Ricardo van Rhijn

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Gesteld dat het uitfluiten van van Rhijn ervoor zorgt dat Ricardo niet nog een jaartje bij AZ wil voetballen / Huiberts begrijpt dat hij van Rhijn niet nog eens moet gaan verlengen, dan kan ik het uitfluiten enkel toejuichen.
I did not choose myself, I was chosen.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Van Binsbergen schreef: 03 mar 2019, 19:20 Van Rijn heeft volkomen gelijk. Supporters die hun eigen spelers uitfluiten, ook al is het Van Rijn en heeft hij twee wedstrijden slecht gespeeld, verdienen geen enkel respect, verdienen de titel supporter niet, en horen niet in het stadion thuis.
Er is er maar een, die niet in ons stadion thuishoort en dat is van Rhijn. Weg met die arrogante kwal.
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Twee wedstrijden slecht gespeeld?
Heb hem nog geen goeie wedstrijd in een AZ shirt zien spelen.
Is ook constant met zijn hoofd ergens anders.
Snap wel dat hij uitgefloten wordt, deze man is totaal niet met AZ bezig.

Daarmee keur ik het niet goed, maar ik begrijp het wel.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 03 mar 2019, 23:58 Twee wedstrijden slecht gespeeld?
Heb hem nog geen goeie wedstrijd in een AZ shirt zien spelen.
Is ook constant met zijn hoofd ergens anders.
Snap wel dat hij uitgefloten wordt, deze man is totaal niet met AZ bezig.

Daarmee keur ik het niet goed, maar ik begrijp het wel.
Tegen Utrecht thuis speelde hij goed. Op de momenten dat hij slecht speelde was dat over het algemeen het geval voor het hele team. Als je kijkt naar de competitiewedstrijd tegen Willem II vorige week dan waren er negen man die dramatisch waren. En wie krijgt de schuld? Van Rhijn. Alsof hij er wat aan kan doen dat Idrissi geen bal raakte, Vlaar onder elke bal door dook, Koopmeiners verkeerd instapte etc. Het is gewoon te triest voor woorden. Maar het AZ publiek heeft altijd één zondebok nodig, als Van Rhijn weg is dan wordt Hatzidiakos weer uitgefloten.

Alsof je daar iemand mee helpt. Misschien moeten sommige mensen op de tribune eens opzoeken wat het inhoudt om supporter te zijn. Dan ondersteun je de ploeg en spelers op het moment dat ze het zwaar hebben. Wat niet wil zeggen dat je geen kritiek mag hebben na een slechte wedstrijd overigens. Alleen denk ik niet dat de mindere prestaties (van individuen of het team als geheel) te maken hebben met onwil maar vaak meer met vertrouwen. Van Rhijn is een hele fatsoenlijke jongen die echt wel wil, alleen zit hij in een moeilijke positie. Hij speelt bijna geen wedstrijd waardoor het ritme ver te zoeken is. De mening dat hij totaal niet met AZ bezig zou zijn deel ik trouwens totaal niet.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 03 mar 2019, 21:30 Er is er maar een, die niet in ons stadion thuishoort en dat is van Rhijn. Weg met die arrogante kwal.
Op basis waarvan concludeer jij dat hij arrogant is?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Speler komt op mij toch niet bepaald arrogant over en ook niet dat hij niet zijn best wil doen,
maar schijnbaar komt hij net als Hatzidiakos het vereiste niveau tekort want maar zelden haalt hij een voldoende als hij mag aantreden.
Neemt niet weg, dat je nooit je eigen speler dan maar moet uitfluiten, dat is alleen op zijn plaats als het gehele elftal collectief faalt en een wanvertoning
op de mat legt.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 08:55 Maar het AZ publiek heeft altijd één zondebok nodig, als Van Rhijn weg is dan wordt Hatzidiakos weer uitgefloten.
Het zijn altijd figuren die over een langere periode wanprestaties leveren. Bij AZ hebben spelers ontzettend veel krediet, kijk maar eens hoe ze dat in Zuid-Europa doen.
AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 08:55 Misschien moeten sommige mensen op de tribune eens opzoeken wat het inhoudt om supporter te zijn. Dan ondersteun je de ploeg en spelers op het moment dat ze het zwaar hebben.
Tot een bepaalde hoogte. Uiteindelijk zijn de supporters degenen die grof betalen en de spelers degenen die grof verdienen voor die anderhalf uur per week. Support moet je eerst verdienen, niet andersom. En ruggengraat hoort ook bij topsport.
AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 08:55 Van Rhijn is een hele fatsoenlijke jongen die echt wel wil, alleen zit hij in een moeilijke positie.
Ken je hem persoonlijk? Met zijn ervaring zou hij een leidende rol moeten hebben binnen de selectie maar waarschijnlijk is er niemand die hem nog serieus neemt. Als je op het veld niet belangrijk kan zijn, dan maar in de kleedkamer. Zijn positie is verder heel eenvoudig: hij moet zich met goede invalbeurten in de basis knokken en daar verzaakt hij volledig in.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 04 mar 2019, 09:09 Het zijn altijd figuren die over een langere periode wanprestaties leveren. Bij AZ hebben spelers ontzettend veel krediet, kijk maar eens hoe ze dat in Zuid-Europa doen.

