Ricardo van Rhijn

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 06 mar 2019, 16:00 Het is juist een hele goede vergelijking. Iemand die Real hoogstpersoonlijk de CL heeft bezorgd wordt uitgefloten als hij na diverse blessures een zwakke fase heeft. Versus iemand die vrijwel alleen maar kutwedstrijden heeft gespeeld en nog niets voor de club heeft betekend. Bij Real weten ze hoe het werkt en reageren ze daar niet op. Bij AZ gaat iemand van net 21, die niet eens een fatsoenlijke strafschop kan nemen, er meteen iets van vinden. Ga trainen.
Ik vergeet soms dat sarcasme op het internet niet zomaar uit te lezen is :(

Bij Van Rhijn gaat meer trainen denk ik niet meer werken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 06 mar 2019, 16:42 =D>

Is de aanvoerder anders niet de aangewezen persoon om namens de groep het woord te doen!?
Is wat lastig in dit geval, want diens penalty was ook k*t. :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

Het uitfluiten van van Rhijn is volledig gerechtvaardigd gezien zijn vele wanprestaties. Het zou pas moeten stoppen wanneer hij zijn contract inlevert.
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

De trainer bepaalt wie er opgesteld wordt en die opstelling vormt het AZ dat ik 90 minuten zal aanmoedigen. Wat voor zin heeft het om een speler uit te fluiten? Is het puur om hem weg te jagen?
Vergelijk dat eens met als jezelf op je werk komt en iedereen begint te fluiten en boeh te roepen. Bizar toch?
Mensen die spelers uitfluiten voelen weinig clubliefde denk ik. Een speler is voor hen een van de vele stenen op het dambord.
En AZ heeft natuurlijk een hoog percentage mensen dat alleen komt bij goed en mooi spel.
Ondanks een vierde plek met mooi voetbal was het stadion immers weer erg leeg.
Bij de bouw van het stadion vond ik 17.000 weinig maar het lijkt precies groot genoeg te zijn (als we het heel erg goed doen).
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

:
De Hoer van vak G schreef: 15 mar 2019, 00:08
Vergelijk dat eens met als jezelf op je werk komt en iedereen begint te fluiten en boeh te roepen. Bizar toch?
Maar wat nou als jij op je werk kom en er staat -zoals altijd- een paar honderd man om je bureau heen, en die kijken hoe je werk en wat je aflevert. Dit zijn ook nog eens de mensen die jouw salaris betalen en willen niets liever dan dat jouw bedrijf succesvol is.

Vervolgens maak jij een aantal aantoonbare fouten en toon je vrijwel altijd aan niet over het niveau te beschikken om je functie goed in te vullen. En daarnaast lijkt het je allemaal ook nog eens niets uit te maken. Dan vind jij dus dat al deze mensen om je heen moeten blijven zeggen: Ach, volgende keer beter, kom op hè!

Het is een rare vergelijking, want op je werk heb je geen mensen om je heen. In jouw vergelijking zou het dus gaan over je collega's die beginnen te fluiten bij een wanprestatie. Het zou juist goed zijn als collega's laten blijken dat ze ergens iets van vinden. Bij AZ gaan de collega's hartjes posten op Instagram. :-#
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Hoer van vak G schreef: 15 mar 2019, 00:08 De trainer bepaalt wie er opgesteld wordt en die opstelling vormt het AZ dat ik 90 minuten zal aanmoedigen. Wat voor zin heeft het om een speler uit te fluiten? Is het puur om hem weg te jagen?
Vergelijk dat eens met als jezelf op je werk komt en iedereen begint te fluiten en boeh te roepen. Bizar toch?
Mensen die spelers uitfluiten voelen weinig clubliefde denk ik. Een speler is voor hen een van de vele stenen op het dambord.
Als je op je werk komt en het equivalent verricht van wat Van Rhijn verricht en dan ook nog eens loopt te zwammen over de concurrent dan krijg je volgens mij gewoon ontslag.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 15 mar 2019, 06:23 :

Maar wat nou als jij op je werk kom en er staat -zoals altijd- een paar honderd man om je bureau heen, en die kijken hoe je werk en wat je aflevert. Dit zijn ook nog eens de mensen die jouw salaris betalen en willen niets liever dan dat jouw bedrijf succesvol is.

Vervolgens maak jij een aantal aantoonbare fouten en toon je vrijwel altijd aan niet over het niveau te beschikken om je functie goed in te vullen. En daarnaast lijkt het je allemaal ook nog eens niets uit te maken. Dan vind jij dus dat al deze mensen om je heen moeten blijven zeggen: Ach, volgende keer beter, kom op hè!

Het is een rare vergelijking, want op je werk heb je geen mensen om je heen. In jouw vergelijking zou het dus gaan over je collega's die beginnen te fluiten bij een wanprestatie. Het zou juist goed zijn als collega's laten blijken dat ze ergens iets van vinden. Bij AZ gaan de collega's hartjes posten op Instagram. :-#
Op basis van wat concludeer je dat het hem helemaal niks uitmaakt? Dat is een aanname die nergens op is gebaseerd. Het is gewoon een feit dat het AZ publiek, of een deel daarvan, altijd een zondebok moet hebben en dat begint trieste vormen aan te nemen. Ja hij heeft inderdaad een aantal dramatische wedstrijden gespeeld, maar zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen. Midtsjo heeft de eerste seizoenshelft geen bal geraakt, Til die het hele kalenderjaar 2018 dramatisch was. Gaan we die dan ook uitfluiten? Nee natuurlijk niet, dat doen we niet. We kiezen de makkelijke weg. We pikken nu Van Rhijn eruit, die was na Hatzidiakos aan de beurt. Tussendoor waren er nog een paar debielen die Idrissi gaan uitfluiten.

Van Rhijn speelde een aantal wedstrijden slecht, maar hoe werkelijk elke goal op een dusdanig manier wordt uitvergroot om het maar zijn schuld te laten lijken is gewoon treurig. Andere gaan duidelijk in de fout en wie krijgt de schuld? Juist, Van Rhijn. Want troetelkindje Koopmeiners kan namelijk geen fout maken. Gelukkig speelden we tegen PEC Zwolle de pannen van het dak. Al zal die bagger pot ook wel weer de schuld zijn van Van Rhijn of Hatzidiakos.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ 4 Life schreef: 15 mar 2019, 13:55 Op basis van wat concludeer je dat het hem helemaal niks uitmaakt?
Ik concludeer alleen dat het zo lijkt. Zo komt hij op mij (en vele andere) over.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

AZ 4 Life schreef: 15 mar 2019, 13:55 Al zal die bagger pot ook wel weer de schuld zijn van Van Rhijn of Hatzidiakos.
Als Van Rhijn had gespeeld, dan hadden we verloren.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Hoer van vak G schreef: 15 mar 2019, 00:08
En AZ heeft natuurlijk een hoog percentage mensen dat alleen komt bij goed en mooi spel.
Goh, dat is gek. Ik betaal liever 25 euro om te zien hoe neerlands beste voetballers geen pass over 10 meter kunnen geven. Ik ga ook liever naar een kutfilm.
De Hoer van vak G schreef: 15 mar 2019, 00:08
Ondanks een vierde plek met mooi voetbal
Over welk seizoen heb je het nu?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

In de vorige post komt het lijdend voorwerp niet voor. Wat mij betreft horen we nooit meer over hem, maar dat zal er wel niet in zitten. :hart: :help:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

MO7 schreef: 15 mar 2019, 21:28 In de vorige post komt het lijdend voorwerp niet voor. Wat mij betreft horen we nooit meer over hem, maar dat zal er wel niet in zitten. :hart: :help:
Klopt. Brom riskeert een afscheidsoverwinning door van Rhijn nog een helftje mee te laten spelen
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Dario Hubner schreef: 15 mei 2019, 18:36 Klopt. Brom riskeert een afscheidsoverwinning door van Rhijn nog een helftje mee te laten spelen
Soms haat ik mezelf
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Met stip op 1 bij slechtste AZers ooit.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Haha sjeezus, sloeg inderdaad helemaal nergens op.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Mijn iets toegenomen sympathie voor Brom is door het opstellen van meneer weer volledig verdwenen. Gelukkig laat die weer zien uit welk hout hij gesneden is. Medespelers zouden hem gewoon moeten weigeren in de bus terug.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

pAZcal schreef: 15 mei 2019, 18:43 Met stip op 1 bij slechtste AZers ooit.
Nee, dat blijft Ferry Stroes
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wie is de Mol is dit seizoen wel erg makkelijk.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dario Hubner schreef: 15 mei 2019, 18:52 Nee, dat blijft Ferry Stroes
Die ken ik niet. Voor mijn tijd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kunnen we hem niet voor de grap een ontslagbrief cadeau doen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten