Stijn Wuytens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 21 jan 2019, 22:00 Puur wanbeleid. Gokken op de fitheid van Wuytens en dan ook nog lollig melden dat het onze ‘winteraankoop’ is.
Dat heeft niks met gokken te maken, dat is gewoon kijken naar de prognose van de medische staf. Voor de winter was duidelijk dat hij tijdens het trainingskamp aan kon sluiten en de eerste wedstrijd na de winter was hij er gewoon bij. Prima inschatting dus. Dat hij vanavond niet gaat halen is balen, maar zullen we niet meteen in de paniek schieten? Het lijkt niks ernstigs te zijn zo op het eerste oog.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ 4 Life schreef: 22 jan 2019, 08:53 Dat heeft niks met gokken te maken, dat is gewoon kijken naar de prognose van de medische staf. Voor de winter was duidelijk dat hij tijdens het trainingskamp aan kon sluiten en de eerste wedstrijd na de winter was hij er gewoon bij. Prima inschatting dus. Dat hij vanavond niet gaat halen is balen, maar zullen we niet meteen in de paniek schieten? Het lijkt niks ernstigs te zijn zo op het eerste oog.
Het punt is dat dit aangeeft hoe zeer die extra CV nodig is, je kunt wel rechtlullen wat krom is, maar als Hatzidiakos,Vlaar of Koopmeiners straks van de trap valt of iets dergelijks en Wuytens is nog altijd niet fit. dan zijn de rapen gaar.
En ook al is Wuytens wel fit, in de huidige situatie is er bij een enkele blessure al drama en dan vinden de meeste mensen Vlaar en Hatzidiakos individueel al een drama.
Ik snap best dat je nog op een centraal duo van Vlaar-Wuytens wilt gokken dit seizoen, maar Vlaar was al blessuregevoelig en Wuytens lijkt maar niet te herstellen.
Verder moet er gewoon vooruitgedacht worden en moet er altijd al aan een vervanger voor Vlaar worden gedacht.
Bij Alkmaar begint de victorie!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 22 jan 2019, 09:15 Het punt is dat dit aangeeft hoe zeer die extra CV nodig is, je kunt wel rechtlullen wat krom is, maar als Hatzidiakos,Vlaar of Koopmeiners straks van de trap valt of iets dergelijks en Wuytens is nog altijd niet fit. dan zijn de rapen gaar.
Ach als Hatzidiakos niet kan spelen is het niet zo'n ramp :mrgreen:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 22 jan 2019, 08:29 Maar dan ga je er dus vanuit dat ze op zoek zijn naar een nieuwe cv. Ik geloof daar niet meer in.
Geen idee. Als blijkt dat hij er weer weken uit gaat liggen dan ...
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 22 jan 2019, 09:55 Geen idee. Als blijkt dat hij er weer weken uit gaat liggen dan ...
Als het om die reden is, dan zijn ze er erg laat mee en is de kans groot dat het een paniekaankoop wordt. Daar zit ik ook niet op te wachten. Een goede CV halen JA. Een slechte paniekaankoop (zoals bijv Piet Velthuizen was) NEE.

Het wordt tijd dat AZ meer op kwaliteit gaat inzetten dan op kwantiteit. De laatste jaren zijn teveel matige spelers gehaald die niet of amper bij het 1e mee konden komen en of niet speelgerechtigd waren bij jong AZ of zelfs ook daar te slecht voor waren. Het geraamte van het elftal staat al. Doe gewoon is 1 a 2 gerichte GOEDE aankopen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 22 jan 2019, 09:15 Het punt is dat dit aangeeft hoe zeer die extra CV nodig is, je kunt wel rechtlullen wat krom is, maar als Hatzidiakos,Vlaar of Koopmeiners straks van de trap valt of iets dergelijks en Wuytens is nog altijd niet fit. dan zijn de rapen gaar.
En ook al is Wuytens wel fit, in de huidige situatie is er bij een enkele blessure al drama en dan vinden de meeste mensen Vlaar en Hatzidiakos individueel al een drama.
Ik snap best dat je nog op een centraal duo van Vlaar-Wuytens wilt gokken dit seizoen, maar Vlaar was al blessuregevoelig en Wuytens lijkt maar niet te herstellen.
Verder moet er gewoon vooruitgedacht worden en moet er altijd al aan een vervanger voor Vlaar worden gedacht.
Deels eens, maar veel hangt af van de blessure van Wuytens. Die lijkt niet ernstig te zijn, acute nood voor een extra centrale verdediger is er dus niet. Aan het einde van het seizoen moet er sowieso een nieuwe centrale man gehaald worden, Hatzidiakos moet je namelijk doorselecteren en Vlaar zie ik meer in een soort Ooijer rol. Al speelt Vlaar de laatste wedstrijden gewoon prima, maar is hij inderdaad te blessuregevoelig en wordt hij een jaartje ouder. Op dit moment heb je gewoon vier opties voor twee plekken. Je kan er ook voor kiezen om nu al afscheid te nemen van Hatzidiakos. Dat is een mogelijkheid. Maar op dit moment is hij vierde keuze dus laat dat maar even zitten tot de zomer.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ 4 Life schreef: 22 jan 2019, 14:10 Deels eens, maar veel hangt af van de blessure van Wuytens. Die lijkt niet ernstig te zijn, acute nood voor een extra centrale verdediger is er dus niet. Aan het einde van het seizoen moet er sowieso een nieuwe centrale man gehaald worden, Hatzidiakos moet je namelijk doorselecteren en Vlaar zie ik meer in een soort Ooijer rol. Al speelt Vlaar de laatste wedstrijden gewoon prima, maar is hij inderdaad te blessuregevoelig en wordt hij een jaartje ouder. Op dit moment heb je gewoon vier opties voor twee plekken. Je kan er ook voor kiezen om nu al afscheid te nemen van Hatzidiakos. Dat is een mogelijkheid. Maar op dit moment is hij vierde keuze dus laat dat maar even zitten tot de zomer.
nouja Vlaar is sinds zijn terugkeer toch ook best blessure gevoelig geweest. dan heb je eerder 2 en een halve optie in de praktijk dan de 4 die je op papier hebt.
Uiteraard heb je er in totaal nog wel wat meer zelfs want je kunt Bergsma, Weigelt en anderen ook nog meerekenen afhankelijk van hoe ver je het wilt oprekken.
Als we op dit moment voldoende opties zouden hebben, zouden we niet met Koopmeiners in de verdediging spelen... toch?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 22 jan 2019, 15:17 nouja Vlaar is sinds zijn terugkeer toch ook best blessure gevoelig geweest. dan heb je eerder 2 en een halve optie in de praktijk dan de 4 die je op papier hebt.
Uiteraard heb je er in totaal nog wel wat meer zelfs want je kunt Bergsma, Weigelt en anderen ook nog meerekenen afhankelijk van hoe ver je het wilt oprekken.
Als we op dit moment voldoende opties zouden hebben, zouden we niet met Koopmeiners in de verdediging spelen... toch?
Klopt. Maar dat zeg ik ook, je kan wel een nieuwe man halen maar dan moet je Hatzidiakos nu al van de hand doen. Met die optie kan ik prima leven hoor.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Spierblessure. Enkele weken langs de kant.

Bron: Fox
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Fijn om hem weer op het veld te zien staan. Maar waarom viel hij uit?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Dario Hubner schreef: 21 apr 2019, 07:33 Fijn om hem weer op het veld te zien staan. Maar waarom viel hij uit?
Weer een Belgische man van glas!

Hij leek te grijpen naar zijn lies/buikstreek. Zijn kwaal waar hij een jaar lang voor buitenspel heeft gestaan.

Met hem en Koopmeiners op het middenveld ging het goed voor rust. Maar een speler die vrijwel het hele jaar langs de kant staat kun je eigenlijk niet gebruiken in de selectie op een dergelijke cruciale plek. Noodzaak om versterking links centraal achterin blijft. Wuytens een vertrek terug naar België gunnen na dit seizoen waar hij zelf weleens op zinspeelt.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Met het verdwijnen van Vlaar en Wuytens moeten er dus gewoon twee goede CV’s komen. Als we blijven hangen met Panta’s en andere Bergsma’s spelen we volgend seizoen middenmoot. Ze moeten gewoon twee gasten halen van 3 mio, leeftijd 22-25; dan kan je die nadien nog verkopen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

kuifje schreef: 21 apr 2019, 08:04 Met het verdwijnen van Vlaar en Wuytens moeten er dus gewoon twee goede CV’s komen. Als we blijven hangen met Panta’s en andere Bergsma’s spelen we volgend seizoen middenmoot. Ze moeten gewoon twee gasten halen van 3 mio, leeftijd 22-25; dan kan je die nadien nog verkopen.
Er zal wel wat meer bij moeten komen, als Svensson uit valt hebben we ook een groot probleem met van Rhijn.
Dan hebben we nog de vleugels, dat AZ de laatste tijd zoveel punten verspilt ligt grote deels omdat er domweg geen kwalitatieve vervangers zijn
voor Idrissi en Stengs die al wekenlang niets meer brengen en we voorin volkomen tandeloos zijn geworden.
Voor de posities op CV, rechtsback en op de vleugels zie ik op de bank niet de kwaliteit en vanuit jong vooralsnog geen doorstroom die iets kunnen betekenen.
Laatst gewijzigd door handelaar op 21 apr 2019, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

On topic
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik was echt fan van Stijn, maar ik begrijp niet dat er zoveel vertrouwen in hem gelegd is?
Hoe zit dat bij de medische staf?
Dat je hem net als bij Marcellis toen in zijn contract houdt omdat je een open club bent...
Maar we zijn dit seizoen ingegaan met een zwaargeblesseerde verdediger en eentje die ontzettend vatbaar is voor blessures... jammer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

DeZuivelDuivel schreef: 21 apr 2019, 10:28 Maar we zijn dit seizoen ingegaan met een zwaargeblesseerde verdediger en eentje die ontzettend vatbaar is voor blessures... jammer.
Net als de voorhoede is hier niet goed op ingespeeld door Huiberts, waardoor je als trainer weer noodgedwongen moet schuiven door een middenvelder in de verdediging te zetten en andere middenvelder als aanvallers te gebruiken. Selectie is niet in balans dat hebben we dit seizoen vanaf het begin kunnen zien en in de winterstop is er niets mee gedaan.
Als we weer derdes zouden zijn geworden, Vlaar zoals na de winterstop weer stabiel aan het spelen is en Wuijtens enkele goede invalbeurtjes zou hebben gemaakt vraag ik me af of men weer op deze spelers zou hebben gegokt net zoals voorin op Stengs en Boadu.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Max: steeds weer dubbeltje eerste rang.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Denniz schreef: 22 apr 2019, 08:33 Max: steeds weer dubbeltje eerste rang.
Dit lijkt me een compliment voor een TD.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Tim schreef: 06 jun 2019, 12:05 En laten we niet vergeten dat Wuytens ook blessuregevoelig is.
Wuytens heeft heen hele lange slepende blessure gehad, dat wil niet zeggen dat hij daarmee voor altijd blessuregevoelig is. Die terugval die hij nog heeft gehad is ook kenmerkend voor iemand die lang uit de roulatie is geweest. Voor zijn lange blessure speelde hij heel veel volgens mij. Als hij door de medische staf fit is verklaard, dan moeten we er van uit gaan dat hij het komende seizoen weer volledig mee kan doen. Hij is ook 31, niet 35 zoals Vlaar.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Kilkenny schreef: 06 jun 2019, 15:24 Voor zijn lange blessure speelde hij heel veel volgens mij. Als hij door de medische staf fit is verklaard, dan moeten we er van uit gaan dat hij het komende seizoen weer volledig mee kan doen. Hij is ook 31, niet 35 zoals Vlaar.
Als men Koopmeiners dus achterin houdt (wat ik wel verwacht), Vlaar in deze vorm en niet tegen een blessure aanloopt we ook wel in de basis verwachten, heb je dus met Wuijtens en Hatzidiakos twee back-ups. Benieuwd of Huiberts hier op gaat inzetten of toch nog met een nieuwe C.V komt die direct inzetbaar is.
De noodzaak is minder dan een half seizoen geleden, waar nu allereerst voor achterin gekeken wordt naar een goede back-up voor Svensson.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gesloten