AZ-Maccabi Tel Aviv FC (do 20 okt, 21.05u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Historie 20 oktober
1968: ADO Den Haag-AZ 2-0
1974: AZ-Go Ahead Eagles 1-0
1982: AZ-Internazionale 1-0 (Europacup II)
1984: NAC Breda-AZ 2-0 (KNVB-beker)
1985: VVV Venlo-AZ 4-0
1990: AZ-FC Eindhoven 1-1
2001: AZ-Feyenoord 1-3
2005: Dnipro Dnipropetrovsk-AZ 1-2 (UEFA-cup)
2009: AZ-Arsenal FC 1-1 (Champions League)
2011: AZ-FK Austria Wien 2-2 (Europa League)
2012: AZ-NEC 0-2
2013: AZ-SC Cambuur 3-1

Kaartverkoop

Tarieven passe-partout Groepsfase Europa League
Vakken Seizoenkaarthouders (tot en met 14 september) Clubkaarthouders (tot en met 14 september) Losse kaarten totaal
D € 75 € 90 € 105
C,E € 70 € 82,50 € 97,50
B2, F1, P, Q, R € 60 € 70 € 82,50
O,S € 55 € 65 € 75
A, B1, F2, G, H, T, U, Z € 50 € 57,50 € 67,50
J, M, N, V, W, X1, X2, X3, Y € 45 € 52,50 € 60
Rolstoelbeun, Rolstoelbegeleider € 30 € 37,50 € 45

Informatie kaartverkoop losse kaarten
In plaats van een passe-partout is het ook mogelijk om voor ieder duel een losse kaart aan te schaffen. Hiervoor heb je een clubkaart nodig. Een overzicht van de benodigde informatie per wedstrijd en wanneer de kaartverkoop start:

Wedstrijd Start (online) kaartverkoop Clubkaart nodig Kaarten per clubkaart
AZ - Dundalk FC Vanaf 8 september Ja 9 kaarten per Seizoen- of Clubkaart
AZ - Maccabi Tel Aviv Vanaf 16 september Ja 5 kaarten per Seizoen- of Clubkaart
AZ - FC Zenit Vanaf 16 september Ja 9 kaarten per Seizoen- of Clubkaart
Tarieven losse kaarten
Vakken AZ -Dundalk FC AZ - Maccabi Tel Aviv AZ - FC Zenit
D € 32,50 € 32,50 € 40
C,E € 30 € 30 € 37,50
B2, F1, P, Q, R € 25 € 25 € 32,50
O,S € 22,50 € 22,50 € 30
A, B1, F2, G, H, T, U, Z € 20 € 20 € 27,50
J, M, N, V, W, X1, X2, X3, Y € 17,50 € 17,50 € 25

Stazone
De vakken W en X1 zijn gereserveerd voor de supporters die de wedstrijd staand willen volgen.

Rookvrij
De vakken H, J en P zijn rookvrij.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

soldier.jpg
soldier.jpg (89.2 KiB) 6590 keer bekeken
Al die spelers moeten verplicht in het leger denk ik. En ook de vrouwen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

stand EL.png
stand EL.png (11.92 KiB) 6559 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik heb een idee. Als AZ nou met 2-0 of 3-1 van Maccabbi Tel Aviv wint en Zenit slacht Dundalk af met 3-0, dan staat AZ ineens tweede in de poule. Dat is dan het maximaal haalbare en dat moet AZ zien vast te houden.

