Albert Guðmundsson (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Nee, die stond al te geinen met Reijnders toen ze het veld kwamen. Een mooiweervoetballer is het, waar je als club niet op kan bouwen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bob Ross schreef: 16 jan 2022, 18:17 Nee, die stond al te geinen met Reijnders toen ze het veld kwamen. Een mooiweervoetballer is het, waar je als club niet op kan bouwen.
Laten gaan en invalbeurten aan Barasi besteden inplaats aan deze ballerina.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zelfde verhaal als bij Aboukhlal, Evjen en Oosting. AZ kan ze niet laten gaan of verhuren omdat we een ultradunne selectie hebben. Zit zowel AZ als club als de spelers zelf regelmatig in de weg de laatste tijd. Wederom een gevolg van het matige optreden van Huiberts de laatste jaren.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Nooit meer laten invallen. Wat een vertragende factor en hij wil zijn contract toch niet verlengen.
.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Azzaandijk schreef: 22 jan 2022, 20:57 Nooit meer laten invallen. Wat een vertragende factor en hij wil zijn contract toch niet verlengen.
Bizar dat hij de voorkeur krijgt boven Taabouni of Barasi. Mentaliteit van niks.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Langedijk schreef: 22 jan 2022, 21:16 Bizar dat hij de voorkeur krijgt boven Taabouni of Barasi. Mentaliteit van niks.
Snapte de wissels überhaupt niet. Barasi ga je haast denken dat hij niet fit genoeg was..
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Love AZ Til I Die! schreef: 22 jan 2022, 21:19 Snapte de wissels überhaupt niet. Barasi ga je haast denken dat hij niet fit genoeg was..
Klopt. Dat zei Jansen ook na de wedstijd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Albert mag van mij wel weg, hij brengt nu misschien nog wat centjes en in het veld bracht hij niets.
De suggestie voor Sam Larsson werd keihard afgekraakt in het schaduwelftal topic, maar als ik moest kiezen Gudmundsson of Larsson... dan wist ik het wel.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2022, 22:05 Albert mag van mij wel weg, hij brengt nu misschien nog wat centjes en in het veld bracht hij niets.
De suggestie voor Sam Larsson werd keihard afgekraakt in het schaduwelftal topic, maar als ik moest kiezen Gudmundsson of Larsson... dan wist ik het wel.
Maar het is niet zo makkelijk als de keuze voor Larsson en Gudmundsson. Daar zijn veel meer facetten bij aanwezig.
Larsson moet aangekocht worden en verdient een hoog salaris.
Gudmundsson komt van Jong PSV met een (hopelijk toch) zéér bescheiden salaris.

Wij, als AZ zijnde, moeten voorzichtig omgaan met ons geld. De keuze om Larsson aan je te binden voor meerdere jaren, kan ook erg nadelig uitpakken.

Als we geen haalbare opties in zicht hebben, zou ik wel graag zien dat we iemand huren dit halve seizoen. Gudmundsson lijkt er inderdaad weinig zin in te hebben.
Mocht iemand hem willen aankopen voor +500K, zou ik dit als AZ zijnde meteen doen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 22 jan 2022, 22:30 Maar het is niet zo makkelijk als de keuze voor Larsson en Gudmundsson. Daar zijn veel meer facetten bij aanwezig.
Larsson moet aangekocht worden en verdient een hoog salaris.
Gudmundsson komt van Jong PSV met een (hopelijk toch) zéér bescheiden salaris.

Wij, als AZ zijnde, moeten voorzichtig omgaan met ons geld. De keuze om Larsson aan je te binden voor meerdere jaren, kan ook erg nadelig uitpakken.

Als we geen haalbare opties in zicht hebben, zou ik wel graag zien dat we iemand huren dit halve seizoen. Gudmundsson lijkt er inderdaad weinig zin in te hebben.
Mocht iemand hem willen aankopen voor +500K, zou ik dit als AZ zijnde meteen doen.
Snap ik ook wel, was meer een beetje dik aangezet om een punt te maken :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Azzaandijk schreef: 22 jan 2022, 20:57 Nooit meer laten invallen. Wat een vertragende factor en hij wil zijn contract toch niet verlengen.
ZIjn invalbeurt was nogal flets.
En dan zeg ik het heel aardig
Eerste actie (pasje op Oosting) was nog prima, maar daarna......
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 24 jan 2022, 10:08 ZIjn invalbeurt was nogal flets.
En dan zeg ik het heel aardig
Eerste actie (pasje op Oosting) was nog prima, maar daarna......
Ja, als we al blij worden van één goed passje……daarna inderdaad…….😖
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik zat wel te denken dat Multatuli op het juiste moment het forum vaarwel heeft gezegd. Die had 3 dagen per week vrij moeten nemen om de meest recente prestaties van Gudmundsson recht te praten. :D

En dan te bedenken dat er wel meer waren die er schande van sprake dat zo'n 'voetballer' uit de basis werd gehouden door de Wit.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bob Ross schreef: 25 jan 2022, 16:59 Ik zat wel te denken dat Multatuli op het juiste moment het forum vaarwel heeft gezegd. Die had 3 dagen per week vrij moeten nemen om de meest recente prestaties van Gudmundsson recht te praten. :D

En dan te bedenken dat er wel meer waren die er schande van sprake dat zo'n 'voetballer' uit de basis werd gehouden door de Wit.
Waarom is Multatuli weg?
Zijn oogappel, Evjen, krijgt nu wel redelijk wat speeltijd.
we can come an end
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

differentcook schreef: 25 jan 2022, 17:01 Waarom is Multatuli weg?
Zijn oogappel, Evjen, krijgt nu wel redelijk wat speeltijd.
Hij had met 13 personen vetes en vond het 13 keer de schuld van de ander :D .

Opzich wel jammer hoor, dacht best goed over voetbal na maar vaak te dogmatisch.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Mij benieuwen of Albert nog weg gaat de komende dagen.. Zal wel blijven plakken tot de zomer ben ik bang.. Zonde want AZ zou nu nog wat kunnen vangen.. al is het een appie voor de dorst..
Come on AZ! MO9 🙏🏻
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Roadster schreef: 26 jan 2022, 21:01 Mij benieuwen of Albert nog weg gaat de komende dagen.. Zal wel blijven plakken tot de zomer ben ik bang.. Zonde want AZ zou nu nog wat kunnen vangen.. al is het een appie voor de dorst..
Het is eerder dat AZ hem niet laat gaan denk ik. Kunnen ze in feite ook niet, want dan heb je helemaal geen wissels meer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Heerlijk nieuws.
1.2 miljoen!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 30 jan 2022, 23:52 Heerlijk nieuws.
1.2 miljoen!
Ja en nee. Fijn om nog wat geld te krijgen voor een speler zoals hij met deze instelling (uitgaande van laatste invalbeurt) en aflopend contract, maar de mogelijkheden voorin worden zo wel heel erg dun. Gudmundsson was nog een van de weinigen die iets aan creativiteit in het spel van AZ kon leggen (maar veel te weinig deed). Als dat gebrek aan creativiteit AZ tweede seizoenshelft gaat opbreken en we naast Europees voetbal grijpen, dan zou het nog wel eens een duurdere transfer blijken dan gratis uit contract laten lopen.

Bovendien leveren we ook weer wat doelpunten in. Want ondanks zijn vele grote missers, scoorde hij wel regelmatig.
____________
Hoc est nihil
Gesloten