Guus Til

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

klotsen schreef: 26 jul 2019, 16:42 Lachebekje? Wie wordt er na Weghorst en Til het vuur in de ploeg, de benchmark van het bikkelen?!
Een toppersoonlijkheid (vanaf de buitenkant bezien).
Pardon? Vergelijk je nu Til met Weghorst qua "vuur in de ploeg"? Ik heb Til nog nooit - en dan bedoel ik ook echt nooit - kwaad zien worden op zijn medespelers omdat het niet liep zoals hij als aanvoerder wilde.

Ja, hij loopt zich een ongeluk. Dat kun je niet ontkennen. Maar Til en "vuur in de ploeg"? Come on.
Cetero censeo birrum bibendum esse
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Bombaman schreef: 26 jul 2019, 16:46 Ik heb Til nog nooit - en dan bedoel ik ook echt nooit - kwaad zien worden op zijn medespelers omdat het niet liep zoals hij als aanvoerder wilde.

Ja, hij loopt zich een ongeluk. Dat kun je niet ontkennen. Maar Til en "vuur in de ploeg"? Come on.
Ik heb het over 'vuur' en 'benchmark voor het bikkelen', niet over theater voor het publiek. Guus lijkt bovendien een zeer fatsoenlijke jongen.
(maar, indien goed gehandled, kan een vertrek voor iedereen positief uitpakken)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

klotsen schreef: 26 jul 2019, 16:42 Lachebekje? Wie wordt er na Weghorst en Til het vuur in de ploeg, de benchmark van het bikkelen?!
Een toppersoonlijkheid (vanaf de buitenkant bezien).
Ik dacht altijd dat Svensson en Midtsjo (en naar mijn mening Koopmeiners) de benchmark voor het bikkelen waren en dat Til en Weghorst de harde werkers waren?
Althans dat vind ik een betere omschrijving, niet dat Svensson en Midtsjo niet hard werken overigens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

klotsen schreef: 26 jul 2019, 16:53 Ik heb het over 'vuur' en 'benchmark voor het bikkelen', niet over theater voor het publiek. Guus lijkt bovendien een zeer fatsoenlijke jongen.
(maar, indien goed gehandled, kan een vertrek voor iedereen positief uitpakken)
Oke, dan heb ik je verkeerd geïnterpreteerd. Wat dat betreft heb je 100% gelijk. Theater voor het publiek doelde ik overigens niet op, want dat heb ik de afgelopen jaren -op Weghorst na- sowieso niet gezien.

Til is overigens een bijzonder fatsoenlijke jongen, heb ik vernomen van een collega - bij wier zoon hij jarenlang over de vloer kwam. Al straalt hij dat ook gewoon uit natuurlijk.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als zelfopgeleide speler is Guus een mooi voorbeeld voor de rest van de jeugd. Een goede box-to-box speler met scorend vermogen. Wat mij betreft is hij de genoemde bedragen echter bij lange na (nog) niet waard. TM/SS meldt ook 5 a 6M. Als AZ 10-15 M kan vangen, doen ze het heel erg goed. 🙌🏼

Voor ca 3 a 4 miljoen moet er toch wel weer ergens een aanvullende versterking gevonden kunne worden, naast jeugdspelers als Reijnders/Taabouni?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

TM/SS?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

kuifje schreef: 26 jul 2019, 19:53TM/SS?
Transfermarkt is opgericht door de Schutzstaffel, net als dat Hitler destijds de autobahn heeft gemaakt enzo.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

~AZ~ schreef: 26 jul 2019, 19:59 Transfermarkt is opgericht door de Schutzstaffel, net als dat Hitler destijds de autobahn heeft gemaakt enzo.
:lol: :lol: :lol:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Transfermarkt /SofaScore... Zou je ook eens op kunnen kijken. Geeft een karrevracht aan informatie over spelers.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Alles boven de 5 miljoen is pure winst. Aanvoerdersband naar Koopmeiners, goede CV erbij en een leuke verrassing op 10.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Tim schreef: 26 jul 2019, 14:23 Stengs mag van mij naar de bank worden geschoven, heeft nog geen 20% van de werklust van Til.
En Til geen 20% van het voetballende vermogen van Stengs. Snel verkopen, worden we financieel en voetballend beter van
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

leszz schreef: 27 jul 2019, 02:03 En Til geen 20% van het voetballende vermogen van Stengs.
Dat is nogal overdreven. Het ‘voetballende vermogen’ van Stengs is 0 komma 0 in 2019 dus daar kun je nooit onder zitten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dit doet me denken aan de tijd dat Dos Santos door een niet nader te noemen forummer werd omgedoopt tot de technisch beste speler van AZ.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Langedijk schreef: 27 jul 2019, 06:47 Dat is nogal overdreven. Het ‘voetballende vermogen’ van Stengs is 0 komma 0 in 2019 dus daar kun je nooit onder zitten.
0,0? Ik neem aan dat je met 2019 deze ene wedstrijd meent? In de oefenwedstrijden heeft hij tot nu toe wel echt goed gespeeld maar toen het er om ging kwam er weinig uit inderdaad. Maar Tik heeft ook enkel tikjes terug en breed gegeven, op het moment dat er een moeilijkheidsgraad in kwam ging het fout.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

leszz schreef: 27 jul 2019, 08:32 0,0? Ik neem aan dat je met 2019 deze ene wedstrijd meent?
Nee, ik bedoel alle serieuze wedstrijden sinds zijn rentree.

Maar goed, we gaan off topic. Ik hoop dat Max niet weken gaat leuteren voor een half miljoentje meer, gewoon snel verkopen deze beperkte voetballer. En daarna snel handelen op de transfermarkt en eens geld durven uitgeven.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Langedijk schreef: 27 jul 2019, 08:55 Nee, ik bedoel alle serieuze wedstrijden sinds zijn rentree.

Maar goed, we gaan off topic. Ik hoop dat Max niet weken gaat leuteren voor een half miljoentje meer, gewoon snel verkopen deze beperkte voetballer. En daarna snel handelen op de transfermarkt en eens geld durven uitgeven.
Naja daarin heeft hij vooral in zijn steekpasses wel echt laten zien heel veel voetballend vermogen te bezitten en bovengemiddeld inzicht. 12 miljoen is volgens mij rond het bedrag dat wij voor Weghorst kregen, dat zou voor Til ontzettend veel zijn. Alleen ben ik bang dat er wederom geen grote bedragen aan een vervanger wordt uitgegeven.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Nog nieuws? Russische kranten zijn verdomd moeilijk te doorzoeken.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

10 miljoen? Ik had het geaccepteerd voor zo'n beperkte voetballer. Maar als ze er 12-13 miljoen uit kunnen krijgen helemaal geweldig.
Voor een kleine 3 miljoen kan je echt wel voor AZ begrippen een goede tien halen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Vertel, wie heb je in gedachten voor 3 mln?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DonnyDelano schreef: 27 jul 2019, 18:45 Vertel, wie heb je in gedachten voor 3 mln?
Vertel/lees het hier. ;)
Gesloten