Tim Krul

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 26 mei 2017, 10:49 Het wordt hem niet 1 keer gevraagd. Dus ik weet niet wat je bedoelt.
Hoe kijk je nu terug op je maanden bij AZ?
Hoe zou je de club AZ in een aantal woorden omschrijven?
we can come an end
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

differentcook schreef: 26 mei 2017, 10:43 Ligt het aan mij of probeert Krul bij iedere vraag in die richting hier het praten over een definitief afscheid te ontwijken?


Link: http://www.youtube.com/watch?v=8y1PLCbXnis
Ik hoor het er niet in, maar zou het wel top vinden als hij blijft. Met zo'n Bizot moet je het maar weer zien hoe het uitpakt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 26 mei 2017, 10:53 Hoe kijk je nu terug op je maanden bij AZ?
Hoe zou je de club AZ in een aantal woorden omschrijven?
Oke, maar hij vraagt toch niet: blijf je? Niets in die richting.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 26 mei 2017, 11:02 Oke, maar hij vraagt toch niet: blijf je? Niets in die richting.
Nee, dat niet, maar Krul lijkt niet mee te gaan met het terugblikken op een afgeronde periode, waar de interviewer op aan stuurt (wat overigens ook puur kan komen omdat Krul zich focust op de wedstrijd van zondag)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 26 mei 2017, 11:06 Nee, dat niet, maar Krul lijkt niet mee te gaan met het terugblikken op een afgeronde periode, waar de interviewer op aan stuurt (wat overigens ook puur kan komen omdat Krul zich focust op de wedstrijd van zondag)
Krul is niet zo'n makkelijke prater.......hij stamelt, komt niet goed uit zijn woorden. De interviewer legt de antwoorden in zijn mond en maakt zijn zinnen af. Daar wordt je sowieso niet veel wijzer van.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Eindbaas!

Voetbal is fucking oorlog. Deal with it. :D
We gaan er alsnog aan waarschijnlijk, maar die acties van Krul waren echt geweldig. Beste wanhoopsdaden ooit.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze 'eindbaas' gaat weer bij 2 doelpunten niet vrijuit en speelt gewoon de clown bij een strafschop. Dat pakte in Brazilië goed uit maar hij houdt eigenlijk bar weinig tegen. Net als Vlaar ook nooit hoger gespeeld dan Engelse middenmoot.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 28 mei 2017, 21:07 Deze 'eindbaas' gaat weer bij 2 doelpunten niet vrijuit en speelt gewoon de clown bij een strafschop. Dat pakte in Brazilië goed uit maar hij houdt eigenlijk bar weinig tegen. Net als Vlaar ook nooit hoger gespeeld dan Engelse middenmoot.
Exact.

Zwaar overschatte spelers.

Maar nu herhaal ik eigenlijk een post van na de bekerfinale.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gesloten