Adam Maher

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Witzer schreef: 23 mei 2019, 08:46 Als hij naar Feyenoord gaat is ie nog dommer dan hij overkomt...
Waarschijnlijk denkt ie dat er nog steeds getippeld wordt op de Keileweg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ 4 Life schreef: 23 mei 2019, 08:18 Huiberts heeft hem voor AZ begrippen een uniek aanbod gedaan.
Dat begreep ik ook uit het artikel op Fanpage. Uniek tov het salarishuis, of meer in richitng van tekengeld en % van transfersom?
Kan me van zaakwaarnemerd Lens nog herinneren dat hij bij transfer van Mounir van 020 naar italie, ook met exorbitante eisen kwam om zijn eigen zakken te vullen.

Graaiende Zaakwaarnemers : ](*,)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 23 mei 2019, 12:18 Dat begreep ik ook uit het artikel op Fanpage. Uniek tov het salarishuis, of meer in richitng van tekengeld en % van transfersom?
Kan me van zaakwaarnemerd Lens nog herinneren dat hij bij transfer van Mounir van 020 naar italie, ook met exorbitante eisen kwam om zijn eigen zakken te vullen.

Graaiende Zaakwaarnemers : ](*,)
De exacte details ken ik niet helaas, maar financieel is het linksom of rechtsom een financieel aantrekkelijk aanbod geweest. Hem is geen fooi aangeboden.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Terwijl die hoeren op de parkeerplaats nou ook geen vermogen kosten 8)
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MO7 schreef: 23 mei 2019, 13:06 Terwijl die hoeren op de parkeerplaats nou ook geen vermogen kosten 8)
Wat weet jij daarvan? :wink:

Volgens een bekend liedje kosten ze anders 100 euro per uur
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Een aderlating. Een van de sterkhouders.
Maar om nou te zeggen dat hij AZ onheus bejegend heeft. Volgens mij heeft hij zich gewoon aan de afspraken gehouden. Logisch dat hij geen contract getekend heeft met opties. Daar had dan wel een prijskaartje aan gehangen, zoals ik destijds ook al zei.
En als je een 19 jarige speler verkoopt voor 6½ miljoen die, zodra z'n contract is afgelopen op 25 jarige leeftijd gratis weer terug komt, mag je je in je handen wrijven.
Vrees dat er geen gelijkwaardige vervanger komt.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZA'dam schreef: 23 mei 2019, 18:38 Een aderlating. Een van de sterkhouders.
Maar om nou te zeggen dat hij AZ onheus bejegend heeft. Volgens mij heeft hij zich gewoon aan de afspraken gehouden. Logisch dat hij geen contract getekend heeft met opties. Daar had dan wel een prijskaartje aan gehangen, zoals ik destijds ook al zei.
En als je een 19 jarige speler verkoopt voor 6½ miljoen die, zodra z'n contract is afgelopen op 25 jarige leeftijd gratis weer terug komt, mag je je in je handen wrijven.
Vrees dat er geen gelijkwaardige vervanger komt.
Hoezo logisch? Als hij geen contract met opties had getekend, was hij ergens bij NAC of zo geëindigd.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 23 mei 2019, 18:38 Een aderlating.

Vrees dat er geen gelijkwaardige vervanger komt.
Je doet net alsof Messi de club verlaat. Een vertrek van Midtsjo zou veel erger zijn en met Koopmeiners op het middenveld zijn we minstens net zo goed. En die neuken geen hoeren in een auto.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Langedijk schreef: 23 mei 2019, 19:47 Je doet net alsof Messi de club verlaat. Een vertrek van Midtsjo zou veel erger zijn en met Koopmeiners op het middenveld zijn we minstens net zo goed. En die neuken geen hoeren in een auto.
Daar ben ik het niet mee eens. De positie van Midtsjø is altijd goed bezet geweest en afgelopen jaar was het echt dringen op die positie.

Svensson heeft helemaal geen concurrentie gehad en heeft een plek ingevuld die al heel, heel erg lang niet adequaat was opgevuld door AZ. Eigenlijk heeft daar sinds Steinsson geen fatsoenlijke speler gestaan tot Svensson kwam.

Daarbij vind ik Svensson constanter, die heeft om en nabij 0 slechte wedstrijden gespeeld, in tegenstelling tot Midtsjø.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

~AZ~ schreef: 23 mei 2019, 19:58 Daar ben ik het niet mee eens. De positie van Midtsjø is altijd goed bezet geweest en afgelopen jaar was het echt dringen op die positie.

Svensson heeft helemaal geen concurrentie gehad en heeft een plek ingevuld die al heel, heel erg lang niet adequaat was opgevuld door AZ. Eigenlijk heeft daar sinds Steinsson geen fatsoenlijke speler gestaan tot Svensson kwam.

