Muamer Tankovic

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

differentcook schreef: 10 aug 2017, 14:34 Dit is wat veel forummers hier steevast beweren en wat AZ stafleden blijkbaar steevast anders zien.
Ik ben geneigd meer waarde te hechten aan de beoordelen door de AZ staf.
Tja de AZ staf denkt ook dat ze een geweldige keeperstrainer en coach bij het eerste hebben dus.... :)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Helaas geen echte kans gekregen
Misschien iets te overdreven in zijn acties
Maar t is wel een speler waar iets gebeurde en dat kan niet alleen maar goed gaan
Jammer
Ik wens hem veel succes in zijn verdere loopbaan
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Aan wat voor een transfersom zouden we moeten denken? Half miljoen maximaal?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ahuiberts schreef: 10 aug 2017, 14:46 Zo, na een tijdje lezen van dit forum toch maar eens mezelf geregistreerd om eens lekker te lullen met AZ supporters ... ;-)

Toch jammer dat hij vertrekt, goede voetballer, maar weinig kansen gehad. Veel succes Muamer! Hopelijk krijg je daar weer de zin in voetbal terug.
Welkom ahuiberts! Hoe meer forummers, hoe meer vreugd en gezeik. :D
Toch wel bijzonder dat het lezen op dit forum je prikkelt eraan mee te doen. :wink:
Familie van?
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 10 aug 2017, 14:34 Dit is wat veel forummers hier steevast beweren en wat AZ stafleden blijkbaar steevast anders zien.
Ik ben geneigd meer waarde te hechten aan de beoordelen door de AZ staf.
Hoezo, je zit toch ook in het stadion? Je mag dus best een eigen mening hebben. De man heeft 77 wedstrijden gespeeld voor AZ dus kan je best zelf inschatten wie de meeste potentie heeft van de twee.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZ 4 Life schreef: 10 aug 2017, 14:31 Liet bij vlagen zijn talent zien, maar na een mindere wedstrijd van hem persoonlijk of van het team stond hij meteen weer wissel.
Schijnbaar zien andere clubs toch ook de potentie in deze speler niet want hoe kom je anders bij de nr.11 in Zweden uit?
Waarschijnlijk gaan we nooit meer iets van Tankovic vernemen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Tankovic weg. Een concurrent voor Dos Santos minder.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 10 aug 2017, 15:52 Tankovic weg. Een concurrent voor Dos Santos minder.
En je kan bedenken wat dat betekent.... :cry:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 10 aug 2017, 16:05 En je kan bedenken wat dat betekent.... :cry:
En wat dat zegt over de kwaliteit van het technisch beleid. Tankovic was een zogenaamde "Huiberts aankoop".
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 10 aug 2017, 15:31 Hoezo, je zit toch ook in het stadion? Je mag dus best een eigen mening hebben. De man heeft 77 wedstrijden gespeeld voor AZ dus kan je best zelf inschatten wie de meeste potentie heeft van de twee.
Iedereen mag een mening hebben, sterker, dat is niet te verhinderen. De waarde van de mening hangt wel af van de waarnemingen en beoordelingen. De staf heeft veel meer waarnemingen en bovendien niet alleen met het blote oog, maar ook een hoop andere data. Bovendien is er een reden dat de staf de staf is en de toeschouwer de toeschouwer, juist, bepaalde kwaliteiten (en OK, een bepaalde ambitie, opleiding en ervaring).

Potentie laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is potentie van het spel niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal. Zo kan het zijn dat Dos Santos in wedstrijden niet optimaal uit de verf komt, omdat hij door spanning te ongecontroleerd/gehaast bezig is. Of dat Tankovic de teamprestatie onderuit haalt omdat hij de sfeer of discipline verziekt. Hij lijkt niet erg goed mee te verdedigen (onzin dus ook om elke keer die scoringsstatistieken er bij te halen). Ook kan het verloop van de ontwikkelingen anders zijn.

(en ja, het is eerder ter sprake gekomen, je moet scherp zijn op beroepsblindheid en vriendjespolitiek)
Laatst gewijzigd door differentcook op 10 aug 2017, 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 10 aug 2017, 16:05 En je kan bedenken wat dat betekent.... :cry:
Eindelijk rust en vertrouwen in het spel van Dos Santos! :D :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Ik denk persoonlijk dat zelfs Bel Hassani het op die positie nog beter doet dan Dos Santos en Tankovic (verdedigde toch ook niet mee?) dus haal die maar weer bij de selectie zou ik zeggen. Tankovic moeten we niet groter maken dan die was, net als Dos Santos kwam hij te kort en gaat nu degradatie voetbal spelen in Zweden.
Of hebben al die eredivisie subtoppers uit de eredivisie en de Belgische eerste klasse ook lopen te slapen door de geweldige potentie niet te zien in de optredens die hij hier dan ten toon spreidde en hem te hoeden voor het spelen in de anonimiteit ergens onderin de Zweedse competitie..
Laatst gewijzigd door handelaar op 10 aug 2017, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:18"'potentie die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc." laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is 'potentie die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc." van het spel niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal.
Ik heb de potentie vervangen door de verduidelijking. Het is niet duidelijker geworden. Het verduidelijken is dus mislukt.
Laatst gewijzigd door Jack op 10 aug 2017, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:18 Iedereen mag een mening hebben, sterker, dat is niet te verhinderen. De waarde van de mening hangt wel af van de waarnemingen en beoordelingen. De staf heeft veel meer waarnemingen en bovendien niet alleen met het blote oog, maar ook een hoop andere data. Bovendien is er een reden dat de staf de staf is en de toeschouwer de toeschouwer, juist, bepaalde kwaliteiten (en OK, een bepaalde ambitie, opleiding en ervaring).

Potentie laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is potentie van het spel niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal. Zo kan het zijn dat Dos Santos in wedstrijden niet optimaal uit de verf komt, omdat hij door spanning te ongecontroleerd/gehaast bezig is. Of dat Tankovic de teamprestatie onderuit haalt omdat hij de sfeer of discipline verziekt. Hij lijkt niet erg goed mee te verdedigen (onzin dus ook om elke keer die scoringsstatistieken er bij te halen). Ook kan het verloop van de ontwikkelingen anders zijn.

(en ja, het is eerder ter sprake gekomen, je moet scherp zijn op beroepsblindheid en vriendjespolitiek)
Potentie van het spel ? Hoe bedoel u?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

handelaar schreef: 10 aug 2017, 16:30 Ik denk persoonlijk dat zelfs Bel Hassani het op die positie nog beter doet dan Dos Santos en Tankovic (verdedigde toch ook niet mee?) dus haal die maar weer bij de selectie zou ik zeggen.
Waarom denk je dat Bel Hassani het op die positie beter doet? En hoe gaat die redenering van 'verdedigde toch ook niet mee' en 'haal die maar weer bij de selectie'?
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 10 aug 2017, 16:32 Begrijp je zelf wel wat je zegt ?
Jawel.
Voor de verduidelijking zou 'potentie van het spel' kunnen worden vervangen door 'potentie die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc.'
we can come an end
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Blijf me toch altijd verbazen dat sommige mensen iets in hem zagen. Heeft nooit op niveau mee kunnen doen en door zijn vertrek krijgt weer iemand anders de kans. We hebben verdiend aan twee jeugdexponenten en afscheid genomen van Lewis, Johansson, Rochet, Krul en nu Tankovic. Daarnaast krijgt eigen jeugd de kans. Prima beleid dus!

Voor Tankovic hoop ik dat hij via deze keuze later weer een mooie stap kan zetten. Alhoewel dat (helaas) niet makkelijk zal worden...
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:18"'potentie die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc. die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc." laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is ''potentie die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc. die tot uitdrukking komt in het spel als individu: balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc." van het spel niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal.
Voor de zekerheid heb ik de substitutie nog een keer uitgevoerd. Maar het wordt steeds raadselachtiger. Dat komt omdat je potentie vervangt door iets met nog meer potentie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Dipsaus schreef: 10 aug 2017, 16:51 Blijf me toch altijd verbazen dat sommige mensen iets in hem zagen. Heeft nooit op niveau mee kunnen doen en door zijn vertrek krijgt weer iemand anders de kans. We hebben verdiend aan twee jeugdexponenten en afscheid genomen van Lewis, Johansson, Rochet, Krul en nu Tankovic. Daarnaast krijgt eigen jeugd de kans. Prima beleid dus!

Voor Tankovic hoop ik dat hij via deze keuze later weer een mooie stap kan zetten. Alhoewel dat (helaas) niet makkelijk zal worden...
Eens. Nogmaals dan kom je ook niet uit bij de nr11 van Zweden.
Wij zagen destijds ook de potentie van Berghuis die er bij Twente niet aan te pas kwam en nu bij bijv. een Vejinović, waarom dan niet een redelijke club voor Tankovic die vinden dat AZ het helemaal verkeerd heeft gezien in deze ' hoge rendement' speler.
Prima zaak dat er weer iemand anders naar voren geschoven kan worden.
Laatst gewijzigd door handelaar op 10 aug 2017, 17:08, 3 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

@Jack
differentcook schreef: 10 aug 2017, 16:18 Potentie laat zich ook niet alleen afmeten aan spel tijdens wedstrijden en ook is de potentie die tot uitdrukking komt in het spel als individu (balbehandeling, passing, schieten, bewegen, etc.) niet alleen relevant, maar meer nog de waarde van een speler voor het elftal.
Dit is m.i. de juiste substitutie en niet raadselachtig.
Je wilt begrijpen wat ik bedoel of je wilt het niet.
we can come an end
Gesloten