Dus, Van den Brom. Met 2 doelpunten verschil winnen. Dus niet alleen maar op je eigen helft inkakken.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef:Ik heb een idee. Als AZ nou met 2-0 of 3-1 van Maccabbi Tel Aviv wint en Zenit slacht Dundalk af met 3-0, dan staat AZ ineens tweede in de poule. Dat is dan het maximaal haalbare en dat moet AZ zien vast te houden.
In principe goed natuurlijk, alleen staat AZ dan nog steeds 3e achter Dundalk op onderling resultaat (uitdoelpunt van Dundalk in Alkmaar).
Doelsaldo wordt wel belangrijk als Dundalk-AZ ook 1-1 wordt, omdat dan het onderlinge resultaat gelijk is.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Volgens nu.nl doet Vlaar niet mee morgenavond. Ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen , zowel met het resultaat als met de fitheid van Ron. Ik hoop wel dat Wuytens op het middenveld begint,hij is daar hard nodig.
En Dos Santos op de bank.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef:Ik heb een idee. Als AZ nou met 2-0 of 3-1 van Maccabbi Tel Aviv wint en Zenit slacht Dundalk af met 3-0, dan staat AZ ineens tweede in de poule. Dat is dan het maximaal haalbare en dat moet AZ zien vast te houden.

Dus, Van den Brom. Met 2 doelpunten verschil winnen. Dus niet alleen maar op je eigen helft inkakken.
Ik heb het idee dat we dit jaar niet erg lang mee zullen doen in Europa.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

galblazer schreef:Volgens nu.nl doet Vlaar niet mee morgenavond. Ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen , zowel met het resultaat als met de fitheid van Ron.
En zo wordt stilaan duidelijk waarom AZ iemand van zijn kaliber kon vastleggen. In dat licht is ook de transfer van Van der Eijden goed te begrijpen. Ze wisten/weten bij AZ heus wel dat Vlaar regelmatig wedstrijden zal missen. Een echt fitte Vlaar had in deze fase van zijn carrière nooit voor AZ gespeeld.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

"Door deze blessure kunnen we veel kanten op, maar daar zeg ik nu nog niks over", aldus Brom op de VI-site.

Het zijn dit soort uitspraken waardoor ik af en toe grote twijfels heb over onze eerste man..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Hij had het ook over de nederlaag tegen Dundalk ....
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: Ik heb het idee dat we dit jaar alweer niet erg lang mee zullen doen in Europa.......
.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik mag toch hopen dat van de Brom de boel eens iets gaat omgooien. Luckassen naar de rechtsback; van Overeem, Rienstra en Bel Hassani op het middenveld; voorin Mühren, Tankovic en dos Santos. Wuytens naast van der Eijden en Haps natuurlijk op linksback. Rochet gewoon weer op goal. Er moet meer voetbal in de ploeg komen, gewoon goed uitgevoerd combinatiespel. Ik denk dat dat met deze opstelling kan lukken.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik mag toch hopen dat van de Brom de boel eens iets gaat omgooien. Luckassen naar de rechtsback; van Overeem, Rienstra en Bel Hassani op het middenveld; voorin Mühren, Tankovic en dos Santos. Wuytens naast van der Eijden en Haps natuurlijk op linksback. Rochet gewoon weer op goal. Er moet meer voetbal in de ploeg komen, gewoon goed uitgevoerd combinatiespel. Ik denk dat dat met deze opstelling kan lukken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ Twello schreef:Ik mag toch hopen dat van de Brom de boel eens iets gaat omgooien. Luckassen naar de rechtsback; van Overeem, Rienstra en Bel Hassani op het middenveld; voorin Mühren, Tankovic en dos Santos. Wuytens naast van der Eijden en Haps natuurlijk op linksback. Rochet gewoon weer op goal. Er moet meer voetbal in de ploeg komen, gewoon goed uitgevoerd combinatiespel. Ik denk dat dat met deze opstelling kan lukken.
Het was de eerste keer al duidelijk hoor..... :wink:
Van den Brom houdt erg graag vast aan door hemzelf gecreëerde zekerheden, die ook alleen in zijn beleving goed werken. Ik verwacht dat hij daar niet snel van af zal stappen. Dus Doe-die-doe-Dabney staat er gewoon weer in.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dat kan nu echt niet meer.. Tankovic verdient honderd procent een kans nu. En niet alleen nu, gewoon de komende vijf wedstrijden. Raakt hij daarin geen pepernoot, prima dan kijken we weer verder. Dan kijken we of Garcia het kan brengen of dat Dos Santos wellicht terug in vorm is. Veel hangt echter ook af van wie er rechtsbuiten gaat spelen. Ik denk zelf dat hij met de volgende elf gaat spelen:

