest van de wereld".

Het meest op een wedstrijden topic lijkend topic heet bij hun OL Coffee, of OL Café.
"Om de dagelijkse resultaten en de voortgang van de Pro Group uw favoriete club te bespreken. Uw dagelijkse afspraak met het team van de OL. "

De eerste bladzijde van 4 staat hierboven. Opvallende topictitels.. "Gebrek aan erkenning" en "De hype van het team". Het topic "Het einde van de wereld" is ook zo'n topic wat wij nog niet hebben. wink wink..
Op bladzijde 2 zie ik "De echte vechtlust" en ook grappig "Bewijs door beeld dat OL absoluut niet door arbitrage wordt geholpen".

Kortom, in grote lijnen gelijk aan het AZ fanpage forum. De onze is wat netter en strakker gestructureerd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:Ik denk wel dat het 90 minuten Jong AZ zal worden dan. Heerenveen-uit lijkt me net iets te belangrijk om een speler ritme op te laten doen. Of wellicht een invalbeurt bij AZ 1 als de stand het toelaat. Al zie ik dat AZ op zondag speelt, dus zal Jong AZ op zaterdag spelen?
Jong AZ speelt exact tegelijk, zondag 14:30 uit tegen AFC A'dam.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie