Wout Weghorst

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Goede start van de nieuwe spits met 4 doelpunten tegen Volendam zaterdag.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als hij serieus blijft, ook in interviews, zie ik het wel in hem zitten. Maar er is een levensgroot gevaar dat hij zichzelf onhandig profileert. Zolang hij zich op het produceren van goed voetbal concentreert, dan denk ik dat hij zeer goed zal worden.

Een goed begin is het halve werk. Zijn start bij AZ is, met 4 doelpunten in 1 wedstrijd, goed.

Wat me erg aanspreekt is zijn leerzame houding/opstelling. Hij kan uitgroeien tot een topper. Hard werken, serieus blijven en concentreren op voetbal. Geen randzaken.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24


Link: http://www.youtube.com/watch?v=watch?v=S_OVaE3Hsck



Ben benieuwd in welk rijtje spelers deze jongen terecht gaat komen.
Wordt het zoals Avdic en Benschop? Zoals Johannsson en Koevermans? Of Altidore en Janssen? We gaan het zien.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Uitstekende start inderdaad. Vooral die derde goal was mooi. Verder was hij ontzettend acties en lastig voor de Volendamse verdedigers. Eerste indruk in het AZ shirt waren goed. Tegen mijn verwachtingen in.
Last Scout

Forza AZ schreef:Goede start van de nieuwe spits met 4 doelpunten tegen Volendam zaterdag.
Enige reden waarom Seuntjens en Van Eijden nog geen topic hebben?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Last Scout schreef:Enige reden waarom Seuntjens en Van Eijden nog geen topic hebben?
Nee. Ik zal ze direct aanmaken. :oops:
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik heb niets van de wedstrijd tegen Volendam gezien, dus dit waren de eerste minuten die ik van Weghorst heb gezien, maar ik was alles behalve onder de indruk. Z'n eerste aanname was erg slecht, kon geen bal bij zich houden en won zijn eerste kopduel in de 75ste minuut.
Tegen Volendam overtuigde hij blijkbaar wel dus ik ga hem nog niet afschrijven, maar ik ben erg benieuwd naar Fred Friday!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ja vandaag was hij niet sterk. Zelfs Muhren lijkt me verder dan hem op dit moment. Maar goed, ik baseer dat op vanavond, het was ook voor mij voor het eerst dat ik Weghorst 90 minuten Live zag. Er moet in elk geval een , twee tandjes bij.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zijn er hier mensen die Weghorst vanmiddag hebben zien spelen?
we can come an end
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

yep, ik vond hem niet slecht! hij is wel lang en doet niets met het hoofd... :( Hij is sterk aan de bal en probeert te combineren. Ondanks mijn scepsis: niet slecht. In de tweede helft gewisseld voor Jelle Duin. IJs op zijn knie...
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Jammer dat hij na zijn eerste oefenwedstrijd het netje niet meer heeft weten te vinden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Een interview met Wout Weghorst op AZ.nl

Weghorst: 'Wil het maximale bereiken'
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Puur. Mooi!
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De tattoo van: Wout Weghorst

Wie in de zomer een willekeurig strand oploopt, komt vingers tekort om het aantal tatoeages te tellen. Ook onze sporthelden doen mee aan de hype. Ze bedekken hun lichaam met de mooiste kunstwerken. Wat zijn de verhalen achter hun tattoo’s? Deze week: Wout Weghorst.

“Eigenlijk zijn het drie tatoeages: een kerk, de handen met rozenkrans en een tekst. Ik ken de tekst uit mijn hoofd, die heb ik zelf geschreven. Het gaat over wie ik ben, dat niet iedereen perfect is en dat je van jezelf moet houden. Als je dat doet geeft dat je vrijheid om succes te halen en dromen te verwezenlijken. Dat je iets kan bereiken als je het echt wil. Verder staat er dat mijn familie altijd in mijn gedachte is. Ook de datum van de wedstrijd tegen ajax van vorig seizoen staat erin. In die wedstrijd scoorde ik mijn eerste eredivisiedoelpunt.

Het laatste stukje van de tattoo gaat over God. Door de scheiding van mijn ouders voelde ik mij best vaak alleen. Ik was ook heel erg op mijzelf gesteld. Toen kreeg ik rond mijn achttiende het idee dat er boven iemand is die over mij waakt. Voor mij is dat dan een God. Ik heb trouwens geen beeld van hoe hij eruit ziet. Hij helpt en steunt mij.

Ik mediteer thuis vaak en elke ochtend en avond bid ik. Soms een minuutje, soms iets langer. Bijvoorbeeld als ik niet lekker in mijn vel zit. Dat verschilt van dag tot dag eigenlijk. ‘s Avonds herhaal ik dat nog eens.

'Twee keer in de week ga ik naar een kapel, daar steek ik dan een kaarsje op'

Aan de binnenkant van mijn linkerarm staat ook een kerk. Dat is de Bornse kerk of een afgeleide ervan. Er zitten onderdelen van deze kerk in. Als je deze naast de Bornse kerk zet, zie je de vergelijkingen wel. Ik ga twee keer in de week naar een kapel, een kaarsje opsteken. Soms alleen, soms gaat mijn vriendin mee.
WW01.jpg
WW01.jpg (55.71 KiB) 9547 keer bekeken
Ik wil heel graag nog een tatoeage van een soort juichend voetbalpubliek. Een doelpunt maken staat namelijk voor mijn ultieme geluk. Dat heb ik nog elke keer. Dan ben ik ik trots en realiseer ik: dit is waar ik het allemaal voor doe. In het publiek van de juichende supporters wil ik de drie gezichten van mijn broers verwerken. Zij zijn heel belangrijk voor me.

Verder heb ik nog wat kleinere ideeën, maar dat is om de rest van de arm te vullen. Of het bij mijn linkerarm blijft? Mijn vader gaat gek worden als hij dit leest, maar ik ben bang van niet. Maar ik zou nooit zomaar tattoo’s zetten, ze moeten wel een betekenis hebben. Achter elke tattoo schuilt een verhaal.

'Ik bepaal zelf over mijn eigen lichaam'
WW02.jpg
WW02.jpg (69.74 KiB) 9547 keer bekeken
De eerste keer vond ik echt eng! Die man gaat gewoon een tatoeage zetten die er de rest van je leven op staat. Dan wil je wel graag dat het goed gebeurt.

Mijn ouders vinden mijn tattoo’s mooi zoals het nu is. Ze zijn het er niet mee eens dat het er meer worden. Mijn vader zei ook tegen me: ‘Nu moet je er geen meer bij nemen’. Maar ik heb gezegd dat ik nu zo oud ben dat ik er zelf over beslis. Ik bepaal zelf over mijn eigen lichaam.

Ik denk er wel eens over na hoe ze eruit zien als ik ouder wordt. Maar ik heb die tattoo’s nodig. Als ze mij de helft van mijn leven helpen, dan vind ik het goed."
WW03.jpg
WW03.jpg (49.6 KiB) 9547 keer bekeken
bron: heldenonline.nl
door: Luuc Renema
datum: 16-12-2015
"Een doelpunt maken staat namelijk voor mijn ultieme geluk."
Glory Hunter
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

In ieder geval duidelijk dat ie twee keer in de week een kaaarsje opsteekt :-)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij is gestoord
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef:Hij is gestoord
haha. Tatoeages kunnen in ieder geval geen doelpunten maken, net zomin als dat een begroting kan scoren. Scoren maakt hem gelukkig en hij verwacht dat zijn tatoeages hem helpen. Dan heb je duidelijk een mentaal probleem als je niet scoort.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Zojuist zag ik ook een stukje over onze trainer met koi karpers.

Sommige dingen wil je gewoon niet weten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef:Zojuist zag ik ook een stukje over onze trainer met koi karpers.

Sommige dingen wil je gewoon niet weten.
Mensen met koi karpers is een bepaald slag mensen waar ik inderdaad niet veel van hoef te weten...... Onze John? :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haha, op een dag wordt je wakker en denk je:
JA! koi karpers ... of modeltreinen :roll: #-o
we can come an end
Gesloten