Jong AZ

Archief met daarin aandacht voor de spelers van de AZ Jeugd, waaronder Jong AZ
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Handhaving
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Lecompte schreef: 19 jun 2017, 16:55 Je betaalde afgelopen seizoen €2 als seizoenkaarthouder. Van dat bedrag snapte ik ook niet zoveel.

Zelf had ik het verstandiger gevonden deze seizoenkaart gratis aan ieder te verstrekken die voor de verloop datum had verlengd als loyaliteitsbonus.
Iets in die richting kunnen ze alsnog doen. Niet zo'n gek idee.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Website is ook weer lekker bijgewerkt; Hardijk en Regeling als middenvelders en Bakker in de spits.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Josje schreef: 21 jun 2017, 21:32 Website is ook weer lekker bijgewerkt; Hardijk en Regeling als middenvelders en Bakker in de spits.
En dat klopt niet?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

salmonyappi schreef: 21 jun 2017, 21:36 En dat klopt niet?
Justin Bakker in de spits :? En Matthijs Hardijk is toch rechtsbuiten, en Vincent Regeling verdediger? En hoe zit het met Joris Kramer? Van oorsprong linker centrale verdediger, maar heeft bij FC Dordrecht voornamelijk op het middenveld gespeeld?
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 21 jun 2017, 21:36 En dat klopt niet?
Hardijk is rechtsbuiten.
Regeling is rechtercentrumverdediger/rechtsback(niet echt maar we zijn bij AZ van de noodverbandjes)
Bakker is linkercentrumverdediger.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Last Scout schreef: 22 jun 2017, 13:27 Hardijk is rechtsbuiten.
Stond in Uitgeest links voorin.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

kuifje schreef: 22 jun 2017, 13:44 Stond in Uitgeest links voorin.
Maakt hem nogsteeds geen middenvelder ;)

of bedoelen we tegenwoordig met aanvallers alleen nog maar de spitsen? het wisselt met het seizoen namelijk.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Eén van de afspraken die Martin Haar en Kenneth Goudmijn maakten voor seizoen 2016-2017 was dat ze er vanaf het begin bovenop zouden zitten. Beiden bewaakten die afspraak en mede daardoor werd het een zéér succesvol seizoen voor Jong AZ. De achtergrond van die afspraak is dat Martin Haar het belang ervan geleerd heeft.

Het eerste van AZ beleefde een dramatisch seizoen met heel veel slecht voetbal.

Martin Haar en Kenneth Goudmijn hebben veel indruk op mij gemaakt met hun Jong AZ.
Ze hebben goed werk geleverd en uitstekend gepresteerd.

Voor seizoen 2017-2018 zijn Martin Haar en Denny Landzaat de coaches.

Denk daar maar eens over na. Waarom zou AZ juist dit veranderen. Iedereen blijft verder op zijn positie werkzaam. Dit is vragen om mindere prestaties.

Sterker nog. Dit is het veroorzaken van mindere prestaties, en ten gunste van wat ? en waarom ?

Ik vind dat Martin Haar trots moet zijn op de manier waarop Jong AZ kampioen van de tweede divisie werd. En nadat het kampioenschap binnen was, had hij ook nog een leuke act voor de spelersgroep met een feestmuts.

Daar was niks mis mee.

Het is de media die intimiderend kan werken en Martin Haar ertoe bracht achteraf te twijfelen of hij dat had moeten doen. De media kan zo'n klein moment gebruiken om een beeld neer te zetten. Zo kunnen de mediamannetjes scoren over de rug van een ander.
Glory Hunter
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Jack schreef: 23 jun 2017, 04:35 Eén van de afspraken die Martin Haar en Kenneth Goudmijn maakten voor seizoen 2016-2017 was dat ze er vanaf het begin bovenop zouden zitten. Beiden bewaakten die afspraak en mede daardoor werd het een zéér succesvol seizoen voor Jong AZ. De achtergrond van die afspraak is dat Martin Haar het belang ervan geleerd heeft.

Het eerste van AZ beleefde een dramatisch seizoen met heel veel slecht voetbal.

