Vincent Janssen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

AZ rekent op 22 miljoen euro voor Janssen

ALKMAAR - AZ rekent erop dat Tottenham Hotspur vandaag laat weten akkoord te gaan met de vraagprijs voor Vincent Janssen. De Alkmaarders, die lang weigerden zelfs maar met de Londense topclub te praten, vragen bijna 22 miljoen euro voor de 22-jarige spits en international en willen een doorverkooppercentage.

Janssen hoopt dat de Engelse deelnemer aan de Champions League ’ja’ zegt tegen het AZ-ultimatum. Voorzitter en eigenaar Daniel Levy is voor het blok gezet, wetende dat AZ ook is benaderd door West Ham United, dat Carlos Tevez te duur vindt (300.000 euro per week) en bot ving bij de Fransman Alexandre Lacazette van Olympique Lyon.

De bedoeling is dat Janssen vanaf vandaag al niet meer op het trainingsveld van AZ verschijnt en snel naar Londen afreist voor een medische keuring. Maandag zou dan de presentatie volgen. Spurs wil nu niet meer afhaken omdat Janssen vanaf het eerste moment na zijn bezoek aan de club heeft verklaard voor de Londenaren te gaan en eerder ook VfL Wolfsburg afzegde.
Telegraaf
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Die foto van Janssen bij het vliegveld is volgens mij gewoon op schiphol.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Presentation on Monday.
ze schijnen akkoord te zijn met 22m.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

@theocbrinkman: Vincent Janssen verlaat het trainingscomplex van AZ. Akkoord tussen AZ en Spurs dichtbij. #AZ
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zie je wel. Dat kan helemaal niet. Eerst op het vliegveld staan en vervolgens nog een keer van het fonkelnieuwe mooie trainingscomplex van AZ vertrekken.
Glory Hunter
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

haha viel mij ook op, de jas klopt wel weer..... :D
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Vincent Janssen niet op training AZ: 'Het kan snel rond zijn'

WIJDEWORMER - Vincent Janssen heeft vrijdagochtend op het trainingscomplex van AZ zijn spullen gepakt en afscheid genomen van zijn collega’s. Terwijl de rest van de selectie het veld op ging voor een training, vertrok Janssen. Zijn transfer naar Tottenham Hotspur komt waarschijnlijk vrijdag rond.

,,AZ en Tottenham zijn aan het praten nu. Het is nog niet honderd procent rond, maar het ziet er goed uit. Anders was ik wel gaan trainen vrijdag’’, zegt Janssen op weg naar zijn auto.

,,Ik ben blij dat de clubs nu met elkaar in gesprek zijn. Ik ga nu naar huis en wacht tot ik bericht krijg. Het kan nog een uur duren, maar het kan ook nog langer duren.’’
NHD
Huiberts weet ook wel dat Tottenham nu denkt hem bijna binnen te hebben dus worden er snel nog een paar extra eisen aan toegevoegd 8) .
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als het inderdaad 22 miljoen plus een doorverkooppercentage is dan heeft Max wel een biertje verdiend. =D>
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Mooi stuk geschreven over Vincent, de Engelsen zijn nu al lyrisch over hem.
https://twitter.com/Priya8Ramesh/status ... 7700466688
http://www.benefoot.net/vincent-van-goa ... t-janssen/ even naar onder scrollen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jeetje wat een lap tekst. Daar heeft AZ4Life wel 750 posts voor nodig voor zoiets, en dan is het nog niks.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Jack, wat is dat toch de laatste tijd met die fixatie op AZ 4 Life?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Jack, wat is dat toch de laatste tijd met die fixatie op AZ 4 Life?
Er zijn er meer die dat hebben, af en toe......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Komt door het gebrek aan zonneschijn 8) lopen bitchen hier op elkaar maakt het niet mooier..
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Ja, na AZ- Vitesse was ik ook helemaal om. Dat doelpunt! voor de winterstop had ik nog zoiets van; hij is te langzaam. Maar je moet hem dus niet te diep aanspelen, maar het liefst op de borst met twee verdedigers in z'n rug, dan is hij op z'n sterkst.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: Die hebben wel een spits die er 46 maakt :wink:
Die bij Almere vandaan komt....
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Leuk geschreven stuk door Remon Hendriksen over de statistieken van Vincent, zie:

NL: http://www.tussendelinies.nl/vincent-ja ... ap-hogerop

ENG: http://www.tussendelinies.nl/vincent-ja ... -next-step
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik denk dat die misschien toch wel weg is.. snik snik.

Hij moet wel ergens geweest zijn gisteren. Maar Huiberts heeft niks gezegd. En Van den Brom ook niet. Maar van hem is het normaal. "Ja we weten allemaal dat.. .bla bla"...
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik kan eigenlijk nauwelijks een speler noemen die bij AZ aan zijn plafond zat. Ze gingen wel weg, maar bij AZ konden ze nog aanzienlijke stappen maken en zo beter worden (Maher, Altidore, Gudelj, Berghuis, Pelle, Hoedt, Vlaar) om er maar een paar te noemen. Eigenlijk zijn ook Henriksen en zeker Matias hier nog niet uitgeleerd.

Vincent zou na het komende seizoen een significant betere speler zijn dan nu als hij zou blijven. Dat is nu natuurlijk niet realistisch meer. Ik denk ook dat hij kan slagen bij Tottenham en dat is reden genoeg om een overstap te rechtvaardigen. Hij maakt dan een carriere stap omhoog, het zegt echter niks over het plafond van AZ.

Ik heb daar altijd moeite mee, als ze schrijven "Die en die zitten bij AZ aan hun plafond.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Maarten Martens komt in me op als speler die bij AZ aan zijn top zat. Of Brett Holman. Jan Kromkamp. En dan bedoel ik niet spelers die het niveau van AZ niet aankunnen, maar spelers die dat wel enigszins kunnen en toch niet aanmerking komen voor een stap hoger. In de huidige selectie denk ik dan aan Rienstra, maar ik twijfel nog of hij überhaupt het niveau aankan.
Gesloten