John van den Brom

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Dario Hubner schreef: 12 mei 2019, 07:35 Van Gaal had de poulefase EL ook niet gehaald met Hatzidiakos in de verdediging en Friday in de spits. Toen moest Bel Hassani zelfs nog het veld in gestuurd worden. De Europese uitschakeling moet je toch echt bij Huiberts neerleggen.
Mwaw, ik vind het mede de schuld van Brom. Hij staat er ook bij en kijkt er ook naar. Waarom slaat hij niet met de vuist op tafel als Kairat nadert en de selectie nog (lang) niet staat? Waarom laat hij dat gebeuren? Hij moet toch een prestatie leveren?

Misschien is dat gebeurd, dat weet ik niet. Maar dan heeft hij in ieder geval die discussie niet gewonnen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Bob Ross schreef: 12 mei 2019, 09:42 Ja, het is eigenlijk raar dat jij niet aan mag schuiven op tv met zoveel voetbalwijsheid en praktijkervaring die alleen de echte kenners kunnen zien. Wellicht kan je de bakker op de hoek ook nog even uitleggen dat hij al 20 jaar zijn broodjes verkeerd bakt.

Iedereen is gek behalve jij. Droom lekker verder.
Hier ga je de fout in zie je. Media is geen wetenschap. Die mensen zitten daar niet omdat ze gelijk hebben, die mensen zitten daar omdat ze een publiek trekken.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Vorig seizoen 3e, toen was er commentaar dat AZ nu eens van de toppers moet winnen.
Nu heeft AZ van de twee toppers die de eredivisie rijk is gewonnen, dus dat AZ niet kan winnen van de traditionele is nu ook weer de wereld uit.
Brom kan nu toch als behoorlijk succesvol in zijn AZ periode (in mijn ogen na VanGaal, Kessler en Adriaanse) AZ verlaten.
Hopelijk kan Slot weer verder bouwen aan dit talentvolle AZ.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Ferry schreef: 12 mei 2019, 11:16 Mwaw, ik vind het mede de schuld van Brom. Hij staat er ook bij en kijkt er ook naar. Waarom slaat hij niet met de vuist op tafel als Kairat nadert en de selectie nog (lang) niet staat? Waarom laat hij dat gebeuren? Hij moet toch een prestatie leveren?

Misschien is dat gebeurd, dat weet ik niet. Maar dan heeft hij in ieder geval die discussie niet gewonnen.
Spijkers op laag water zoeken
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 12 mei 2019, 09:00 Het grootste deel van de voetbalwereld is inderdaad een verzameling van achterlijke debielen die elkaars onkunde aanmoedigen. Het rijtje personen die de laatste tijd in dit topic naar voren komen is zelfs nog de onderkant van het achterlijke deel.

Wijsheid kan je vinden op veel plaatsen en heel af en toe ook op dit forum.
:roll:

Ik ben nooit een Bromfan geweest, maar het is wel 5 jaar de coach geweest met in de competitie op papier goede resultaten; helaas geen enkele prijs; was altijd sympathiek naar de pers, geen idiote uitspattingen. Ik vond het in ieder geval wel waardig even te blijven staan en hem en het team te bedanken. Genant vond ik de overkant waar na 5 minuten al niemand meer stond. De bedrijven-plekjes die al naar de gratis borrel waren. Respectloos.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heeft John wederom iemand een prijs bezorgd in zijn tijd bij AZ, maar dit keer door te winnen.
handelaar schreef: 12 mei 2019, 14:29 Vorig seizoen 3e, toen was er commentaar dat AZ nu eens van de toppers moet winnen.
Nu heeft AZ van de twee toppers die de eredivisie rijk is gewonnen, dus dat AZ niet kan winnen van de traditionele is nu ook weer de wereld uit.
Brom kan nu toch als behoorlijk succesvol in zijn AZ periode (in mijn ogen na VanGaal, Kessler en Adriaanse) AZ verlaten.
Hopelijk kan Slot weer verder bouwen aan dit talentvolle AZ.
Het is zoete ironie dat juist wanneer hij wel toppers begint te winnen het 1 niet echt heel veel meer uit maakt 2 hij onze rivaal (die nog net onze jeugdopleiding iskomen leegroven) daarmee kampioen maakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2019, 15:22 Heeft John wederom iemand een prijs bezorgd in zijn tijd bij AZ, maar dit keer door te winnen.



Het is zoete ironie dat juist wanneer hij wel toppers begint te winnen het 1 niet echt heel veel meer uit maakt 2 hij onze rivaal (die nog net onze jeugdopleiding iskomen leegroven) daarmee kampioen maakt.
Echt serieus.....ga je hém dat nou verwijten? :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 12 mei 2019, 15:25 Echt serieus.....ga je hém dat nou verwijten? :?
Ik vind het zoete humor dat hij in zijn AZ tijd 2 van zijn ex clubs een prijs heeft kunnen bezorgen terwijl hij iedere keer met AZ onderuit ging als het er op aan kwam.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 12 mei 2019, 15:19 :roll:

Ik ben nooit een Bromfan geweest, maar het is wel 5 jaar de coach geweest met in de competitie op papier goede resultaten; helaas geen enkele prijs; was altijd sympathiek naar de pers, geen idiote uitspattingen. Ik vond het in ieder geval wel waardig even te blijven staan en hem en het team te bedanken. Genant vond ik de overkant waar na 5 minuten al niemand meer stond. De bedrijven-plekjes die al naar de gratis borrel waren. Respectloos.
Gelukkig hadden de trouwe supporters wel het fatsoen in hun flikker om de trainer te bedanken voor zijn 5 jaar in dienst.

Hij wordt gewoon weer afgetekend vierde en wint twee keer van topclubs die volop in de race zijn voor het kampioenschap terwijl wij Europa nog niet binnen hadden. Als je de posts van de bromhaters bundelt en die spiegelt aan de positieve sfeer en trots vandaag in het stadion krijg je spontaan plaatsvervangende schaamte.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2019, 15:22 Heeft John wederom iemand een prijs bezorgd in zijn tijd bij AZ, maar dit keer door te winnen.



Het is zoete ironie dat juist wanneer hij wel toppers begint te winnen het 1 niet echt heel veel meer uit maakt 2 hij onze rivaal (die nog net onze jeugdopleiding iskomen leegroven) daarmee kampioen maakt.
Man lul niet, wat moet hij dan doen? Vandaag verliezen?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Nou, vooruit dan maar, maar nu echt de laatste. De wissels waren weer bagger. Net zoals de vorige keer had hij beter Stengs kunnen wisselen i p v Gudmondson en met de wissel Ouwejan- Wijndal had hij beter nog ff kunnen wachten. Nu dreigde de situatie dat je met tien man verder moest. Kortom ,tot op de laatste dag verkeerde wissels. Utrecht wens ik veel succes met Brom.
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZRickGrimesAZ schreef: 12 mei 2019, 15:56 Man lul niet, wat moet hij dan doen? Vandaag verliezen?
Poeh poeh , beetje humor kan er niet in bij meneer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 12 mei 2019, 19:37 Nou, vooruit dan maar, maar nu echt de laatste. De wissels waren weer bagger. Net zoals de vorige keer had hij beter Stengs kunnen wisselen i p v Gudmondson en met de wissel Ouwejan- Wijndal had hij beter nog ff kunnen wachten. Nu dreigde de situatie dat je met tien man verder moest. Kortom ,tot op de laatste dag verkeerde wissels. Utrecht wens ik veel succes met Brom.
Je hebt ondertussen wel door gehad dat AZ heeft gewonnen?
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 13 mei 2019, 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Uiteindelijk toch weg met winst op alle 3 de topclubs.

John, bedankt voor 5 prima jaren! En succes bij FC Utrecht.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mooie eindspeech van Eenhoorn waarin heel duidelijk werd dat hij zeer goed gefunctioneerd heeft.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Yep, een bedankje is op z`n plaats. =D>
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 13 mei 2019, 11:03 Mooie eindspeech van Eenhoorn waarin heel duidelijk werd dat hij zeer goed gefunctioneerd heeft.
Maar hoeveel afscheidsspeeches ken je die niet lovend waren?

Hij zal best tevreden zijn over de manier waarop hij hier geëindigd is. Time for both to move on.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

5 jr AZ vs Top3.png
5 jr AZ vs Top3.png (21.4 KiB) 3528 keer bekeken

Eind goed al goed ?

All's Well That Ends Well.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We zijn onderweg naar een Arne Slotje op dit topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 09 mei 2019, 10:54 Waar baseer jij het dan op dat analisten AZ niet kijken. Wie bedoel je precies? Hoeveel zien ze dan niet? Waar kan ik informatie vinden waar staat dat alle (alle ja, want dat wordt beweerd) analisten AZ amper kijken. Wat doen de Fox-analisten dan gedurende de wedstrijden in de rust? Lezen ze autocue? Waarom hebben zij als exvoetballer/extrainer minder kijk op tactiek en spelers dan supporters die helemaal in hun eigen bubbel zitten van de eigen club en amper mandekking en zonedekking van elkaar kunnen onderscheiden? Zelfs Gertjan Verbeek is vaak positief over AZ, terwijl hij toch makkelijk rancuneus had kunnen zijn.

Analisten zijn veel neutraler in hun analyses. Ze hebben geen emotionele binding met een club en hun observaties zijn doorgaans betrouwbaarder dan een supporter die met 10 bier snachts nog even Louis van Gaal uithangt op het internet. Echte fans zien bijvoorbeeld ook weinig andere wedstrijden en hebben daardoor veel meer moeite met relativeren, dat blijkt hier wekelijks..

Het past helaas bij de huidige tijd dat respect voor mensen met ervaring en kennis ver te zoeken is. Op voetbalgebied mag niemand de veters van Kees Kwakman strikken hier. Dat denigrerende is nergens op gebaseerd, maar iedereen denkt het zelf het allerbeste van allemaal te weten, niet geremd door enig gebrek aan ervaring of kennis. Ik denk dat de helft hier überhaupt nog nooit een bal heeft aangeraakt.
Precies dit. Geen woord aan toe te voegen.
Gesloten