Tim Krul

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

www.AZ.nl schreef:Krul maakt seizoen af bij AZ
Gepubliceerd op 31 januari 2017 , 22:45

ZAANSTAD- Tim Krul maakt het seizoen af bij AZ. De 28-jarige keeper werd de eerste seizoenshelft door ajax gehuurd van Newcastle United. In overleg met de Engelse club komt de achtvoudig Nederlands international tot medio 2017 op huurbasis naar Alkmaar.
Krul maakt seizoen af bij AZ

Krul verruilde Nederland op 17-jarige leeftijd voor Engeland. Daar groeide de Hagenaar - via verhuurperiodes aan Falkirk en Cardiff United - uit tot eerste doelman van Newcastle United, waarvoor hij 160 wedstrijden uitkwam. Een kruisbandblessure maakte een einde aan zijn status als vaste waarde van The Magpies.

Huurbasis
Om speelminuten op te doen, verkaste Krul afgelopen zomer op huurbasis naar ajax. Verder dan zes wedstrijden voor Jong ajax kwam hij echter niet. Bij AZ krijgt Krul de kans om speelminuten op te doen.

Krul: 'Spraken vertrouwen in me uit'
"AZ is een fantastische club", zegt Krul. "Ze doen om alle prijzen mee, Europees, de beker en in de Eredivisie doen ze het ook gewoon goed. Toen ze belden, kon ik moeilijk nee zeggen. Ze spraken zoveel vertrouwen in me uit, dat ik heb besloten om te komen. Ik ben al een tijdje fit, maar heb het nog niet echt kunnen laten zien. Ik hoop hier m'n oude niveau terug te krijgen."

Huiberts: 'Internationaal kaliber'
“Het is fantastisch dat we een doelman met de kwaliteiten van Tim naar AZ kunnen halen”, zegt Directeur Voetbalzaken Max Huiberts. “Tim heeft zich bewezen als een doelman van internationaal kaliber. Als je met zo'n buitenkans jezelf kunt versterken, moet je er altijd voor gaan. Met het overvolle programma dat we voor de boeg hebben, kunnen we de ervaring van Tim goed gebruiken."
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Naar mijn weten geen heerser in de 16, maar wel een van de betere in zijn soort als lijnkeeper. Voor AZ-begrippen op papier een fantastische aanwinst. Wie had na het WK 2014 met droge ogen kunnen beweren dat 3 jaar later Vlaar en Krul bij AZ zouden spelen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Als ze fit zijn. :wink:
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Je kan leuk rijmen:

brul
gul
knul
kul
lul
nul
prul
pul
rul
smul
spul
sul
vul
gebrul
gelul
flauwekul
onbenul
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het contract van Krul bij Newcastle loopt tot 30-6-2018. Na dit seizoen bij AZ dus nog 1 seizoen Newcastle.

Krul is een regelrechte versterking. Een indrukwekkende move van AZ.

En van Krul ook trouwens. "Cutting through the crap".
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

vriend schreef:Je kan leuk rijmen:

brul
gul
knul
kul
lul
nul
prul
pul
rul
smul
spul
sul
vul
gebrul
gelul
flauwekul
onbenul
Krul doet wat hij wul.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Als de tegenstander de bal maar niet mooi in het doel krult.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij mag van mij alles laten glippen. Als ie op 30 april maar een strafschop keert :P
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef:Hij mag van mij alles laten glippen. Als ie op 30 april maar een strafschop keert :P
Als hij op 2 maart te veel laat glippen, dan zit hij op 30 april gewoon thuis op de bank. Wordt lastig daar een strafschop te stoppen. :wink:
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Zal er een optie tot koop zijn?
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Nee, ze zullen toch ook wel gewoon volledig in lijn der verwachting Robbin Ruiter transfervrij op gaan pikken deze zomer neem ik aan.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Eigenlijk zou ik het apart vinden als Krul nìet speelt tegen PSV, althans... als je in je sterkste opstelling wilt spelen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef:Eigenlijk zou ik het apart vinden als Krul nìet speelt tegen PSV, althans... als je in je sterkste opstelling wilt spelen.
Je weet niet hoe goed Krul op dit moment is, iig niet zo goed om een keeperswissel af te dwingen bij ajax. Maar Rochet in de goal lijkt een slechte keuze aangezien hij duidelijk niet het vertrouwen heeft.
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als hij goed genoeg is om al een paar wedstrijden in Jong ajax te spelen, wil ik hem best het voordeel van de twijfel geven :D
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

differentcook schreef: Je weet niet hoe goed Krul op dit moment is, iig niet zo goed om een keeperswissel af te dwingen bij ajax. Maar Rochet in de goal lijkt een slechte keuze aangezien hij duidelijk niet het vertrouwen heeft.
Dat hij bij ajax op de bank terecht kwam snap ik wel. Die Onana deed het boven verwachting goed, en in tegenstelling tot Krul is hij er na de zomer nog wel.
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Zijn beide aanwinsten inzetbaar tegen Lyon ?
Landskampioen '81 , '09
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

'81 schreef:Zijn beide aanwinsten inzetbaar tegen Lyon ?
Ze hebben beide niet gespeeld in de groepsfase van de EL, dus kunnen ze voor AZ spelen tegen Lyon.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Als van de Brom Krul niet direct opstelt tegen PSV brengt hij zichzelf in de problemen. Stel Rochet keept fantastisch tegen PSV, dan is er geen reden tot een keeperswissel. Rochet heeft nu recent enkele foutjes gemaakt dus een wissel is logisch.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ Twello schreef:Als van de Brom Krul niet direct opstelt tegen PSV brengt hij zichzelf in de problemen. Stel Rochet keept fantastisch tegen PSV, dan is er geen reden tot een keeperswissel. Rochet heeft nu recent enkele foutjes gemaakt dus een wissel is logisch.
Enkele foutjes en daarbovenop ongeveer 60% verkeerde uittrappen die of direct bij een tegenstander terecht komen of de tribunes inwapperen........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Er is al duidelijkheid, Krul speelt zaterdag tegen PSV aldus John...
Gesloten