Thom Haye

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Als ik zo de reacties op vi.nl en voetbalzone.nl lees dan heb ik het idee dat hij nog best gewild is in de eredivisie. Men vindt dat AZ gek is om hem te laten gaan, dan leid je een keer iemand op en dan laat je hem gaan. Ze vergeten even dat de helft van ons elftal uit eigen jeugd komt en er best af en toe een buiten de boot mag vallen.

Haye was gewoon niet goed genoeg en ontbeerde in de interviews die hij gaf de zelfkritiek om aan zijn zwakke punten te werken. Jammer maar helaas.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Als het beleid wordt om sterkhouders als Vlaar te behouden (die heeft echt wel een goede aanbieding gehad!) en te halen en net-niet-spelers als Haye weg te doen zit er iets moois in het vat voor volgend seizoen !!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout

Toch jammer dat het niet geprobeerd is om hem eerst eens te verhuren of dan als ruilmateriaal te gebruiken.

Misschien trekt Thom wel ook naar Sparta net als Spierings maar eigenlijk verwacht ik om de een of andere reden dat hij bij Roda gaat tekenen.

...ik zit vol vermoedens vandaag.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Twente zou ook nog kunnen, die raken met Ziyech, Mokotjo en Guiterez hun gehele middenveld kwijt. Zie ze zomaar Haye halen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Hij zal wellicht bij een andere club niet meer kunnen krijgen dan bij AZ. Maar misschien kiest hij voor speeltijd en minder salaris.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

http://www.vi.nl/nieuws/willem-ii-haalt ... bij-AZ.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik wens Thom succes bij Willem II!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ben vooral blij dat hij weg is. Slappe dweil.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou, leuk voor hem. Gaat hij daar voetballen. Succes ermee.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef:Ik wens Thom succes bij Willem II!
Echt een enorme sprong voorwaarts!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Nu moet ie werken. Degradatievoetbal. De 1 kan het, de ander raakt in de vergetelheid. Ik neig naar het laatste voor Haye.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik denk niet dat Willem II degradatievoetbal hoeft te spelen dit seizoen. Die hebben een meer dan degelijke selectie. Die eindigen gewoon stevig in de middenmoot. Zeker met Van de Looi als resultaattrainer.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Ik denk niet dat Willem II degradatievoetbal hoeft te spelen dit seizoen. Die hebben een meer dan degelijke selectie. Die eindigen gewoon stevig in de middenmoot. Zeker met Van de Looi als resultaattrainer.
Mwha, we zullen zien. Voor Haye is het sowieso erop of eronder. Hij zal zich moeten bewijzen, Zivkovic mentaliteiten worden in Tilburg niet zo gewaardeerd, hopelijk voor hem houdt hij de focus.
Geen gelul, drink een pul!!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Aangezien Joris Mathijsen daar nu technisch directeur is zal het best kunnen dat er nog meer 13 in een dozijn voetballers van AZ daar heen gaan.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAuluZ schreef:Aangezien Joris Mathijsen daar nu technisch directeur is zal het best kunnen dat er nog meer 13 in een dozijn voetballers van AZ daar heen gaan.
Wat heeft Joris daar mee te maken? Die is al zolang weg.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

pAuluZ schreef:Aangezien Joris Mathijsen daar nu technisch directeur is zal het best kunnen dat er nog meer 13 in een dozijn voetballers van AZ daar heen gaan.
Hoezo 13 in een dozijn voetballers van AZ?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Als in goede spelers maar niet goed genoeg voor de basis. Elke club heeft die rond lopen.
Of waarvan er iets betere voor hun positie rond lopen.

Ik denk dat oud spelers toch altijd nog wel wat lijntjes naar binnen hebben, en of invloed hebben bij de jongere garde.
mAgNaVoX oDySsEy
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

pAuluZ schreef:Als in goede spelers maar niet goed genoeg voor de basis. Elke club heeft die rond lopen.
Of waarvan er iets betere voor hun positie rond lopen.
Daar hebben we er wel een paar van rond lopen: Jan Wuytens, Luckassen, Brezancic (gratis op te halen), Lewis, Muhren, Hupperts, Babalj, en ik denk dat we hebben er net ook weer 2 hebben binnengehaald.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

pAuluZ schreef:Aangezien Joris Mathijsen daar nu technisch directeur is zal het best kunnen dat er nog meer 13 in een dozijn voetballers van AZ daar heen gaan.
Robbemond is assistent geworden bij Willem II. Wellicht is daar de link te leggen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

slotje dan maar ?
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gesloten