Albert Guðmundsson (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Toch wel treurig dat hij bijna 100 wedstrijden heeft gespeeld voor AZ. Op pagina 6 (2018) zagen forummers al dat hij niet zo goed kon voetballen (op AZ niveau). Waarom blijft AZ altijd zo lang volhouden? Zal wel om geld gaan..
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als we er echt nog 1.2 miljoen voor krijgen dan heb je toch 24 doelpunten en 10 assists gekocht voor zo´n 8 ton.
Dan vind ik het allemaal nog wel meevallen met hoe heftig de reacties op deze speler soms zijn geweest (en de discussie die hij zelf met de coach heeft gehad).

Anderen zullen moord en brand schreeuwen dat er nog een aanvaller vertrekt voor er eentje terug komt, maar in dit geval was de koek tussen beide partijen denk ik wel op en dan kun je een miljoen niet zomaar laten liggen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Prima, vangen we er nog wat voor.

Die mag nu met Genua gaan vechten tegen degradatie in een competitie waar ze hem met een zuchtje wegblazen :lol: :lol:
Hup AZ.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Heeft Max goed gedaan. Nog aardig wat centen gezien zijn aflopende contract en wisselende prestaties.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DeZuivelDuivel schreef: 31 jan 2022, 09:11 Als we er echt nog 1.2 miljoen voor krijgen dan heb je toch 24 doelpunten en 10 assists gekocht voor zo´n 8 ton.
Dan vind ik het allemaal nog wel meevallen met hoe heftig de reacties op deze speler soms zijn geweest (en de discussie die hij zelf met de coach heeft gehad).

Anderen zullen moord en brand schreeuwen dat er nog een aanvaller vertrekt voor er eentje terug komt, maar in dit geval was de koek tussen beide partijen denk ik wel op en dan kun je een miljoen niet zomaar laten liggen.
Gaan we nooit weten, want Max geeft nooit door wat we er voor gekregen hebben.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 31 jan 2022, 10:08 Gaan we nooit weten, want Max geeft nooit door wat we er voor gekregen hebben.
Andere clubs openbaren dit nog wel eens (of het komt herleidbaar uit een jaarrekening ofzo).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Er zijn zelfs beelden!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 31 jan 2022, 10:44 Er zijn zelfs beelden!
Lekker joh, lekker in Italie wonen met je vrouwtje en kind. Ben jaloers en kan het nooit iemand kwalijk nemen ook..levenskwaliteit +3
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Staat mij vaag bij dat PSV een hoog doorverkooppercentage had bedongen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

vriend schreef: 31 jan 2022, 12:42 Staat mij vaag bij dat PSV een hoog doorverkooppercentage had bedongen.
Alleen op het winst bedrag. Die is er niet dus, damage limitation.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De overstap van Albert Gudmundsson naar Genoa is officieel volgens Italiaanse berichten. De clubs hebben het alleen nog niet bekend gemaakt.
Genua, officieel de komst van Gudmundsson van AZ Alkmaar

ITASportPress redactie

31 januari
Nog een schot bij de ingang van Genua . De rossoblù-club was een van de hoofdrolspelers in deze transfermarktsessie, zoals al was aangekondigd door de nieuwe eigenaar en door de president Zangrillo . De nieuwe aanwinst is Albert Gudmundsson : de vleugelspeler uit 1997 arriveert bij de Grifone voor een bedrag van één miljoen en 200.000 euro.

Genua heeft het contract neergelegd van de IJslander die vanochtend al de medische onderzoeken had laten uitvoeren die binnenkomen aangezien hij van AZ Alkmaar is . De speler droeg in Nederland ook de shirts van Herenveen en PSV Eindhoven . De speler heeft 29 optredens met 6 goals voor het IJslandse seniorenelftal, dit jaar 28 optredens in de Eredivisie, Europa League en Conference League.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 31 jan 2022, 18:51 De overstap van Albert Gudmundsson naar Genoa is officieel volgens Italiaanse berichten. De clubs hebben het alleen nog niet bekend gemaakt.
nu wel:

https://twitter.com/AZAlkmaar/status/14 ... 7828535299
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Netjes dat AZ hier nog wat aan verdient want hij was niet meer gemotiveerd om voor AZ te voetballen. Wel goed dat hij niet gratis uit z'n contract loopt. Beste voor beide partijen. Albert bedankt voor een aantal mooie momenten en acties.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Eén ergernis minder. Bedrag wat hij kennelijk oplevert valt mij nog alles mee
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZuid-Scharwoude schreef: 31 jan 2022, 19:37 Netjes dat AZ hier nog wat aan verdient want hij was niet meer gemotiveerd om voor AZ te voetballen. Wel goed dat hij niet gratis uit z'n contract loopt. Beste voor beide partijen. Albert bedankt voor een aantal mooie momenten en acties.
Zo is dat voor alle partijen een mooie uitkomst!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Succes hoor verder. In Italië lopen er meer mannen met diamanten oorbellen dus hij zal zich snel thuis gaan voelen. Maar degradatievoetbal spelen is niks voor deze diva.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 01 feb 2022, 08:05 Succes hoor verder. In Italië lopen er meer mannen met diamanten oorbellen dus hij zal zich snel thuis gaan voelen. Maar degradatievoetbal spelen is niks voor deze diva.
Past wel meer bij zijn niveau. Alhoewel. Twee jaar geleden wilde ik hem absoluut niet zien spelen door zijn open-doel-kansen-missen en diva-gedrag, maar dit seizoen betrapte ik me regelmatig op dat ik graag hem gebracht zag worden (ipv niks doen of aboukhlal brengen). Het kan verkeren...

Niet mijn type mens, deze jongen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Tjah, oorbelletjes en wat flegmatiek op het veld, is dat nou zo erg? Beetje ouderwets hoor. Nooit echt basisspeler geweest, maar ook niet echt lopen zeiken, nooit een stoorzender geweest. Dit in tegenstelling tot oer Hollander Dani de Wit die gelijk in de Telegraaf stond te janken. Zelfde geldt overigens voor Aboukhlal, zeikt nooit, na zijn winnende tegen ajax gaf hij zelfs aan dat hij er nog lang niet was. Oké, geen topvoetballers, maar ik hoop voor Appie dat hij gaat slagen in Italie.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 01 feb 2022, 15:37 Tjah, oorbelletjes en wat flegmatiek op het veld, is dat nou zo erg? Beetje ouderwets hoor. Nooit echt basisspeler geweest, maar ook niet echt lopen zeiken, nooit een stoorzender geweest. Dit in tegenstelling tot oer Hollander Dani de Wit die gelijk in de Telegraaf stond te janken. Zelfde geldt overigens voor Aboukhlal, zeikt nooit, na zijn winnende tegen ajax gaf hij zelfs aan dat hij er nog lang niet was. Oké, geen topvoetballers, maar ik hoop voor Appie dat hij gaat slagen in Italie.
Die zit volgend jaar in de vergetelheid van de Serie B.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gesloten