Adam Maher

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

    Dirk Scheringa schreef: 22 mei 2019, 13:23 oww, jij bent er nog. En dan meteen maar beginnen om je gelijk aan te tonen, gezellig hoor.
    Nou voetballend zullen we op die positie er niet op vooruit gaan (dus daar zul je geen gelijk in krijgen) als persoon, tja daar is Maher inderdaad wel door de mand gevallen.
    Zeker als je leest dat hij er met een telefoontje probeert er van af te zijn, na maanden lang Huiberts aan het touwtje te hebben gelaten.
    Hoezo gelijk halen? Hij geeft allemaal dingen toe.

    Ik wil wel graag weten hoe de vork in de steel zit. Toen hij meetrainde duurde het ook al zolang dat hij een contract kreeg. Is Huiberts weer zuinig geweest? Dure gok dan van Huiberts, nu loopt er een basisspeler gratis de deur uit. Ik heb liever Maher dan die hal.
    Hup AZ.
    Gebruikersavatar
    Dirk Scheringa
    Ben-Sider
    Berichten: 841
    Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

    Bob Ross schreef: 22 mei 2019, 14:25 Ik wil wel graag weten hoe de vork in de steel zit. Toen hij meetrainde duurde het ook al zolang dat hij een contract kreeg. Is Huiberts weer zuinig geweest? Dure gok dan van Huiberts, nu loopt er een basisspeler gratis de deur uit. Ik heb liever Maher dan die hal.
    Hij was er ook nooit gekomen als van de Brom zich niet uitermate hard voor hem had gemaakt
    Is Huiberts weer zuinig geweest? Dure gok dan van Huiberts, nu loopt er een basisspeler gratis de deur uit. Ik heb liever Maher dan die hal.
    Komen we nooit achter, vrees ik. Maar ik denk dat we op die positie, ondanks al het talent van Koopmeiners, niet zo'n meerwaarde krijgen zoals Maher dit seizoen op die positie is bezig geweest. Ik ga er overigens wel vanuit dat Adam naar het buitenland vertrekt.
    1keerraken
    Seizoenkaarthouder
    Berichten: 282
    Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

    Dirk Scheringa schreef: 22 mei 2019, 14:33 Hij was er ook nooit gekomen als van de Brom zich niet uitermate hard voor hem had gemaakt

    Komen we nooit achter, vrees ik. Maar ik denk dat we op die positie, ondanks al het talent van Koopmeiners, niet zo'n meerwaarde krijgen zoals Maher dit seizoen op die positie is bezig geweest. Ik ga er overigens wel vanuit dat Adam naar het buitenland vertrekt.
    Je gaat er juist op vooruit met Koopmeiners op die positie , die werd in zijn eerste seizoen 7e in het algemeen klassement speler van het jaar als middenvelder. Mensen vergeten schijnbaar snel , was tevens de best passende speler van heel Europa in de leeftijd onder 22 jaar. Maher oogt misschien leuker omdat hij meer vanuit een dribbel voetbalt en de bal op komt halen. Maar die kan never nooit zo snel dribbelen als een pass van Koopmeiners, ook in duelkracht en scorend vermogen ga je erop vooruit met Koopmeiners op die positie.
    Bob Ross
    Basisspeler
    Berichten: 2598
    Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
    Locatie: Alkmaar
    Contacteer:

    1keerraken schreef: 22 mei 2019, 14:52 Je gaat er juist op vooruit met Koopmeiners op die positie , die werd in zijn eerste seizoen 7e in het algemeen klassement speler van het jaar als middenvelder. Mensen vergeten schijnbaar snel , was tevens de best passende speler van heel Europa in de leeftijd onder 22 jaar. Maher oogt misschien leuker omdat hij meer vanuit een dribbel voetbalt en de bal op komt halen. Maar die kan never nooit zo snel dribbelen als een pass van Koopmeiners, ook in duelkracht en scorend vermogen ga je erop vooruit met Koopmeiners op die positie.
    Oneens. Maher wint meer duels, Koopmeiners staat best wel vaak volledig geparkeerd op verkeerd gepositioneerd. Scorend vermogen bij Koopmeiners? Penalty's ja, en misschien 4 goal meer dan Maher. Wil Koopmeiners niet afzeikennwant het is een goede speler, maar Maher is echt wel wendbaarder en kan/durft een mannetje voorbij. Dat zie ik Teun niet doen.
    Hup AZ.
    Gebruikersavatar
    AZRickGrimesAZ
    Oude garde
    Berichten: 1271
    Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

    DeZuivelDuivel schreef: 22 mei 2019, 12:39 Oh de zaligheid van de forumwijsgeren!

    Hebben we met het vertrek van Maher in ieder geval ook een nieuw AZ orakel nodig :lol: :lol: :lol:
    Jij maakt anders ook genoeg voorspellingen. Was jij niet die gast die verwacht dat we drie miljoen voor Seuntjens gaan krijgen? :lol:
    DeZuivelDuivel
    Technisch directeur
    Berichten: 8984
    Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

    AZRickGrimesAZ schreef: 22 mei 2019, 15:30 Jij maakt anders ook genoeg voorspellingen. Was jij niet die gast die verwacht dat we drie miljoen voor Seuntjens gaan krijgen? :lol:
    Nee, dat was ik niet.
    Ik was juist de gast die zei dat dit een hele rare aanname was en ik vergeleek het met andere spelersverkopen.
    Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
    Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
    Gebruikersavatar
    AZ Twello
    Invaller
    Berichten: 2152
    Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
    Locatie: Twello
    Contacteer:

    We moeten Maher ook niet gaan ophemelen. Het elftal ging beter spelen toen hij erin kwam, dat klopt. Het klopt ook dat Maher leuke dribbels maakte, duels won en mooie passes gaf. Maar dat kan Midstjo ook allemaal. Koopmeiners kan dat ook. Tuurlijk elke speler vult het anders in heeft andere specifieke kwaliteiten maar of op de plek van Maher nu Koopmeiners of Vejinovic speelt maakt mij niet zoveel uit. Het zijn twee uitstekende alternatieven.

    We kunnen ook kijken naar alles wat er niet goed gaat bij Maher. Hij scoort te weinig, geeft te weinig assists en ook met hem hebben we belabberde wedstrijden gespeeld zonder inzet en bezieling. Maher wil soms teveel, wil te graag belangrijk zijn voor het elftal.

    Nogmaals een uitstekende speler die naar ik aanneem een prima aanbod van Max gehad heeft. Helaas geweigerd maar Max kan zijn geld beter in een centrale verdediger investeren of een goede spits.
    Gebruikersavatar
    AZRickGrimesAZ
    Oude garde
    Berichten: 1271
    Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

    DeZuivelDuivel schreef: 22 mei 2019, 15:48 Nee, dat was ik niet.
    Ik was juist de gast die zei dat dit een hele rare aanname was en ik vergeleek het met andere spelersverkopen.
    Oh ok #-o
    Gebruikersavatar
    MO7
    Beheerder
    Berichten: 7728
    Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
    Locatie: Alkmaar

    Hate to say I told you so...
    Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
    Gebruikersavatar
    DiepeMast
    Goalscorer
    Berichten: 3392
    Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
    Locatie: Heerhugowaard

    1keerraken schreef: 22 mei 2019, 14:52 Je gaat er juist op vooruit met Koopmeiners op die positie , die werd in zijn eerste seizoen 7e in het algemeen klassement speler van het jaar als middenvelder.
    En Maher kwam er in een moeizaam draaiend elftal, om uiteindelijk 5e te worden in het algemeen klassement speler van het jaar. Wat wil je nu zeggen? Links- of rechtsom had je gewoon twee goede spelers op die positie, en nu nog maar eentje. Voordeel is wel dat de kans nu groter is dat Koopmeiners inderdaad blijft.
    "Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
    Gebruikersavatar
    Ferry
    Co
    Berichten: 6364
    Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
    Locatie: nieuw vennep

    Ferry schreef: 04 mei 2019, 07:13 Ik moet ook wel zeggen dat de situatie lastig is. Huiberts zal een stukje dankbaarheid van Maher willen zien richting AZ. Voor het feit dat AZ hem het huidige contract gaf toen niemand hem weer wilde.
    Maher zal een stukje dankbaarheid willen omdat hij een behoorlijk goed seizoen draait. En met een aflopend contract zal hij kunnen schermen met interesse van andere clubs. In de winterstop was er een gerucht vanuit Italië.
    Mijn vermoeden: Huiberts mag op zoek naar een andere centrale middenvelder.
    I hate to say I told you so....Maar ook niet erg sterk van onze TD.
    Tim
    Ben-Sider
    Berichten: 779
    Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

    De deur naar Feyenoord staat nu open voor hem, de logische vervanger van Clasie. Ik ben benieuwd of hij nu wel een stapje hoger het waar kan maken, misschien dat het in zijn huidige rol het wel gewoon gaat lukken!
    Gebruikersavatar
    kuifje
    Kristen
    Berichten: 5555
    Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
    Locatie: Zaandijk
    Contacteer:

    Tim schreef: 22 mei 2019, 18:11 De deur naar Feyenoord staat nu open voor hem, de logische vervanger van Clasie. Ik ben benieuwd of hij nu wel een stapje hoger het waar kan maken, misschien dat het in zijn huidige rol het wel gewoon gaat lukken!
    Over welk stapje hoger heb je het dan?
    Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

    Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

    Een goede concurrent is een failliete concurrent!
    Gebruikersavatar
    ~AZ~
    Kristen
    Berichten: 5606
    Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

    Koopmeiners, Midtjsø, Vejinovic, Goudmijn, Koopmeiners 2 loopt er nog achter, waarom zou je er iemand bij halen? Maher was één van de beste spelers vorig jaar, maar het is niet zo dat hij een gat achter laat.
    Gebruikersavatar
    ~AZ~
    Kristen
    Berichten: 5606
    Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

    Tim schreef: 22 mei 2019, 18:11 De deur naar Feyenoord staat nu open voor hem, de logische vervanger van Clasie. Ik ben benieuwd of hij nu wel een stapje hoger het waar kan maken, misschien dat het in zijn huidige rol het wel gewoon gaat lukken!
    We moeten nog maar eens zien of Feyenoord volgend jaar een stapje hoger blijkt te zijn.
    Tim
    Ben-Sider
    Berichten: 779
    Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

    kuifje schreef: 22 mei 2019, 18:14 Over welk stapje hoger heb je het dan?
    Het is in alles een grotere club. Sportief gezien lopen we nu redelijk gelijk, maar de druk om te presteren ligt bij Feyenoord nog altijd hoger dan bij AZ.
    Gebruikersavatar
    handelaar
    Goalscorer
    Berichten: 3607
    Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

    Tim schreef: 22 mei 2019, 18:11 De deur naar Feyenoord staat nu open voor hem, de logische vervanger van Clasie. Ik ben benieuwd of hij nu wel een stapje hoger het waar kan maken, misschien dat het in zijn huidige rol het wel gewoon gaat lukken!
    Kan me haast niet voor stellen dat Maher daar naar toe gaat. Feyenoord is al seizoenen lang de concurrent van ons en qua perspectieven zit je de komende jaren lijkt mij beter in Alkmaar. Maher is al rond met een buitenlandse club anders kan ik deze stap niet goed volgen of Huiberts moet hem een dermate teleurstellend aanbod hebben gedaan waar weinig waardering voor de beste speler van dit seizoen uit spreekt.
    Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
    UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
    Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
    Gebruikersavatar
    AZ 4 Life
    Harde Kern
    Berichten: 13903
    Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
    Locatie: Alkmaar

    handelaar schreef: 22 mei 2019, 19:04 Kan me haast niet voor stellen dat Maher daar naar toe gaat. Feyenoord is al seizoenen lang de concurrent van ons en qua perspectieven zit je de komende jaren lijkt mij beter in Alkmaar. Maher is al rond met een buitenlandse club anders kan ik deze stap niet goed volgen of Huiberts moet hem een dermate teleurstellend aanbod hebben gedaan waar weinig waardering voor de beste speler van dit seizoen uit spreekt.
    Huiberts heeft hem voor AZ begrippen een uniek aanbod gedaan.
    Gebruikersavatar
    Witzer
    Ben-Sider
    Berichten: 886
    Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

    AZ 4 Life schreef: 23 mei 2019, 08:18 Huiberts heeft hem voor AZ begrippen een uniek aanbod gedaan.
    Hij moet wel voor het geld naar het buitenland gaan. Buiten AZ is hij overal mislukt, hij werd hier op handen gedragen en hij kon zijn stempel verder drukken bij een stabiele club met ambitie. Als hij naar Feyenoord gaat is ie nog dommer dan hij overkomt...
    Praat geen Poep, doos.
    Gebruikersavatar
    AZ 4 Life
    Harde Kern
    Berichten: 13903
    Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
    Locatie: Alkmaar

    Witzer schreef: 23 mei 2019, 08:46 Hij moet wel voor het geld naar het buitenland gaan. Buiten AZ is hij overal mislukt, hij werd hier op handen gedragen en hij kon zijn stempel verder drukken bij een stabiele club met ambitie. Als hij naar Feyenoord gaat is ie nog dommer dan hij overkomt...
    Dat lijkt me ook inderdaad. Een stap naar Feyenoord zou echt belachelijk zijn.
    Gesloten