Rens van Eijden

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Geest van Dirk schreef: 22 aug 2017, 12:24 Huiberts kan nu (eveneens in samenwerking met) werken aan het geven van een echt eigen smoelwerk aan AZ
Het hele stadion loopt er warm voor ...
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik denk het wel. Een echte fan vind dat wel belangerijk. Een supporter is niet per definitie een fan dus zou ik mijn beleid niet automatisch laten beinvloeden door geluiden uit het stadion. Dat geluid wordt voor 95% bepaald door een bal op de paal of in het doel.

Eerst knarsetandend aanhoren hoe Munsterman AZ als voorbeeld nam hoe het niet moet (ten onrechte), vervolgens Twente KEIHARD uitlachen om Munsterman en dan nu weer als een blinde grove investeringen eisen ???

Van mij hoeft het niet. Wanneer het gebeurd is dat wel leuk, maar zoals het nu gaat lijkt het redelijk goed te gaan en als AZ het met eigen jeugd wil proberen dan juich ik dat zeker toe.

Dirk Scheringa is als investeerder niet meer een optie, dus is het slim om iets neer te zetten door het zelf op te bouwen i.p.v. te kopen
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

AZA'dam schreef: 20 aug 2017, 23:57 Wordt Rens de Jop van 2017-18 ? Waar was Jop eigenlijk ? Met alleen Wijndal en Hatzidiakos op de bank is de spoeling ook wel erg dun als er verdedigers gewisseld moeten worden...
Rens = Jong AZ, Jop is zoekend naar een andere club. Jop is de mindere versie van Rens, en weet dat zelf ook. Hij heeft het dapper geprobeerd maar kwam toch echt te kort.
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Dipsaus schreef: 22 aug 2017, 14:05 Rens = Jong AZ, Jop is zoekend naar een andere club. Jop is de mindere versie van Rens, en weet dat zelf ook. Hij heeft het dapper geprobeerd maar kwam toch echt te kort.
= volgende speler die gaat vertrekken?
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Josje schreef: 22 aug 2017, 14:33 = volgende speler die gaat vertrekken?
Dan heeft AZ natuurlijk wel een vervanger nodig die minimaal beter is, en vergeet niet: er zijn twee elftallen op te vullen met spelers. Maar je hebt overigens wel gelijk, van Eijden zal AZ niet verder brengen.
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Dipsaus schreef: 22 aug 2017, 17:00 Dan heeft AZ natuurlijk wel een vervanger nodig die minimaal beter is, en vergeet niet: er zijn twee elftallen op te vullen met spelers. Maar je hebt overigens wel gelijk, van Eijden zal AZ niet verder brengen.
En hij zal er ook niet echt gemotiveerd bij lopen nu. Wordt volgend jaar ook al 30 jaar, en wil natuurlijk niet de rest van het seizoen in Jong AZ (onder 23) spelen tussen allemaal jongens van 19 en 20 jaar.

Lijkt mij ook niet gewenst door de jeugdopleiding (Paul Brandenburg). Die moet immers spelers voorbereiden op en aanleveren aan het 1e. En Jong AZ is er niet voor om structureel een opvangbak te vormen voor de reserves en afvallers van het 1e. Bij Jong ajax, Jong FC Utrecht en Jong PSV speelden afgelopen weekend ook echt alleen maar spelers van Jong (onder 23) mee.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Josje schreef: 22 aug 2017, 18:49 En hij zal er ook niet echt gemotiveerd bij lopen nu.
Daar was vanmiddag op de training niets van te merken hoor. Ook Job vd Linden bijv trainde zeer gemotiveerd mee ( Had zelfs nog een kleine woordenwisseling met Weghorst) Aan hun viel in elk geval niets te merken van een verminderde motivatie.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Geest van Dirk schreef: 22 aug 2017, 18:56 Daar was vanmiddag op de training niets van te merken hoor. Ook Job vd Linden bijv trainde zeer gemotiveerd mee ( Had zelfs nog een kleine woordenwisseling met Weghorst) Aan hun viel in elk geval niets te merken van een verminderde motivatie.
Benieuwd hoe dat na 10 wedstrijden in Jong AZ is. Job is over en moet al weg.
Van Eijden is nu nog de 1e wissel voor het centrum (achter Vlaar en Wuyens). Maar wat als deze allebei de komende maanden fit blijven en goed functioneren?
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Maar jongens, laten we reeël blijven. Zoals Ron momenteel speelt zien we toch liever Rens op zijn plek? Ik zie Rens als een wendbaardere versie van Ron en zorgt ook voor iets meer snelheid in het trage centrum
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zo kun je voor miljoenen naar Moskou en zo sta je op een regenachtige vrijdagavond in Oss voor 2 man en een paardenkop te zwoegen :roll:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Rens van Eijden mag van AZ uitkijken naar een andere club.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kingpin1966 schreef: 24 dec 2017, 13:16 Rens van Eijden mag van AZ uitkijken naar een andere club.
Ik had liever van Eijden wat minuten zien maken dan Hatzidiakos gezien wat hij heeft laten zien, maar als hij is afgeserveerd dan is het goed dat er duidelijkheid is. Zal dit betekenen dat er een nieuwe CV wordt gehaald deze winter?
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 24 dec 2017, 13:22 Zal dit betekenen dat er een nieuwe CV wordt gehaald deze winter?
Hebben we niemand meer voor deze positie?
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kingpin1966 schreef: 24 dec 2017, 13:25 Hebben we niemand meer voor deze positie?
Wuytens, Vlaar en Hatzidiakos. En dan van Rhijn als leen-CV, maar die maakte geen goede indruk daar. Ik zie wel reden om een linksbenige CV te halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bijzonder hoor. Zo slecht was hij toch niet? Had voor 10 miljoen in Moskou kunnen zitten en 2 jaar later is hij vijfde keuze bij AZ...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Langedijk schreef: 24 dec 2017, 14:24 Bijzonder hoor. Zo slecht was hij toch niet? Had voor 10 miljoen in Moskou kunnen zitten en 2 jaar later is hij vijfde keuze bij AZ...
Tsja, goed is ook anders. Te min voor AZ, te oud voor jong AZ. Hatzidiakos is ook nog niet foutloos maar is voetballend wel al sterker en zo komt er natuurlijk een plekje vrij voor en winterse aankoop. Dat worden spannende weken!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Roda zou interesse hebben in Rens van Eijden, nu zou ik zeggen : ik hoop dat het om een koop gaat.

Maar zoveel geld heeft Roda niet tot dat hun Rus uit de bak is.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 24 jan 2018, 16:56 Roda zou interesse hebben in Rens van Eijden, nu zou ik zeggen : ik hoop dat het om een koop gaat.

Maar zoveel geld heeft Roda niet tot dat hun Rus uit de bak is.
Huur of koop horen tot de mogelijkheden volgens vd Brom.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Van Eijden lijkt op weg naar Kerkrade.
Vraag is alleen definitief of op huurbasis.

https://www.azfanpage.nl/eijden-moet-ananou-opvolgen/
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... ente-.html

Betalen ze er nog wat voor is de grote vraag?
Dat zou op papier namelijk de balans wat helpen aangezien Van Eijden transfervrij binnen is gekomen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten