Calvin Stengs (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Doei en door. Ik denk dat Poku de potentie heeft om een veel effectievere rechtsbuiten te worden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Zit er eigenlijk wel wat volk in dat stadion in Monaco (onder normale omstandigheden dan hé)?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nee. Maar Stengs heeft bij Nice getekend.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Succes Stengs, dank je voor de mooie momenten die je als kind van club gegeven hebt. Groei door, pak het succes en vooral speelplezier en maak de jeugdopleiding trots dat je hier zo lang hebt rondgelopen.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

MO7 schreef: 14 jul 2021, 19:40 Nee. Maar Stengs heeft bij Nice getekend.
#-o #-o #-o Succes vent!
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Stap komt te vroeg, maar het geld is uiteraard belangrijk(er).

Succes in en bij Nice!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Succes, dat zal je nodig hebben!
mAgNaVoX oDySsEy
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Calvin mooi transfer, veel succes bij Nice!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Smit260 schreef: 14 jul 2021, 19:58 Stap komt te vroeg, maar het geld is uiteraard belangrijk(er).

Succes in en bij Nice!
Stap komt precies op tijd vanuit AZ perspectief.

Bonne chance Calvin. Hopelijk vind hij daar de sleutel naar zijn succes.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mooie transfer naar de (sub)top van Frankrijk. 15M€ volgens NOS. Er zal ongetwijfeld ook nog een doorverkooppercentage in zitten en eventueel wat bonussen.

Het ga je goed Calvin. Succes!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Nou het ga je goed Calvin, hoop dat Frankrijk je veel kan leren en dat de naam van AZ beter voor de dag gaat komen!
En we hopen heel hard dat het inderdaad 15 en niet 10 miljoen is :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik gun hem en AZ dat hij het goed gaat doen bij Nice. Misschien is dit de prikkel en andere omgeving die hij zo hard nodig heeft om door te groeien. Laten we het hopen. En dan kan hij op termijn als 30 jarige met een schat aan ervaring terugkomen hier en AZ toch nog naar een kampioenschap leiden. [-o< :wink:
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Mooie transfer voor alle partijen. AZ stelt een mooie transfersom veilig. Vijftien miljoen is een mooi bedrag, zeker in deze corona periode. Stengs maakt een mooie stap. Zwaardere competitie, meer verdiensten, betere spelers. Ik heb genoten van de Stengs in topvorm in het seizoen 19/20. Het afgelopen seizoen vond ik hem niet goed, veels te veel balverlies. Ik ben erg benieuwd of hij in de fysiek zware competitie overeind blijft. Als het hem lukt kan hij uitgroeien tot een topspeler. Maar als hij geen stappen zet vrees ik dat hij in de anonimiteit verdwijnt. Bedankt Stengs voor de mooie momenten en succes in Frankrijk.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

SimonPoulsen schreef: 14 jul 2021, 20:09 Stap komt precies op tijd vanuit AZ perspectief.

Bonne chance Calvin. Hopelijk vind hij daar de sleutel naar zijn succes.
Absoluut. Heb hem nog geen jaar consenqent zien voetballen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij heeft een contract voor 5 jaar getekend. Het zou dus heel goed kunnen dat ze, net als AZ dat doet, in hem een lange(re) termijnproject zien en dat men dus niet op moet kijken als hij het komend seizoen niet gelijk de pannen van het dak speelt. Ongetwijfeld zitten er al weer een hoop figuren klaar om hem dan snel al als mislukt te gaan beschouwen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

MO7 schreef: 14 jul 2021, 19:21 Doei en door. Ik denk dat Poku de potentie heeft om een veel effectievere rechtsbuiten te worden.
Waar deze onzin toch op gebaseerd wordt joh.. Poku is nu overduidelijk het hippe woord van dit seizoen geworden, men heeft hem 30 min op slecht beeld zien mee doen en vrijwel enkel balverlies zien lijden. En nu gaat iedereen de jeugdscout uithangen. #-o
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Tjsa, gemengde gevoelens bij deze transfer.
Goede stap voor Stengs zelf, niet een topclub of topcompetitie.
Goede stap voor AZ, want altijd door blijven selecteren, en het lijkt er op dat de rek er een beetje uit was bij AZ-Stengs.
En toch heb ik het gevoel dat we veel te kort van Stengs gezien hebben, (heel) af en toe spatte de klasse er zo af, helaas vaak afgewisseld met de meest slordige passes.

Succes Calvin! Nu Berghuis bij onze noorderburen #-o zuiderburen op de bank beland komt oranje ook weer wat meer in beeld, zeker met LvG als bondscoach!
Laatst gewijzigd door dirkjan op 15 jul 2021, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Hopelijk gaat hij daar in Nice de uitdaging vinden die hij nodig heeft. Gemende gevoelens bij deze transfer, omdat hij dit jaar zo wisselvallig speelde. Ik denk wel dat het de juiste stap is naar de top voor Stengs, zijn Weghorst-route. Hij zal er nog wel veel voor moeten doen, te beginnen met wedstrijd mentaliteit en meer fysiek ontwikkelen. Wie weet komt het eruit, hopelijk komt hij dan nog een keertje afbouwen bij AZ.

Ik heb wel genoten van zijn heerlijke acties en mooie steekballetjes =D>.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Mooi bedrag, wederom goed gedaan door Huiberts. En voor Stengs ook een prima club denk ik. =D>
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Ik denk dat dit voor alle betrokken partijen wel eens een win-win situatie kan zijn. AZ casht, Stengs heeft een mooie club waar ik best wel wat mogelijkheden voor hem zie, Nice heeft een leuke creatieve speler en bovendien zijn de randvoorwaarden in Nice ook niet verkeerd.

Succes!
Compete to complete
Gesloten