Martin Haar en Kenneth Goudmijn hebben veel indruk op mij gemaakt met hun Jong AZ.
Ze hebben goed werk geleverd en uitstekend gepresteerd.

Voor seizoen 2017-2018 zijn Martin Haar en Denny Landzaat de coaches.

Denk daar maar eens over na. Waarom zou AZ juist dit veranderen. Iedereen blijft verder op zijn positie werkzaam. Dit is vragen om mindere prestaties.

Sterker nog. Dit is het veroorzaken van mindere prestaties, en ten gunste van wat ? en waarom ?

Ik vind dat Martin Haar trots moet zijn op de manier waarop Jong AZ kampioen van de tweede divisie werd. En nadat het kampioenschap binnen was, had hij ook nog een leuke act voor de spelersgroep met een feestmuts.

Daar was niks mis mee.

Het is de media die intimiderend kan werken en Martin Haar ertoe bracht achteraf te twijfelen of hij dat had moeten doen. De media kan zo'n klein moment gebruiken om een beeld neer te zetten. Zo kunnen de mediamannetjes scoren over de rug van een ander.
Die mediamannetjes zijn inderdaad verschrikkelijk, helemaal met je eens!

Vind wel dat Landzaat een kans verdiend, vind hem een verademing als coach.
Bij onze jeugdopleiding lijkt het de laatste jaren een trend te worden dat je als coach maar hard moet schreeuwen lang de lijn, jeugdspelers verbaal moet afmaken tijdens het spel ten overstaan van medespelers en publiek.
Landzaat heeft dat niet, blijft zichzelf, motiveert spelers, en doet niet mee aan deze trend.
Ik zie het wel zitten in Landzaat als trainer en persoon. Had hem ook graag gezien als hoofd jeugdopleiding, maar denk dat hij zelf liever op het veld staat en de ambitie heeft om als trainer verder te gaan.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Josje schreef: 23 jun 2017, 06:44 Die mediamannetjes zijn inderdaad verschrikkelijk, helemaal met je eens!

Vind wel dat Landzaat een kans verdiend, vind hem een verademing als coach.
Bij onze jeugdopleiding lijkt het de laatste jaren een trend te worden dat je als coach maar hard moet schreeuwen lang de lijn, jeugdspelers verbaal moet afmaken tijdens het spel ten overstaan van medespelers en publiek.
Landzaat heeft dat niet, blijft zichzelf, motiveert spelers, en doet niet mee aan deze trend.
Ik zie het wel zitten in Landzaat als trainer en persoon. Had hem ook graag gezien als hoofd jeugdopleiding, maar denk dat hij zelf liever op het veld staat en de ambitie heeft om als trainer verder te gaan.
Nou, ik heb mijn twijfels. Eerlijk gezegd heb ik totaal geen vertrouwen in de technische staf van het eerste en van het Jong AZ. Beiden hebben in mijn ogen een grote mate van onbalans.

Al met al denk ik dat het een nog klotiger seizoen dan het vorige wordt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Josje schreef: 23 jun 2017, 06:44 Bij onze jeugdopleiding lijkt het de laatste jaren een trend te worden dat je als coach maar hard moet schreeuwen lang de lijn, jeugdspelers verbaal moet afmaken tijdens het spel ten overstaan van medespelers en publiek.
Vind ik niet kloppen, heb de afgelopen 15 jaar vaak langs of naast de dug-out gestaan en dat geschreeuw was niet aan de orde. In tegendeel zelf. De filosofie is bij AZ om net positief te coachen en vaak ook met inhoud. Dus niet losse kreten als 'prima gedaan' maar ook echt de actie benoemen wat prima was. Verder wordt er veel in vraagstelling gedaan en worden de spelers gestimuleerd om zelf oplossingen te bedenken in het veld. Hetgeen wat men niet wil is dat alles wordt voorgekauwd. In ieder geval herken ik mij niet in het afmaken van spelers. Maar misschien dat je dat met voorbeelden kan staven.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