--------------------------------------------Rochet-----------------------------------------
---Johansson----------Van Eijden-----------------Wuytens----------Haps---------
----------------------------Luckassen----------------Rienstra-------------------------
-------------------------------------------Van Overeem---------------------------------
---------Bel Hassani---------------------Weghorst-------------Dos Santos---------

Ik zou het niet veel anders doen denk ik, afgezien van Tankovic voor Dos Santos. Verder zijn er nog wel wat punten waar je een discussie over kunt hebben. Bijvoorbeeld Garcia voor Rienstra. Waardoor Van Overeem op de positie van Rienstra gaat spelen en Bel Hassani naar het middenveld verhuist.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

--------------------------------------------Rochet-----------------------------------------
---Johansson----------Van Eijden-----------------Wuytens----------Haps---------
------------------------Van Overeem----------------Luckassen/Rienstra----------
-------------------------------------------Bel Hassani---------------------------------
---------Jahanbaksch---------------------Weghorst-------------Tankovic ---------

We spelen toch thuis? Dan staat Jahanbaksch toch gewoon rechtsbuiten? Of is die ook ineens geblesseerd? Bel Hassani kan dan inderdaad gewoon op 10. En aangezien we moeten scoren, Van Overeem voor Rienstra... dan maar iets meer risico. Met slechts 1-0 winst schieten we niet heel veel op (ok... in ieder geval gewonnen).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef:--------------------------------------------Rochet-----------------------------------------
---Johansson----------Van Eijden-----------------Wuytens----------Haps---------
------------------------Van Overeem----------------Luckassen/Rienstra----------
-------------------------------------------Bel Hassani---------------------------------
---------Jahanbaksch---------------------Weghorst-------------Tankovic ---------

We spelen toch thuis? Dan staat Jahanbaksch toch gewoon rechtsbuiten? Of is die ook ineens geblesseerd? Bel Hassani kan dan inderdaad gewoon op 10. En aangezien we moeten scoren, Van Overeem voor Rienstra... dan maar iets meer risico. Met slechts 1-0 winst schieten we niet heel veel op (ok... in ieder geval gewonnen).
Ik waardeer je optimisme, omdat je het over "winnen" hebt. Op een of andere manier bekruipt mij langzaam het gevoel dat we weinig gaan winnen de komende tijd.....
Beetje depri misschien, maar ik word zo droevig van het spel de laatste maand.
Alleen als ze spelen zoals de laatste 10 minuten tegen Vitesse houd ik nog hoop.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Snap ik... maar laten we toch (onverhoopt) positief blijven. We hebben al genoeg Langedijkjes die voornamelijk naar het stadion komen om te zeiken ;-)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef:Dan staat Jahanbaksch toch gewoon rechtsbuiten?
Je volgt het nieuws niet?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

vriend schreef:Je volgt het nieuws niet?
Jawel, maar ik had begrepen dat die hele discussie alleen van toepassing was op de wedstrijd in Israël. Blijkbaar mag hij überhaupt niet voetballen tegen een team uit Israël. Wat nou als je tegen een niet-Israëlisch team speelt met allemaal Israëliers er in? Pff... wat een onzin. Maar ja, blijkbaar de realiteit. Dan kom je inderdaad al aardig in de buurt van AZ4Life, maar wat mij betreft met Tankovic en Bel Hassani en Van Overeem verwisseld (als hangende rechtsbuiten).

--------------------------------------------Rochet-----------------------------------------
---Johansson----------Van Eijden-----------------Wuytens----------Haps---------
----------------------------Luckassen----------------Rienstra-------------------------
-------Van Overeem------------------Bel Hassani---------------------------------
---------------------------------------------Weghorst-------------Tankovic---------
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie