Derrick Luckassen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Op Twitter reppen ze dat feyenoord dicht bij het aantrekken van luckassen is op dit moment.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik mis echt het gevoel van ambitie bij AZ op het moment. Vooropgesteld: ik weet niet wat er achter de schermen gebeurt.

Maar als je aan het begin van de transferperiode al roept: we doen het met de huidige groep...
En je laat (ogenschijnlijk) spelers als Luckassen en Haps vertrekken...naar clubs waarmee je wilt concurreren (eigen woorden van de directie)...
Dan heb ik echt een zwaar k*tgevoel over het aanstaand seizoen...
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Sowieso is de hele houding om de zomer volledig passief in te gaan en net te doen alsof alles wel koek en ei is niet erg goed voor het vertrouwen, of Luckassen en Haps nou gaan of niet.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Ferry schreef: 09 jul 2017, 15:17 Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik mis echt het gevoel van ambitie bij AZ op het moment. Vooropgesteld: ik weet niet wat er achter de schermen gebeurt.

Maar als je aan het begin van de transferperiode al roept: we doen het met de huidige groep...
En je laat (ogenschijnlijk) spelers als Luckassen en Haps vertrekken...naar clubs waarmee je wilt concurreren (eigen woorden van de directie)...
Dan heb ik echt een zwaar k*tgevoel over het aanstaand seizoen...
shhht het komt allemaal goed, we moesten onze mond houden tot augustus want wij weten van niks en een forum is zinloos ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 09 jul 2017, 15:33 want wij weten van niks en een forum is zinloos ;)
Helemaal mee eens! Maar het is zo'n leuk tijdverdrijf......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 09 jul 2017, 15:43 Helemaal mee eens! Maar het is zo'n leuk tijdverdrijf......
Zolang dit beleid aanhoudt is het een leuke bliksemafleider.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Nou die is weg. Jammer maar helaas.

Hopelijk kan Hatzidiakos in het (kleine) gat stappen dat hierdoor ontstaat.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

~AZ~ schreef: 09 jul 2017, 16:07 Nou die is weg. Jammer maar helaas.

Hopelijk kan Hatzidiakos in het (kleine) gat stappen dat hierdoor ontstaat.
Zoiets ja, maar dat het intern wordt opgelost staat wel vast ja. Stel je voor zeg dat je de portemonnee moet trekken, getver.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Je hebt Vlaar, Van Eijden, Van der Linden en Hatzidiakos voor 2 posities centraal achterin. Waarom zou je dan de portemonnee trekken? En kom er niet mee aan dat vd Linden niks is. Die heeft in zijn 1e seizoen hooguit één slechte pot gespeeld uit bij Augsburg en het voor de rest prima gedaan.

Jammer dat Luckassen weg gaat en te weinig op zijn voorkeurspositie is gebruikt. Voetballend te beperkt op het middenveld.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Metalingus schreef: 09 jul 2017, 16:25 Jammer dat Luckassen weg gaat en te weinig op zijn voorkeurspositie is gebruikt. Voetballend te beperkt op het middenveld.
Dat bedoel ik.Ook dit seizoen zou er in de C.V. waarschijnlijk geen plaats zijn geweest voor Luckassen of denken jullie dat Brom nu ineens na twee seizoenen wel voor Luckassen achterin zou kiezen. Dan moeten we Luckassen hier dus beoordelen als middenvelder en mede door dit soort spelers (luckassen/wuijtens) was het voetbal vorig seizoen vaak te pover en te voorspelbaar . Je kunt het dus ook positief zien als John van de brom nu voor meer voetbal kiest op het middenveld. Benieuwd op welke positie hij bij Cocu de voorkeur zal krijgen, het plekje van Guardado is voorzien voor Hendrix dus dan blijft vooralsnog Moreno's positie over zodat we mogelijk dan eindelijk Luckassen kunnen gaan beoordelen als centrale verdediger en zien wat we mogelijk gemist hebben.
Laatst gewijzigd door handelaar op 09 jul 2017, 17:05, 6 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Metalingus schreef: 09 jul 2017, 16:25 Je hebt Vlaar, Van Eijden, Van der Linden en Hatzidiakos voor 2 posities centraal achterin. Waarom zou je dan de portemonnee trekken?
Je bent serieus? Vlaar speelt komend seizoen wellicht 15-20 wedstrijden. Van der Linden en Hatzidiakos zijn kwalitatief (nog) niet voldoende. Waarbij je je ook kunt afvragen of Van der Linden fysiek het allemaal aan kan.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Ferry schreef: 09 jul 2017, 16:38 Je bent serieus? Vlaar speelt komend seizoen wellicht 15-20 wedstrijden. Van der Linden en Hatzidiakos zijn kwalitatief (nog) niet voldoende. Waarbij je je ook kunt afvragen of Van der Linden fysiek het allemaal aan kan.
Achterin zal net als vorig seizoen weer gebruik worden gemaakt van Vlaar en v.d Eijden met zo af en toe Wuijtens. Precies zoals we het vorig seizoen hebben gezien, de wedstrijden die luckassen er heeft gespeeld zijn domweg op een hand te tellen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

:(
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zijn we mooi van een domme kracht die een bal nog niet over vijf meter bij de goede kleur kan krijgen afgekomen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/74 ... link-.html

>6 miljoen, ongelooflijk #-o =D>
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Van der Linden en Hatzidiakos zijn beiden bruikbare back-ups achter Van Eijden en Vlaar. Zelf zou ik Wuytens naar achteren halen en een middenvelder kopen van het geld dat Luckassen oplevert. Over het middenveld maak ik me bij een vertrek van Luckassen meer zorgen dan de verdediging. Daar is Van Overeem eigenlijk de enige waarvan je zekerheid hebt dat hij een hoog niveau haalt.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

adrie1979 schreef: 09 jul 2017, 16:51 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/74 ... link-.html

>6 miljoen, ongelooflijk #-o =D>
Ongelooflijk als in dat we zoveel voor Luckassen krijgen of ongelooflijk als in 'ongelooflijk weinig'?

Als bovenstaande klopt en Luckassen wordt inderdaad getransfereerd voor een bedrag dat tussen de zes en zeven miljoen ligt dan vind ik dat een best bedrag voor iemand met een 1-jarig contract (waarvan we niet weten hoe de eenzijdige optie eruitziet).
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

handelaar schreef: 09 jul 2017, 16:31 Dat bedoel ik.Ook dit seizoen zou er in de C.V. waarschijnlijk geen plaats zijn geweest voor Luckassen of denken jullie dat Brom nu ineens na twee seizoenen wel voor Luckassen achterin zou kiezen. Dan moeten we Luckassen hier dus beoordelen als middenvelder en mede door dit soort spelers (luckassen/wuijtens) was het voetbal vorig seizoen vaak te pover en te voorspelbaar . Je kunt het dus ook positief zien als John van de brom nu voor meer voetbal kiest op het middenveld. Benieuwd op welke positie hij bij Cocu de voorkeur zal krijgen, het plekje van Guardado is voorzien voor Hendrix dus dan blijft vooralsnog Moreno's positie over.
Ik vind het nogal cynisch om je technische beleid op die manier aan te passen aan de passant die de trainer hoort te zijn, maar helaas lijken we dat wel te doen. Luckassen is een middenvelder, Ouwejan is een linksback, ze zijn veel beter op hun eigen positie maar omdat de pet van Brom er naar staat passen we onze hele invulling van de selectie er op aan.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

6-7 miljoen ligt denk ik nabij de waarheid, het klinkt in ieder geval plausibel in de oren. Twee jaar contract (management van Luckassen had dit zelf bevestigd), jeugdinternational, alom gewild. Als centrale verdediger bovendien een goede voetballer die de was achter zijn oren afgelopen seizoen eindelijk kwijt was. Ik vind het zelf nog aan de karige kant maar als hij zelf zo graag wilt kan je er ook niet eeuwig voor gaan liggen.
Gesloten