Guus Hupperts

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

pAZcal schreef: Hahaha! En Nick v/d Velden scoort ook zeker?
Dan moeten wij er dus al 4 maken om die 3 van Guus, Erik en Nick te compenseren.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik zit naar Willem II - Groningen te kijken, en Guus gaat gewoon verder met waar hij hier is gebleven. Keihard werken, nul rendement. Zoals hierboven gezegd al een enorme kans gemist, en ik zag hem net weer een bal terugleggen op de 16 waar zijn ploeggenoot bij de tweede paal stond te wachten.
Aan de ene kant moet ik er heel hard om lachen, maar omdat hij zo hard werkt heb ik ook wel weer medelijden, hij doet zo z'n best :lol:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Opvallend: Hupperts speelt rechtsback bij Willem II.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Hoe deed hij het ?
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

22:25 is de samenvatting, die volgens mij kort is. Excelsior maakt voorin weinig klaar dus hij komt nauwelijks aan bod.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef:Opvallend: Hupperts speelt rechtsback bij Willem II.
Net nu we nog een rechtsback hadden kunnen gebruiken. ;)
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Perry schreef: Aan de ene kant moet ik er heel hard om lachen, maar omdat hij zo hard werkt heb ik ook wel weer medelijden, hij doet zo z'n best :lol:
Dat gevoel heb ik al 1,5 jaar met Guus. Het is aandoenlijk om hem te zien ploeteren. Als een Dos Santos, Tankovic of Haye de werklust had van Guus zouden die eerste 3 spelers stukken beter worden. Maar helaas voor Guus heeft hij bij lange na niet genoeg talent en techniek om door middel van zijn werklust eerstgenoemde kwaliteiten te compenseren.

Maar goed, misschien is Willem 2 blij met Hupperts aan het einde van het seizoen. Dan moet AZ Guus lekker daar laten en Peters mee terugnemen. Dan heb je meteen met Peters een vervanger voor Vlaar, aardige ervaring, sympathieke gozer en degelijke voetballer. Geen topper maar je moet ook niet mikken op een speler die Vlaar kan doen vergeten gezien dat niet realistisch is. Peters&V/d Linden achterin, Haps op links en op rechts een nieuwe aankoop. Dan houden wij geld over voor een nieuwe keeper (Ruiter?) een goede backup voor Janssen en een scorende linksbuiten.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nou laten we dan maar lekker Luckassen een kans geven op die positie.

De duel kracht van Hupperts is trouwens een enorm voordeel om over te komen als harde werker t.o.v. spelers die het van hun techniek moeten hebben.

Voor mij geldt gewoon: Wat kun je voor het team betekenen en Guus is niet voor niets verhuurd
...... and that's what we mean by honey \:D/
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Geest van Dirk schreef:Nou laten we dan maar lekker Luckassen een kans geven op die positie.

De duel kracht van Hupperts is trouwens een enorm voordeel om over te komen als harde werker t.o.v. spelers die het van hun techniek moeten hebben.

Voor mij geldt gewoon: Wat kun je voor het team betekenen en Guus is niet voor niets verhuurd
Guus moet je gewoon lekker weg doen joh, daar moet je niet aan willen beginnen om hem om te vormen tot een andere positie. Gebruik Guus maar lekker als wisselgeld richting Groningen (Hateboer?) of bij Willem 2 laten in ruil voor Peters (+bijbetaling AZ). Ik weet niet of Groningen/Willem 2 zo stom zullen zijn maar het valt te proberen... dan is AZ van een overbodige speler af en anderzijds is het probleem rechtsback of rechtscentraal oko meteen opgelost.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Hupperts is in onderhandeling met Lokeren aldus Fox Sports (die het weer van Huiberts hebben).
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=283601

Fantastisch nieuws, je weet gewoon dat die lamlendige Limburger weer wordt opgesteld door Brom als hij niet weg gaat.

Moge dit een voorbeeld zijn voor Muhren, Babalj, Johansson, Jan Wuytens, Brezancic en Coutinho.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik was tegen zijn komst simpelweg omdat hij niet geschikt was voor het spel van AZ (sowieso eigenlijk niet geschikt voor Nederlands voetbal) maar als hij bij een club terechtkomt waar hij lekker mag counteren dan is hij zeker een bruikbare speler.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Hupperts is in onderhandeling met Lokeren aldus Fox Sports (die het weer van Huiberts hebben).
Ik zeg:Doen. Heeft nooit kunnen brengen wat werd verwacht, bovendien een speler
die er recht voor uit kwam dat hij na elke wedstrijd direct weer naar Limboland reed.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zou voor Guus ook leuk zíjn. Aimabale vent, maar niet echt geschikt voor het positiespel van AZ. Counterploeg zou prima zijn. Leicester City al gebeld? :p
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Last Scout

Nog nieuws van Lokeren gehad?
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Last Scout

Dat is nu nog eens service.
Gesloten