Tot een bepaalde hoogte. Uiteindelijk zijn de supporters degenen die grof betalen en de spelers degenen die grof verdienen voor die anderhalf uur per week. Support moet je eerst verdienen, niet andersom. En ruggengraat hoort ook bij topsport.

Ken je hem persoonlijk? Met zijn ervaring zou hij een leidende rol moeten hebben binnen de selectie maar waarschijnlijk is er niemand die hem nog serieus neemt. Als je op het veld niet belangrijk kan zijn, dan maar in de kleedkamer. Zijn positie is verder heel eenvoudig: hij moet zich met goede invalbeurten in de basis knokken en daar verzaakt hij volledig in.
Kennen is een groot woord, heb hem een aantal keer gesproken/geinterviewd en het is een hele normale jongen. Als ik hier dan lees dat hij arrogant zou zijn en totaal niet met AZ bezig te zijn dan vraag ik me af waar dat vandaan komt. Dat hij een aantal wedstrijden niet speelde is één, maar er wordt dan weer van alles bij gehaald. Op een gegeven moment wordt ook elke goal dusdanig ontleed dat het de schuld is van Van Rhijn, terwijl andere spelers de fout in zijn gegaan. Dat vind ik ook gewoon triest, met als dieptepunt het fluitconcert van gister.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 09:25 Kennen is een groot woord, heb hem een aantal keer gesproken/geinterviewd en het is een hele normale jongen.
Ik heb jou laatst de minister van AZ-propaganda genoemd. Volgens mij zit je te dicht bij het vuur om nog een onafhankelijk oordeel te kunnen vellen. Je neemt iedere speler in bescherming.

Het probleem van van Rhijn is dat hij een voormalige ajacied is. Die moeten bij AZ bovenmatig goed presteren om geaccepteerd te worden door de AZ-supporters. En aangezien Van Rhijn desinteresse uitstraalt wordt het een lastig verhaal.
Massaal uitfluiten is niet OK, maar soms is het wel een handig middel om iets aan de clubleiding duidelijk te maken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Van Binsbergen schreef: 03 mar 2019, 19:20 Van Rijn heeft volkomen gelijk. Supporters die hun eigen spelers uitfluiten, ook al is het Van Rijn en heeft hij twee wedstrijden slecht gespeeld, verdienen geen enkel respect, verdienen de titel supporter niet, en horen niet in het stadion thuis.
Ik ben mijn leven lang al AZ supporter en als een speler waardeloos voetbalt kijk ik naar de oorzaak. Is hij niet goed genoeg? Dan zal ik niet fluiten.

Heeft de speler er gewoonweg geen zin in, maakt gemakzuchtige foutjes.. geeft niet al zijn energie, dan kan hij een fluitconcert krijgen van mij.

Wat mij betreft verdient Van Rhijn het fluitconcert.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

vriend schreef: 04 mar 2019, 10:01 Het probleem van van Rhijn is dat hij een voormalige ajacied is. Die moeten bij AZ bovenmatig goed presteren om geaccepteerd te worden door de AZ-supporters. En aangezien Van Rhijn desinteresse uitstraalt wordt het een lastig verhaal.
Vind ik een beetje onzin of van Rhijn nu van ajax of FC de Klepzeijkers komt, een speler moet wel een bepaald niveau halen en dat doet van Rhijn in het algemeen onvoldoende.
Dat hij desinteresse uitstraalt is iets wat bij jou schijnbaar zo overkomt want die jongen zou echt wel graag willen slagen bij ons.
Maar net als in Brugge haalt hij domweg niet het vereiste niveau, daar kan de speler zelf ook niets aan doen.
Hopelijk, ook al is hij slechts een backup voor Svensson ziet dat Huiberts ook want net als Hatzidiakos verlies je er punten mee.
Laatst gewijzigd door handelaar op 04 mar 2019, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 08:55 Tegen Utrecht thuis speelde hij goed. Op de momenten dat hij slecht speelde was dat over het algemeen het geval voor het hele team. Als je kijkt naar de competitiewedstrijd tegen Willem II vorige week dan waren er negen man die dramatisch waren. En wie krijgt de schuld? Van Rhijn. Alsof hij er wat aan kan doen dat Idrissi geen bal raakte, Vlaar onder elke bal door dook, Koopmeiners verkeerd instapte etc. Het is gewoon te triest voor woorden. Maar het AZ publiek heeft altijd één zondebok nodig, als Van Rhijn weg is dan wordt Hatzidiakos weer uitgefloten.

Alsof je daar iemand mee helpt. Misschien moeten sommige mensen op de tribune eens opzoeken wat het inhoudt om supporter te zijn. Dan ondersteun je de ploeg en spelers op het moment dat ze het zwaar hebben. Wat niet wil zeggen dat je geen kritiek mag hebben na een slechte wedstrijd overigens. Alleen denk ik niet dat de mindere prestaties (van individuen of het team als geheel) te maken hebben met onwil maar vaak meer met vertrouwen. Van Rhijn is een hele fatsoenlijke jongen die echt wel wil, alleen zit hij in een moeilijke positie. Hij speelt bijna geen wedstrijd waardoor het ritme ver te zoeken is. De mening dat hij totaal niet met AZ bezig zou zijn deel ik trouwens totaal niet.
Dat kan dat jij die mening niet deelt hij straalt het gewoon niet uit en ik ken genoeg mensen die pislink zijn dat deze jongen uberhaupt ons shirt aan heeft.
En daar zit de crux, mensen kunnen het wel hebben over 'onze spelers' , maar voor een groot deel van de supporters hoort Van Rhijn daar niet bij.
Je kunt wel een contract bij AZ tekenen, dat maakt je nog niet direct een AZ'er voor de supporters als je een verleden hebt bij ajax sowieso al niet.
Bel Hassani is toch ook met de grond gelijk gemaakt voor die foto in een Ajaxshirt?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 04 mar 2019, 10:39 Dat kan dat jij die mening niet deelt hij straalt het gewoon niet uit en ik ken genoeg mensen die pislink zijn dat deze jongen uberhaupt ons shirt aan heeft.
En daar zit de crux, mensen kunnen het wel hebben over 'onze spelers' , maar voor een groot deel van de supporters hoort Van Rhijn daar niet bij.
Je kunt wel een contract bij AZ tekenen, dat maakt je nog niet direct een AZ'er voor de supporters als je een verleden hebt bij ajax sowieso al niet.
Bel Hassani is toch ook met de grond gelijk gemaakt voor die foto in een Ajaxshirt?
Dat vind ik allemaal van de primitieve reacties, daar heb ik echt totaal niks mee. Zo'n Bel Hassani wist dat op dat moment echt niet, die rivaliteit is ook echt niet bekend door het hele land. Denk sowieso dat het meer van één kant is. Maar buiten dat, Van Rhijn heeft zijn hele leven voor ajax gespeeld, dus logisch dat hij nog wat bij die club voelt. Het zou raar zijn als dat niet zo is. Ik vind het trouwens ook selectief geleuter. Ik heb Arveladze een keer in AZ shirt voor de F-Side op zijn borst zien kloppen en hij is hier nog steeds een held.

Van Rhijn heeft zich altijd keurig gedragen en nooit wat negatiefs over de club (AZ) gezegd. Daar gaat het mij om. Dat hij dan verder niet presteert zoals verwacht is een tweede. Dat mag je constateren en uitspreken, alleen al die dingen die er nu ineens worden bijgehaald zoals het feit dat hij arrogant zou zijn en hij een Ajacied is, dat zijn dingen die of totaal niet kloppen of alleen uit de kast worden getrokken als het toevallig uitkomt. Veel Amsterdamser dan Co en Louis krijg je het ook niet en die eerste heeft hier nog net geen standbeeld.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 04 mar 2019, 10:01 Ik heb jou laatst de minister van AZ-propaganda genoemd. Volgens mij zit je te dicht bij het vuur om nog een onafhankelijk oordeel te kunnen vellen. Je neemt iedere speler in bescherming.

Het probleem van van Rhijn is dat hij een voormalige ajacied is. Die moeten bij AZ bovenmatig goed presteren om geaccepteerd te worden door de AZ-supporters. En aangezien Van Rhijn desinteresse uitstraalt wordt het een lastig verhaal.
Massaal uitfluiten is niet OK, maar soms is het wel een handig middel om iets aan de clubleiding duidelijk te maken.
Mooie titel haha. Nee maar doordat ik iets dichter op het vuur zit zie ik ook wat makkelijker hoe bepaalde spelers zijn en hoe ze bijvoorbeeld in de groep liggen. Dat zit bij Van Rhijn echt wel goed. Die ligt goed in de groep en is qua karakter (voor zover ik dat in kan schatten) echt geen verkeerde gozer. Dat hij verder op sportief vlak tegenvalt ben ik met je eens, al vind ik dat hij in sommige gevallen wel heel erg gezocht wordt. Maar dat hij slecht speelt en mensen dat uitspreken is voor mij geen probleem. Ik hou er alleen niet van om spelers persoonlijk op zo'n manier aan te vallen. Als een heel elftal dramatisch speelt vind ik het veel te makkelijk om daar dan één jongen uit te halen en die aan te wijzen als schuldige. Daar doe ik niet aan en daar zal ik me altijd tegen verzetten. Of dat nu Friday, Hatzidiakos of Van Rhijn is. Dat je ze door moet selecteren is verder iets dat daar totaal los van staat.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 08:56 Op basis waarvan concludeer jij dat hij arrogant is?
Zijn afkomst
Zijn houding in het veld
Het feit dat hij een mooie carriere in het verschiet verkwanseld heeft.
Het verbaast me overigens dat jij het voor de zoveelste keer opneemt voor een speler met een lamentabele instelling. Of verbaast het me nou niet?
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 04 mar 2019, 11:55 Zijn afkomst
Zijn houding in het veld
Het feit dat hij een mooie carriere in het verschiet verkwanseld heeft.
Het verbaast me overigens dat jij het voor de zoveelste keer opneemt voor een speler met een lamentabele instelling. Of verbaast het me nou niet?
Afkomst bedoel je Ajacied of buitenlandse afkomst? Houding is subjectief en het feit dat hij een mooie carriere zou hebben verkwanseld komt niet door zijn instelling. Althans, ik heb nog nooit gehoord dat hij een slechte instelling zou hebben gehad bij Brugge of ajax. Hij is gewoon voorbijgestreefd door Tete bij ajax en heeft hier Svensson voor zich. Wat ook niet heel raar is. En ik neem het op voor elke speler die op zo'n genante wijze het mikpunt wordt van fluitconcerten. Dat heb ik eerder dit seizoen ook gedaan bij Idrissi en Hatzidiakos. Ik vind het schandalig en te triest voor woorden. En dit straalt trouwens ook af op de rest van de selectie. Denk je nu echt dat die dit leuk vinden? Die balen hier ook van en vinden het ook schandalig. Wat dat betreft mooi om te zien dat ze zich als team achter Van Rhijn scharen en ik sta helemaal achter de woorden van Koopmeiners.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 11:30 Dat vind ik allemaal van de primitieve reacties, daar heb ik echt totaal niks mee. Zo'n Bel Hassani wist dat op dat moment echt niet, die rivaliteit is ook echt niet bekend door het hele land. Denk sowieso dat het meer van één kant is. Maar buiten dat, Van Rhijn heeft zijn hele leven voor ajax gespeeld, dus logisch dat hij nog wat bij die club voelt. Het zou raar zijn als dat niet zo is. Ik vind het trouwens ook selectief geleuter. Ik heb Arveladze een keer in AZ shirt voor de F-Side op zijn borst zien kloppen en hij is hier nog steeds een held.

Van Rhijn heeft zich altijd keurig gedragen en nooit wat negatiefs over de club (AZ) gezegd. Daar gaat het mij om. Dat hij dan verder niet presteert zoals verwacht is een tweede. Dat mag je constateren en uitspreken, alleen al die dingen die er nu ineens worden bijgehaald zoals het feit dat hij arrogant zou zijn en hij een Ajacied is, dat zijn dingen die of totaal niet kloppen of alleen uit de kast worden getrokken als het toevallig uitkomt. Veel Amsterdamser dan Co en Louis krijg je het ook niet en die eerste heeft hier nog net geen standbeeld.
Ik hoor mensen altijd praten over dingen als een 'topsport klimaat' en gebrek aan 'sfeer'
De keerzijde van een hele actieve aanhang is dat diezelfde aanhang zich ook tegen iemand kan keren, ook om louter emotionele redenen.
Het feit dat we een achterban hebben die groot genoeg is om dergelijk ongenoegen duidelijk hoorbaar te maken in het stadion zegt ook weer wat.
Voetbal is toch niet alleen maar rozegeur en maneschijn?

Dat men het bij AZ niet gewend is omdat de supporters eigenlijk zelfs binnen Nederland door gaan voor ontzettend mild is heel wat anders.
Nou moe, dan wordt er eens een keer iemand (enigzins terecht) uitgefloten, bij Vitesse hebben supporters dit seizoen al de spelersbus opgewacht!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 11:30 Dat vind ik allemaal van de primitieve reacties, daar heb ik echt totaal niks mee. Zo'n Bel Hassani wist dat op dat moment echt niet, die rivaliteit is ook echt niet bekend door het hele land. Denk sowieso dat het meer van één kant is. Maar buiten dat, Van Rhijn heeft zijn hele leven voor ajax gespeeld, dus logisch dat hij nog wat bij die club voelt. Het zou raar zijn als dat niet zo is. Ik vind het trouwens ook selectief geleuter. Ik heb Arveladze een keer in AZ shirt voor de F-Side op zijn borst zien kloppen en hij is hier nog steeds een held.

Van Rhijn heeft zich altijd keurig gedragen en nooit wat negatiefs over de club (AZ) gezegd. Daar gaat het mij om. Dat hij dan verder niet presteert zoals verwacht is een tweede. Dat mag je constateren en uitspreken, alleen al die dingen die er nu ineens worden bijgehaald zoals het feit dat hij arrogant zou zijn en hij een Ajacied is, dat zijn dingen die of totaal niet kloppen of alleen uit de kast worden getrokken als het toevallig uitkomt. Veel Amsterdamser dan Co en Louis krijg je het ook niet en die eerste heeft hier nog net geen standbeeld.
Voor jou misschien.
Ik vind het een schande, dat die gast op een doek staat van het stadion. Titel verneukt en bekerfinale verneukt. Wat een held.
honderd keer liever Koevermans op een doek.
Over vanRhijn en het uitfluiten. het hakt er ook wel in, 3e plaats niet gepakt en de bekerfinale niet gehaald.
In alle verprutste kansen, verloren potjes waarin hij mee doet, speelt hij een negatieve hoofd-drol.
De gevoelens van de supporters zijn, gezien de reacties, hopelijk nu wel duidelijk voor vdBrom en Huiberts.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Is uitfluiten niet zoiets als betogen?

In het dagelijkse leven bepaalt de regering hoe en wat maar kan het volk via betogingen/stakingen toch iets anders bekomen.
Het fluiten is dan eigenlijk ook zo'n signaal. Uiteindelijk leeft de club bij de gratie van zijn fans. De directie is de baas en bepaalt het beleid maar op deze manier kan het volk toch zijn stem laten gelden.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2019, 11:30 Ik heb Arveladze een keer in AZ shirt voor de F-Side op zijn borst zien kloppen en hij is hier nog steeds een held.

Veel Amsterdamser dan Co en Louis krijg je het ook niet en die eerste heeft hier nog net geen standbeeld.
Misschien hebben die mannen wel iets betekend voor AZ?

Van Rhijn kan best een aardige gozer zijn (dat zijn ze volgens jou allemaal volgens mij) maar hij straalt zoals eerder aangegeven complete desinteresse uit. Dan werkt zijn verleden in Amsterdam totaal niet mee.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten