AZ-PAS Giannina FC (do 28 jul, 20.45u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Historie 28 juli
2011: AZ-FK Jablonec 2-0 (Europa League)

Kaartverkoop

AZ neemt het in de derde voorronde van de Europa League op tegen PAS Giannina of Odds BK.
AZ neemt het in de derde voorronde van de Europa League op tegen het Griekse PAS Giannina of het Noorse Odds BK. De Grieken eindigden afgelopen seizoen als zesde in de Super League, terwijl de Noren op de vierde plek eindigen in de Tippeligaen. De eerste confrontatie tussen de twee ploegen eindigde in een 3-0 thuisoverwinning voor Giannina. Op donderdag 21 juli wordt de return van deze wedstrijd gespeeld en dus duidelijk welke ploeg het tegen AZ gaat opnemen.

AZ start op donderdag 28 juli (20:45 uur) met een thuisduel. De return in Griekenland of Noorwegen volgt op donderdag 4 augustus. Zorg dat jij er bij het thuisduel in het AFAS Stadion bent om onze ploeg aan de overwinning te helpen en een belangrijke stap te zetten richting de poulefase van de Europa League.

Kaarten voor het duel zijn al verkrijgbaar vanaf € 10 en nu online of via het AZ Fancentrum te bestellen. Per AZ Seizoen- of AZ Clubkaart is het mogelijk om 9 kaarten te reserveren.

Vroegboekkorting Seizoenkaarthouders
Beschik jij komend seizoen over een AZ Seizoenkaart? Dan geldt voor jou een speciale vroegboekkorting en kan jij tot en met 25 juli extra voordelig kaarten bestellen. Onderstaand vind je een overzicht van de tarieven per vak.
Tarieven
Vakken Regulier Tarief Vroegboektarief Seizoenkaarthouders t/m 25 juli
J, N, V, X1, X2, X3, Y € 10 € 8
A, B1, F2, G, H, T, U, Z € 12,50 € 10
O,S € 15 € 12
B2 , F1, P, Q, R € 17,50 € 14
C, E € 20 € 16
D € 22,50 € 18

Parkeren
Parkeerkaarten voor P 9 (€ 5) zijn verkrijgbaar via het AZ Fancentrum en op de wedstrijddag bij het oprijden van P9.

Onze tips:
• Het liefst de wedstrijd staand volgen? Reserveer dan een plaats in de vakken W of X1 want deze vakken zijn gereserveerd voor supporters die de wedstrijd staand willen volgen.
• Via de Molenaar-tribune heb je gemakkelijk toegang tot het Sportcafé.
• Bent u 65+? Vak U bevindt zich vlak bij de entree van het stadion.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik denk dat Forza altijd in de starthouding zit om die logo's op te snorren.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik denk dat achter het account Forza AZ gewoon een commercieel administratie bedrijf zit. Voor 5000 euro mag Antti het van me uitzoeken :wink:.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

vriend schreef:Ik denk dat Forza altijd in de starthouding zit om die logo's op te snorren.
Is niet zo lastig hoor. Ik pluk ze gewoon van een site waar de standen van alle competities staan en ook bijna alle logo's van de clubs. Zo heb ik van alle clubs logo's die even groot zijn. :wink:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Samenvatting van de heenwedstrijd van PAS Giannina tegen Odds: https://www.youtube.com/watch?v=MGmux71yTq4" onclick="window.open(this.href);return false;

De return is a.s. donderdag om 19.00u in Skien.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De bijnaam van PAS Giannina schijnt te zijn: "ajax of Epirus". :shock:
https://en.wikipedia.org/wiki/PAS_Giannina_F.C. schreef:The effective and spirited play of the club during these years drew flattering comparisons with the famous Dutch club ajax Amsterdam, and the moniker "ajax of Epirus" has stuck with the team ever since.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De wedstrijd start om 20.45u. Kaartverkoop is gestart. Kaarten zijn al te koop vanaf €8,-.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Ik ben anders niet zo'n mopperkont maar een kaartje in vak R voor 17,50 vind ik best aan de prijzige kant. Vorig jaar nog 10,= Euro of vergis ik me ???
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Snee schreef:Ik ben anders niet zo'n mopperkont maar een kaartje in vak R voor 17,50 vind ik best aan de prijzige kant. Vorig jaar nog 10,= Euro of vergis ik me ???
Vorig seizoen in de 3e voorronde was de normale prijs voor vak R €12,50. Zie: http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=7182" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: <<< quote="Snee Ik ben anders niet zo'n mopperkont maar een kaartje in vak R voor 17,50 vind ik best aan de prijzige kant. Vorig jaar nog 10,= Euro of vergis ik me ??? quote >>>>
Vorig seizoen in de 3e voorronde was de normale prijs voor vak R €12,50. Zie: http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=7182" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.
Herstel .. ik heb net 3,50 korting gehad ..dus 14,= ipv 10,= vorig jaar 3 kaartjes, nu dus maar 2
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We zijn er weer bij en dat is prima, Viva Giannina... Oh nee.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bij rust nog 0-0 bij Odd - Giannina. Wordt nu wel heel onwaarschijnlijk dat Odd de 0-3 uit Griekenland nog goed maakt.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Penalty voor Odds nu.

Edit: 1-0.
Laatst gewijzigd door Alkmaar/Zaanstreek op 21 jul 2016, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

1-0. Wordt het dan toch nog spannend?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kan de stand zo 1,2,3 nergens vinden. Iemand een linkje?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

En kunnen die Grieken ook echt wat, of is het rammen en doorgaan?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

2-0 al.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik schakel pas net. Maar ik denk niet dat een AZ scout hier echt veel wijzer van wordt als Giannina met 3-1 voor staat.

Edit: 2-0 alweer :shock:
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Spannend. Nog ergens te bekijken?
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZraamklA schreef:Spannend. Nog ergens te bekijken?
livetv.sx
Plaats reactie