FK Vojvodina-AZ (do 18 aug, 20.00u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik hoorde loftrompetten richting AZ vanuit de Fox studio. Dat is ook noemenswaardig. Ronald de Boer heeft niet zo'n grote neus als iedereen denkt. Blijkbaar.

Volkomen terecht natuurlijk. AZ speelde zakelijk, efficiënt en het was niet eens "het aankijken niet waard". Ik vond het best vermakelijk.
Laatst gewijzigd door pAZcal op 18 aug 2016, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Toch wel verrassend eenvoudig zonder echt heel goed te spelen. Netjes hoor. Best snel die Fred.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef:Ik hoorde loftrompetten richting AZ vanuit de Fox studio. Dat is ook noemenswaardig. Ronald de Boer heeft niet zo'n grote neus als iedereen denkt. Blijkbaar.
Het kwam uit zijn tenen. Daarna snel weer door naar Cilissen.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

:lol:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

haha. Van den Brom wil "het team" complimenteren voor de uitvoering. Aanrommelen vind hij een goede uitvoering.
Als er iets niet goed was dan was het wel de uitvoering. Zoveel onnauwkeurige ballen in één wedstrijd zie je zelden. Om de haverklap vage duels met stuiterende ballen. Friday met 22 keer balverlies op 39 keer balbezit.

Luckassen lijkt met de wedstrijd beter te worden. Heel verantwoordelijk en enorm veel voetballende inzet.

Passes van Jahanbakhsh komen net zo vaak aan als die van Dos Santos. Wie is de backup voor Jahanbakhsh eigenlijk ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: Als er iets niet goed was dan was het wel de uitvoering.
Als je echt een goede uitvoering wilt moet er gedacht worden aan coach/vader Wevers.
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef: Als er iets niet goed was dan was het wel de uitvoering.
differentcook schreef:Als je echt een goede uitvoering wilt moet er gedacht worden aan coach/vader Wevers.
Ja, okay. Maar kunnen we het nu weer over cillessen hebben ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Zou ie gaan? Jaspertje..? :lol:
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZraamklA schreef:Zou ie gaan? Jaspertje..? :lol:
Naar Barcelona? Nee joh, kutclub, kunnen er niks van. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vojvodina - Novi [Eng]sad[/Eng]
Glory Hunter
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:Onder Van den Brom schat ik niet in dat AZ zomaar een uitwedstrijd wint. En zeker niet met Albanezen voetbal.

Ik hou gewoon niet van een verdedigende instelling omdat het vaak verlies en onaantrekkelijke wedstrijden oplevert. Het geeft ook niet een gevoel van eigen kracht uitgaan.

Mijn inschatting is gewoon dat het voor Van den Brom al een hele klus zal zijn om een gelijkspel te halen. Een overwinning zou ik een enorm succes vinden en misschien wel grensverleggend voor Van den Brom.
Het was inderdaad onaantrekkelijk Albanezen voetbal. But who cares?

En vd Brom is nu grensverleggend bezig?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:Onder Van den Brom schat ik niet in dat AZ zomaar een uitwedstrijd wint. En zeker niet met Albanezen voetbal.

Ik hou gewoon niet van een verdedigende instelling omdat het vaak verlies en onaantrekkelijke wedstrijden oplevert. Het geeft ook niet een gevoel van eigen kracht uitgaan.

Mijn inschatting is gewoon dat het voor Van den Brom al een hele klus zal zijn om een gelijkspel te halen. Een overwinning zou ik een enorm succes vinden en misschien wel grensverleggend voor Van den Brom.
vriend schreef:Het was inderdaad onaantrekkelijk Albanezen voetbal. But who cares?

En vd Brom is nu grensverleggend bezig?
Albanezen houden ook van tijdrekken, schwalbes en andere zuig en naaierij. Dat was bij AZ totaal niet het geval. Bovendien viel mij de aanvalsdrang van AZ enorm mee.

Door het bij tijd en wijle terugtrekken op eigen helft is er veel energie in de aanvallen gaan zitten. Aan het eind van de wedstrijd zag je aan enkele spelers behoorlijke vermoeidheid. Luckassen bijvoorbeeld zat er 10 minuten voor het eind behoorlijk doorheen. Friday redde het ook niet tot het eind.

Misschien dat het zijn weerslag op de wedstrijd tegen Utrecht nog zal hebben.

Deze wedstrijd zie ik niet als grensverleggend voor Van den Brom. Hij complimenteerde het team voor de uitvoering. Dat zal hij dan bedoelen als uitvoering van de tactiek want de uitvoering van het spel door de spelers was abonimabel.

En volgens mij is juist die uitvoering zo belangrijk. De technische uitvoering van het nauwkeurig passen en spel in het algemeen. Er was vaak sprake van flipperkastvoetbal.

Ik vond AZ wel met een bepaalde verbetenheid spelen. Dat hebben andere eredivisieclubs niet. Niet zo.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Jack schreef:En volgens mij is juist die uitvoering zo belangrijk. De technische uitvoering van het nauwkeurig passen en spel in het algemeen. Er was vaak sprake van flipperkastvoetbal.
Hier ben ik het volledig mee eens. Passen is de basis van voetbal en als dat niet goed gaat kan je ook niet tot goed voetbal komen. Het resultaat is natuurlijk geweldig maar waarom zo rommelig aan de wedstrijd beginnen? Passen naar de juiste kleur met de juiste snelheid en op het juiste been lijkt me toch iets wat elke profvoetballer moet kunnen maar het blijkt toch lastiger dan ik denk.
.
Plaats reactie