Vincent Janssen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAuluZ schreef:En voor 18,8 m pond, dat is ruim 22m euro's.
Ruim drie keer zoveel als waar Stewart de beste spelers voor liet gaan.
Altidore is voor 10 miljoen vertrokken, dus die ruim drie keer klopt niet. 22 miljoen klopt trouwens ook niet helemaal aangezien het gaat om een som van ruim twintig miljoen. Presentatie is inderdaad morgen.

En zoals Johannes zegt klopt de vergelijking niet helemaal. Op het moment dat het geld nodig hebt kan je ook minder pokeren. Bovendien kan je het ook anders stellen. Stewart heeft diverse spelers verkocht voor een zelfde bedrag of zelfs meer dan het oude transferrecord uit de DSB periode. Rasmus Elm, Gudelj, Altidore en Maher zijn voor vergelijkbare of hogere bedragen vertrokken als spelers als De Zeeuw, Mathijsen en Kromkamp. Om maar even wat namen te noemen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

We hebben de strategische zwakte van elk jaar je beste spelers aan de naaste concurrent verkopen om zelf rond te kunnen komen ook wel gigantisch laat onderkend. Datzelfde patroon bij buitenlandse clubs opbouwen is dus niet de bedoeling.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
@tje
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2007, 13:44

Na lang wachten eindelijk rond volgens Telegraaf, media kan zich nu gaan storten op Ziyech waarschijnlijk ;-)

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ond__.html

"Janssen en Spurs rond"
16 min geleden Marcel van der Kraan en Mike Verweij
Vincent Janssen en Tottenham Hotspur zijn akkoord. De speler van AZ heeft na een laatste dag vol onderhandelingen en een medische keuring zijn handtekening gezet onder het grootste contract in zijn loopbaan.
Last Scout

De prijs is in ieder geval beter.. als dit mede door de onderhandelingsethos van Huiberts komt dan geloof ik ook wel weer in de eerder genoemde 7 miljoen voor Henriksen.


Dat gelazer over termijnen geloof ik niks van tenzij de waarde van de valuta vastgezet is,
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

http://m.telegraaf.nl/telesport/voetbal ... -miljonair

Bedankt Vincent en veel succes daar!

=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Janssen is the best. Succes !!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Last Scout schreef:De prijs is in ieder geval beter.. als dit mede door de onderhandelingsethos van Huiberts komt dan geloof ik ook wel weer in de eerder genoemde 7 miljoen voor Henriksen.


Dat gelazer over termijnen geloof ik niks van tenzij de waarde van de valuta vastgezet is,
Betaling gaat bijna altijd in termijnen. Dit was dus wel te verwachten hoor.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik begrijp ook dat 10% van de 22 miljoen naar Almere gaat. Dat is meer dan hun volledige begroting.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Last Scout schreef:De prijs is in ieder geval beter.. als dit mede door de onderhandelingsethos van Huiberts komt dan geloof ik ook wel weer in de eerder genoemde 7 miljoen voor Henriksen.


Dat gelazer over termijnen geloof ik niks van tenzij de waarde van de valuta vastgezet is,
- Bijna alle transfers gaan in termijnen
- Ze betalen neem ik aan in euro's, dus valutarisico voor AZ = 0 bij verkopen
- Een betaling in termijnen kan nog wel eens handig zijn voor de belasting. Als je dit jaar het hele bedrag krijgt, maak je veel winst en betaal je veel belasting.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:Ik begrijp ook dat 10% van de 22 miljoen naar Almere gaat. Dat is meer dan hun volledige begroting.
Dat klopt niet..
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

~AZ~ schreef:
- Een betaling in termijnen kan nog wel eens handig zijn voor de belasting. Als je dit jaar het hele bedrag krijgt, maak je veel winst en betaal je veel belasting.
Er klopt niets van wat je nu zegt met betrekking tot belastingen. Het tijdstip van betalen is in principe niet relevant. De verkoop is nu en dus moet je nu het resultaat in de boeken nemen. De vordering op Tottenham komt op de balans en deze openstaande vordering zal in de loop van de tijd afnemen met de betalingen die binnen komen.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Het is officieel.

http://www.AZ.nl/nieuws/janssen-naar-to ... r/1?catid=

Succes in Londen Vincent. Een reden om de Premier League te volgen dit seizoen.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Succes Vincent. Voor iedereen de gewenste uitkomst.

Benieuwd wat er met de centjes wordt gedaan.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nog steeds under armour. Succes!
we can come an end
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Metalingus schreef: Er klopt niets van wat je nu zegt met betrekking tot belastingen. Het tijdstip van betalen is in principe niet relevant. De verkoop is nu en dus moet je nu het resultaat in de boeken nemen. De vordering op Tottenham komt op de balans en deze openstaande vordering zal in de loop van de tijd afnemen met de betalingen die binnen komen.
Dank, Ik had geen idee alleen een vermoeden.
Gebruikersavatar
Pickel
Supporter
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 nov 2005, 07:49
Locatie: Limmen
Contacteer:

slotje :wink:
retteketetteketet_____________________________AZ
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nou ik wens hem heel veel succes bij Tottenham Hotspurs :D
Het was kort maar heel krachtig =D>
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

slotje.png
slotje.png (127.67 KiB) 4961 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Komend seizoen gaat blijken hoe zeer we hem zullen gaan missen.Ik ben er van overtuigd dat we voor het kampioenschap hadden kunnen gaan met Janssen, maar dat gaat dus niet gebeuren. Vincent, ontzettend bedankt voor alles wat je ons hebt laten zien en heel veel succes bij de Spurs. Misschien dat ik een wedstrijdje in Londen ga bezoeken.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Of we voor een kampioenschap hadden kunnen gaan hangt af van het verdere verloop van de transferperiode, maar het staat buiten kijf dat we er op achteruit gaan. En dat is niet omdat Weghorst of Friday niet goed zijn, maar omdat Janssen voor AZ begrippen extreem goed was. Je ruilt 27 goals in voor 12 goals van een spits die 2 jaar ouder is. Bij AZ kan Weghorst misschien beter, maar je kan niet in redelijkheid verwachten dat hij zo goed als Janssen is.

Hoe dan ook denk ik dat als we een goede rechtsback en keeper binnenhalen, we wel tegen de top-2 aan moeten kunnen schuren dit jaar.
Gesloten