Calvin Stengs (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

dirkjan schreef: 15 jul 2021, 04:34 Succes Calvin! Nu Berghuis bij onze noorderburen op de bank beland komt oranje ook weer wat meer in beeld, zeker met LvG als bondscoach!
Gaat hij bij Duinrand S voetballen? :lol:


Verder eens met je betoog; hier ook gemengde gevoelens. Ik heb af en toe zó van Calvin genoten, maar ook verafschuwd. Hopelijk heeft een nieuwe omgeving een positief effect, want ik gun het hem echt van harte. Lekker met Boadu aan de zuidkust van Frankrijk, je kan het slechter treffen.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Dit vind ik dan toch wel leuk om te lezen. Dat zo'n kind van de club, voor een prachtig bedrag vertrekt en in zijn afscheidsbericht ook mooie dingen zegt over de club en de fans. Niet iedere speler doet dat helaas (Maher bijv.)

Afbeelding
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ja, hier hadden we iets meer van willen zien.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=v3tRhkwd-VA :hart:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 15 jul 2021, 07:41 Ja, hier hadden we iets meer van willen zien.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=v3tRhkwd-VA :hart:
Misschien wel? Maar met zoveel willekeur bij supporters waar echte haat op de loer ligt in een marge van 1 cm links of rechts van de paal. Kan ik mij voorstellen dat het uiten van spelers aan alle kanten beperkt wordt en dat de spelers ook scholing en begeleiding krijgen het zo min mogelijk te doen.

Wel mooi dit van Calvin.

Edit (ik zie na het plaatsen dat je een videolink erbij hebt staan (werkt niet?) ik dacht je reageerde op Calvin zijn bericht :lol:) geen idee dus waar ik op gereageerd heb 8)
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Perry schreef: 15 jul 2021, 07:22 Gaat hij bij Duinrand S voetballen? :lol:
Ik had de landkaart ff op de kop :mrgreen:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 15 jul 2021, 07:30 Dit vind ik dan toch wel leuk om te lezen. Dat zo'n kind van de club, voor een prachtig bedrag vertrekt en in zijn afscheidsbericht ook mooie dingen zegt over de club en de fans. Niet iedere speler doet dat helaas (Maher bijv.)
Maher heeft weer nooit verzaakt en is wel vertrokken nadat hij met AZ een prijs had gewonnen, ook niet onbelangrijk.
Maar inderdaad mooie woorden van Stengs, nu een mooie nieuwe uitdaging.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Vijftien miljoen voor een uitgekotste speler die meer heeft opgebracht dan Weghorst. Het geeft maar aan dat de kritiek nogal overdreven was en alle nuance miste.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 15 jul 2021, 21:02 Vijftien miljoen voor een uitgekotste speler die meer heeft opgebracht dan Weghorst. Het geeft maar aan dat de kritiek nogal overdreven was en alle nuance miste.
Dat moet nog blijken, misschien beland hij in Frankrijk wel gelijk op de tribune.
Niet dat ik dat hoop, maar dit is nou weer een statement :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 15 jul 2021, 08:33 Misschien wel? Maar met zoveel willekeur bij supporters waar echte haat op de loer ligt in een marge van 1 cm links of rechts van de paal.
Erg overdreven om een kritische supporter die even wat minder blij met Calvin zijn optredens was als “echte haat” weg te zetten………..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 15 jul 2021, 21:02 Vijftien miljoen voor een uitgekotste speler die meer heeft opgebracht dan Weghorst. Het geeft maar aan dat de kritiek nogal overdreven was en alle nuance miste.
En nog zo’n overtrokken reactie……”Uitgekotst” ?
Als een speler (al langere tijd) wat minder functioneert mag een supporter daar toch wat van zeggen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De laatste stuiptrekkingen van dit altijd gezellige topic.

Tot 2029 wanneer het wordt heropend bij terugkeer van Calvin met 3x de Gouden Schoen op zak!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 15 jul 2021, 22:16 Erg overdreven om een kritische supporter die even wat minder blij met Calvin zijn optredens was als “echte haat” weg te zetten………..
Ik heb het niet over de kritiek die wij hier bv hebben maar over de wappies die via social media spelers benaderen. De lading shit die mensen denken te mogen uiten is buiten proporties tegenwoordig.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 15 jul 2021, 22:18 En nog zo’n overtrokken reactie……”Uitgekotst” ?
Als een speler (al langere tijd) wat minder functioneert mag een supporter daar toch wat van zeggen?
Dat was het toch of niet. Hij zou nog maar een paar miljoen opbrengen, hij kon er niets van etc.
Kritiek uiten is prima maar dan genuanceerd. Nu moest hij banken terwijl hij momenteel één van de duurste uitgaande spelers is.
Als je sommigen las leek het wel of hij rijp was voor Telstar.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

kuifje schreef: 16 jul 2021, 12:55 Dat was het toch of niet. Hij zou nog maar een paar miljoen opbrengen, hij kon er niets van etc.
Kritiek uiten is prima maar dan genuanceerd. Nu moest hij banken terwijl hij momenteel één van de duurste uitgaande spelers is.
Als je sommigen las leek het wel of hij rijp was voor Telstar.
Vind jij 15 miljoen terecht dan?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 16 jul 2021, 13:31 Vind jij 15 miljoen terecht dan?
ik vind het - gezien zijn potentie - nog vrij weinig.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

kuifje schreef: 16 jul 2021, 13:37 ik vind het - gezien zijn potentie - nog vrij weinig.
kuifje schreef: 16 jul 2021, 13:37 ik vind het - gezien zijn potentie - nog vrij weinig.
Ah... tsja.. :lol: 15 miljoen + voor een jongen met potentie? Die weinig heeft bewezen? nou gelukkig is hij weg, dan hoeven we deze discussie ook niet te voeren.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 16 jul 2021, 04:55 Ik heb het niet over de kritiek die wij hier bv hebben maar over de wappies die via social media spelers benaderen. De lading shit die mensen denken te mogen uiten is buiten proporties tegenwoordig.
Eens.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Shota-Arveladze schreef: 16 jul 2021, 13:40 Ah... tsja.. :lol: 15 miljoen + voor een jongen met potentie? Die weinig heeft bewezen? nou gelukkig is hij weg, dan hoeven we deze discussie ook niet te voeren.
Asteblief niet 😎
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Calvin heeft zijn 1e training bij Nice er al opzitten:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Nice speelt over 15 minuten een oefenwedstrijd tegen Bastia. Deze wordt uitgezonden op hun youtube channel: https://youtu.be/hGpYOvF5XoA

Calvin zit bij de wedstrijdselectie en zal ongetwijfeld straks speeltijd krijgen:
Rode cirkelZwarte cirkel Here are the 11 Niçois who will start the match against
@SCBastia
Benitez (cap), Pelmard, Bambu, Nsoki, Amraoui, Trouillet, Smith, M'Changama, Wade, Trojani, Parsemain.

And on the bench: Boulhendi, Sanches, Todibo, Atal, Dante, Daniliuc, Kamara, Schneiderlin, Thuram, Stengs, Louchet, Ndoye, Da Cunha, Gouiri
Gesloten