kuifje schreef: 23 jun 2017, 10:15 Vind ik niet kloppen, heb de afgelopen 15 jaar vaak langs of naast de dug-out gestaan en dat geschreeuw was niet aan de orde. In tegendeel zelf. De filosofie is bij AZ om net positief te coachen en vaak ook met inhoud. Dus niet losse kreten als 'prima gedaan' maar ook echt de actie benoemen wat prima was. Verder wordt er veel in vraagstelling gedaan en worden de spelers gestimuleerd om zelf oplossingen te bedenken in het veld. Hetgeen wat men niet wil is dat alles wordt voorgekauwd. In ieder geval herken ik mij niet in het afmaken van spelers. Maar misschien dat je dat met voorbeelden kan staven.
Ik stond weer te kijken bij een wedstrijd van onder 19, op het andere veld achter ons speelde onder 16 een wedstrijd. Hoe de trainer van dit team tekeer ging, dat was gewoon verschrikkelijk, tierend op spelers en scheidsrechter, en een heleboel losse en nietszeggende kreten. En als een eigen speler een fout maakte, dat heel hard uitriep 'wat een klote bal', en naar de wisselspelers nog iets toevoegde 'wat een waardeloze speler'. Het publiek en de ouders die bij onze wedstrijd van onder 19 stonden te kijken schrokken hiervan, en moesten hier ook wel een beetje om lachen.
Als ik jou mag geloven (en daar ga ik dan ook maar vanuit) was dit een incident, het viel wel erg op, en dan in negatieve zin.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De doelstelling "boven ajax eindigen" krijgt wat meer inhoud nu bekend is dat Jong ajax door Michael Reiziger en Winston Bogarde zal worden getraind.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Yannis Anastasiou is zomaar trainer van Roda JC geworden. Stijn Vreven werd vanuit het niets trainer van NAC.

De voetballerij barst van de gewichtig doende incapabele personen. Amateurs die niks kunnen.
Vakmensen met visie zijn zeer zeldzaam.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Dat heeft dus weinig met de aanstellingen van Reiziger en Bogarde te maken.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Josje schreef: 23 jun 2017, 11:20 Ik stond weer te kijken bij een wedstrijd van onder 19, op het andere veld achter ons speelde onder 16 een wedstrijd. Hoe de trainer van dit team tekeer ging, dat was gewoon verschrikkelijk, tierend op spelers en scheidsrechter, en een heleboel losse en nietszeggende kreten. En als een eigen speler een fout maakte, dat heel hard uitriep 'wat een klote bal', en naar de wisselspelers nog iets toevoegde 'wat een waardeloze speler'. Het publiek en de ouders die bij onze wedstrijd van onder 19 stonden te kijken schrokken hiervan, en moesten hier ook wel een beetje om lachen.
Als ik jou mag geloven (en daar ga ik dan ook maar vanuit) was dit een incident, het viel wel erg op, en dan in negatieve zin.
Ik geloof heel weinig van je verhaal, Missschien was het de coach van de tegenstander die je hoorde :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Geest van Dirk schreef: 23 jun 2017, 19:39 Dat heeft dus weinig met de aanstellingen van Reiziger en Bogarde te maken.
Nee, dat niet. Maar ben het wel eens met Jack, dit biedt wel mogelijkheden voor ons om met Jong boven Jong ajax te eindigen.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Geest van Dirk schreef: 23 jun 2017, 19:43 Ik geloof heel weinig van je verhaal, Missschien was het de coach van de tegenstander die je hoorde :lol:
Ik vraag me af op welk veld dat geweest moet zijn. De dug-outs van het tweede veld op het Afas liggen aan de andere kant van het veld. Dan moet onze trainer van onder 16 over een mega- of microfoon beschikken. :D
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Lecompte schreef: 24 jun 2017, 10:14 Ik vraag me af op welk veld dat geweest moet zijn. De dug-outs van het tweede veld op het Afas liggen aan de andere kant van het veld. Dan moet onze trainer van onder 16 over een mega- of microfoon beschikken. :D
Dat doen ze met entanglement. Dat is nieuw. De chinezen zijn er ook mee bezig.
Glory Hunter
Gesloten