AZ-PAS Giannina FC (do 28 jul, 20.45u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef:Jahabaksh draaide een enorm goede voorbereiding, je zou haast denken dat het door zijn afkomst komt dat mensen zo graag op hem afgeven (welk ik niet al argument ga aandragen maar hij krijgt toch redelijk felle kritiek te verduren in vergelijking met sommige andere spelers).
Doe eens normaal joh, alsof hier ooit is afgerekend op afkomst :? .

Goed is goed, slecht is slecht. Door de jaren heen hebben hier spelers gespeeld met de meest bijzondere afkomst, maar er is er nog nooit eentje bekritiseerd op afkomst.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Nou, het is dat we nog nooit eerder een Franse speler hebben gehad, maar die zou bij mij gelijk al op een achterstand beginnen :wink:.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef:Jahabaksh draaide een enorm goede voorbereiding, je zou haast denken dat het door zijn afkomst komt dat mensen zo graag op hem afgeven (welk ik niet als argument ga aandragen maar hij krijgt toch redelijk felle kritiek te verduren in vergelijking met sommige andere spelers).
Mijn kritiek heeft natuurlijk alles met z’n afkomst te maken. Ik haat Iraniërs, niet normaal meer. Vreselijke mensen.
Nou even serieus:
Jahanbakhsh (ik probeer tenminste de juiste spelling van z’n naam te achterhalen) heeft sinds z’n komst nog bar weinig laten zien. Hij werkt hard ja maar daarvoor kom ik niet naar het stadion. 5 gele kaarten afgelopen seizoen is voor een aanvaller ook niet bijster slim.
Tegen die Grieken waren alle voorzetten van hem van het niveau Beerens. De ballen gingen zonder uitzondering tegen de dichtst bijzijnde verdediger aan. Had niets te maken met het al of niet vrijlopen door medespelers.
@Last Scout: ik weet dat jij een fan bent van Jahanbakhsh en dat is prima. Maar als het slecht is dan is het slecht.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Af en toe vraag ik me gewoon af wat ze het hele seizoen zoal doen. Hoe kan het dat zo'n Dos Santos gewoon jaar in jaar uit het meeste naastschiet. Dan denk ik aan Pelle, dan denk ik aan Schaars. Zijn de technische mensen, trainer, coach, analist, blind ofzo. Of interesseert het ze niet, of zijn er andere prioriteiten. Maar ook met Beerens was het hopeloos. Geen enkele bal die aankomt of over een verdediger vliegt. Nu speelt Jahanbakhs er.. Die was één van de beste spelers in de Jupiler League. Daar verwacht je wat van. Doelpunten, of passeeracties, dreiging, gevaar. Iets. Maar het onthutsende is dat als hij een bal voorgeeft, dat die, net als de corners van Schaars, tegen de eerste de beste tegenstander aanvliegt. In het begin denk je nog, hij moet zich het spel van AZ nog eigen maken, we geven het een jaartje en gaan het daarna beoordelen. Maar het jaar is om, en er is niets veranderd. Het moet in de speler zelf zitten om goed voetbal te willen spelen. Volgens mij klopt er iets niet in het hele beoordelings/evaluatie proces. Na weer een wedstrijd falen moet er toch iemand zijn die zegt, ik zie dat je al 16 maanden faalt en daar is nu 1 wedstrijd bijgekomen. Wat vind je daar zelf van ? We sturen je toch video's waarop je eigen faalacties terug kunt kijken. Does it ring a bell ? of ga je gewoon lekker zo door. Zolang de trainer het pikt verandert er volgens mij niks.
Glory Hunter
Plaats reactie