Daarbij vind ik Svensson constanter, die heeft om en nabij 0 slechte wedstrijden gespeeld, in tegenstelling tot Midtsjø.
Leuk verhaal over Svensson, maar het gaat toch echt om Maher nu.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote=kuifje post_id=673895 time=1558638860 user_id=26]
Hoezo logisch? Als hij geen contract met opties had getekend, was hij ergens bij NAC of zo geëindigd.
[/quote]

Dat is speculatie. Hij heeft niet bij AZ gesolliciteerd ofzo, maar omdat hij op de training dagelijks toonde één van de besten te zijn wilde Brom hem er graag bij hebben. Voor 6½ miljoen verkocht, gratis weer terug, overeenkomst gesloten waarbij Lens niet met opties instemde, iedereen met zijn volle verstand er bij en akkoord gegaan. AZ helpt Maher, Maher helpt AZ, de linker hand wast de rechter en beide handen wassen het gezicht. (lijkt een herhaling van een berichtenwisseling begin september toen de overeenkomst net gesloten was)
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote=Langedijk post_id=673896 time=1558640828 user_id=5597]
En die neuken geen hoeren in een auto.
[/quote]

Althans niet voor de camera.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

~AZ~ schreef: 23 mei 2019, 19:58 Svensson
Ik vind dat een middenveld met Midtsjo en Koopmeiners niet minder is dan Midtsjo en Maher. Wat heeft Svensson daar mee te maken?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Langedijk schreef: 24 mei 2019, 06:17 Ik vind dat een middenveld met Midtsjo en Koopmeiners niet minder is dan Midtsjo en Maher. Wat heeft Svensson daar mee te maken?
Ik zat gewoon helemaal verkeerd te kijken.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZA'dam schreef: 23 mei 2019, 22:26 Dat is speculatie. Hij heeft niet bij AZ gesolliciteerd ofzo, maar omdat hij op de training dagelijks toonde één van de besten te zijn wilde Brom hem er graag bij hebben. Voor 6½ miljoen verkocht, gratis weer terug, overeenkomst gesloten waarbij Lens niet met opties instemde, iedereen met zijn volle verstand er bij en akkoord gegaan. AZ helpt Maher, Maher helpt AZ, de linker hand wast de rechter en beide handen wassen het gezicht. (lijkt een herhaling van een berichtenwisseling begin september toen de overeenkomst net gesloten was)
AZ had er ook op kunnen gokken dat hij met opties akkoord was gegaan. Dat is kwestie van je wat harder opstellen.
En ok dat had je het risico gelopen dat hij niet had getekend. Bij onderhandelingen is het in die zin natuurlijk altijd een zaak van loven en bieden en een beetje blufpoker.
Ik denk dat AZ in deze te laag heeft ingezet.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 24 mei 2019, 06:17 Ik vind dat een middenveld met Midtsjo en Koopmeiners niet minder is dan Midtsjo en Maher. Wat heeft Svensson daar mee te maken?
Hangt er volledig vanaf. Midtsjo moet dan wel zijn niveau halen. Hij was de eerste helft van het seizoen namelijk dramatisch. Maar een middenveld met Midtsjo, Til en Koopmeiners kan natuurlijk ook prima functioneren, dat heeft twee seizoenen geleden bewezen. Het wordt dan alleen wel op een andere manier ingevuld. Maher brengt meer voetbal op het middenveld. Koopmeiners heeft weer andere kwaliteiten, waarmee ik niet zeg dat hij niet kan voetballen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote=kuifje post_id=673927 time=1558690461 user_id=26]
AZ had er ook op kunnen gokken dat hij met opties akkoord was gegaan. Dat is kwestie van je wat harder opstellen.
En ok dat had je het risico gelopen dat hij niet had getekend. Bij onderhandelingen is het in die zin natuurlijk altijd een zaak van loven en bieden en een beetje blufpoker.
Ik denk dat AZ in deze te laag heeft ingezet.
[/quote]

Had AZ wel gewild natuurlijk, dan was die optie nu een paar miljoen waard geweest en was Maher gebonden. Maar dan had je dus gezegd: 'Je mag wel gratis komen maar niet gratis weer weg'.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZA'dam schreef: 24 mei 2019, 15:01 Had AZ wel gewild natuurlijk, dan was die optie nu een paar miljoen waard geweest en was Maher gebonden. Maar dan had je dus gezegd: 'Je mag wel gratis komen maar niet gratis weer weg'.
Precies, als je als club voelt dat je de macht hebt dan moet je het uitspelen. Maher had dan eieren voor zijn geld moeten kiezen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

kuifje schreef: 24 mei 2019, 15:04 Precies, als je als club voelt dat je de macht hebt dan moet je het uitspelen. Maher had dan eieren voor zijn geld moeten kiezen.
Je kan inderdaad ook concluderen dat Huiberts zichzelf in een zwakke positie heeft gezet en daar nu de prijs voor moet betalen. Je hoeft ook weer geen wetenschapper te zijn om dit scenario te voorspellen. In de voetbalwereld kiest iedereen voor zichzelf. Inclusief de bestuurders.

Enfin, we moeten door. Het is jammer maar we hebben genoeg middenvelders.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 24 mei 2019, 13:46 Midtsjo moet dan wel zijn niveau halen. Hij was de eerste helft van het seizoen namelijk dramatisch.
Til was de eerste seizoenshelft ook dramatisch. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat alle heren hun beoogde niveau halen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten