ADO Den Haag-AZ (zo 11 nov, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bob Ross schreef: 11 nov 2018, 15:41 Tussen al dat verwende geklaag door ben ik gewoon tevreden met de 3 punten voor mijn club. Dat haatgevoelens zo groot zijn dat je niet in staat bent om blij te zijn met een overwinning vind ik aardig treurig. Als je zoals tegen Utrecht onterecht verliest met redelijk spel is ook iedereen ontevreden.

Net als tegen De Graafschap was het weer heel slecht, primair door de tegenstander die de bus parkeert en schaamteloos op 0-0 speelt, secundair doordat we te weinig kwaliteit voorin hebben lopen om echt iets af te dwingen. ADO heeft de hele wedstrijd geen schot op doel gehad.

Die Rotariu kan er geen kut van. Ballerina Gudmondsson raakt de bal al kwijt als een verdediger naar hem blaast, Seuntjens heeft geen idee wat hij doet. Til weer niet best. Svensson schiet ook zomaar ballen over de achterlijn.

Hatzidiakos speelde tot de 88e minuut best ok. Maher vond ik de beste samen met Ouwejan.

Snel vergeten maar we staan wel 5e.
Verwend geklaag? Haatgevoelens? Waar heb je het over man?
Dan lees ik vervolgens de rest van je post:
-was het weer heel slecht
-doordat we te weinig kwaliteit voorin hebben lopen om echt iets af te dwingen.
-Die Rotariu kan er geen kut van.
-Ballerina Gudmondsson raakt de bal al kwijt als een verdediger naar hem blaast,
-Seuntjens heeft geen idee wat hij doet.
-Til weer niet best.
-Svensson schiet ook zomaar ballen over de achterlijn.
Wie klaagt er nou?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ferry schreef: 11 nov 2018, 15:21 Punten in de tas...en a.u.b. niet meer over praten...
Bob Ross schreef: 11 nov 2018, 15:41 Snel vergeten maar we staan wel 5e.

Wat hebben we tot nu toe een ongelofelijk saai seizoen zeg. Bovenstaande posts zijn eigenlijk het seizoen in een notendop. Of we verliezen, of we winnen en we praten er niet meer over. De wedstrijden zijn werkelijk niet om aan te gluren. Ik was blij dat de 90 minuten voorbij waren gisteren, dan kon ik weer wat anders gaan doen.

Ik verlies liever een spannende wedstrijd van Heerenveen met 2-3, of zoals vorig jaar met dezelfde cijfers tegen PSV dan dat ik naar zo'n overwinning als gister 'moet' kijken. Er is dit seizoen niet één wedstrijd gespeeld die me bij is gebleven. Er zijn zelfs wedstrijden geweest die ik heb moeten missen en waarvan ik achteraf niet eens de moeite heb genomen om de samenvatting te bekijken omdat ik al las dat het toch weer dramatisch saai was.

Ja, ook ik ben verwend geraakt door het spel van vorig jaar, en de redelijk succesvolle jaren daarvoor. Maar van een club dat uitspreekt wat AZ doet verwacht ik toch wel iets meer dan dat we nu voorgeschoteld krijgen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZuid-Scharwoude schreef: 11 nov 2018, 15:32 En kan ook nog eens een knappe vrije trap nemen. Da's ook wel en toegevoegde waarde.
:(

Want Maher heeft één keer in zijn loopbaan een onbelangrijke vrije trap er in geschoten tegen amateurs?

Hoe dan ook. Hij speelde verder best aardig. Ook een keer of vier trouwens volledig onnodig balverlies trouwens, maar in het land van blinden is eenoog inmiddels koning.

Met name de voorhoede is op dit moment gewoon zwak. Gudmundsson begint rap door mijn krediet heen te raken met zijn nutteloze gedribbel. En Seuntjens liep overal, maar was alles behalve een aanspeelpunt. Idrissi blijft grillig. En zonder houvast in je voorhoede kan je nooit een normale aanval opzetten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 12 nov 2018, 09:17 :(

Want Maher heeft één keer in zijn loopbaan een onbelangrijke vrije trap er in geschoten tegen amateurs?

Hoe dan ook. Hij speelde verder best aardig. Ook een keer of vier trouwens volledig onnodig balverlies trouwens, maar in het land van blinden is eenoog inmiddels koning.

Met name de voorhoede is op dit moment gewoon zwak. Gudmundsson begint rap door mijn krediet heen te raken met zijn nutteloze gedribbel. En Seuntjens liep overal, maar was alles behalve een aanspeelpunt. Idrissi blijft grillig. En zonder houvast in je voorhoede kan je nooit een normale aanval opzetten.
Adam! :hart:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 12 nov 2018, 07:49 Ik was blij dat de 90 minuten voorbij waren gisteren, dan kon ik weer wat anders gaan doen.
Geestig. Ik had precies hetzelfde.

Er was echt geen doorkomen aan. Ik zat er serieus na een half uur al aan te denken om op bed te gaan liggen en naar het plafond te gaan staren. Dat leek me spannender.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

als we nu nog eens 5 x op rij een onverdiende 0-1 uit het vuur slepen dan is het misschien wel een bewussie.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

zeekomkommer schreef: 12 nov 2018, 11:37 De dag die je wist dat zou komen :)
Ik betaal nu eenmaal niet een dure seizoenskaart om saaie wedstrijden te zien. Dan maar een nepsupporter o.i.d.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Antti Opdam schreef: 12 nov 2018, 09:17 :(

Want Maher heeft één keer in zijn loopbaan een onbelangrijke vrije trap er in geschoten tegen amateurs?
Valt Cambuur tegenwoordig ook onder de categorie 'amateurs'? 😉
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Commentator zat op hetzelfde niveau als de wedstrijd. Zo meldde hij zelfs tweemaal dat Rotariu een middenvelder is.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Leo Driessen... (braaksmiley)
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

kiekeboe - ik ben het ado kuiken.png
kiekeboe - ik ben het ado kuiken.png (290.04 KiB) 3442 keer bekeken
Is dit het aller allerslechtst wat we kunnen.png
Is dit het aller allerslechtst wat we kunnen.png (352.89 KiB) 3446 keer bekeken
yo - ik ga alvast even liggen niksen jongens.png
yo - ik ga alvast even liggen niksen jongens.png (430.61 KiB) 3440 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ik heb de mooiste gele kaaaarten - la la lala laaaaaa.png
ik heb de mooiste gele kaaaarten - la la lala laaaaaa.png (421.77 KiB) 3438 keer bekeken
rara wie ben ik.png
rara wie ben ik.png (304 KiB) 3436 keer bekeken
trololololol loollllll.png
trololololol loollllll.png (398.39 KiB) 3433 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gooooaaaaalllllllllllllllllalaa.png
Gooooaaaaalllllllllllllllllalaa.png (302.89 KiB) 3430 keer bekeken
ja ik weet ook niet - was wel slecht ja maar ja je wint wel.png
ja ik weet ook niet - was wel slecht ja maar ja je wint wel.png (436.58 KiB) 3424 keer bekeken
GILLLL - waarom mag ik niet meedoen ieeeekkkkkkkkk.jpg
GILLLL - waarom mag ik niet meedoen ieeeekkkkkkkkk.jpg (43.7 KiB) 3424 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ado-az uitgebeeld in een abstract werk.png
ado-az uitgebeeld in een abstract werk.png (474.4 KiB) 3404 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Spoedapotheek 072-5673000. Sterkte!
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

whooooeoeoeooeo bleeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh oeh hooeeeeee.png
whooooeoeoeooeo bleeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh oeh hooeeeeee.png (225.64 KiB) 3398 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

links de tactiek - rechts de uitvoering.png
links de tactiek - rechts de uitvoering.png (117.22 KiB) 3386 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat zijn jullie allemaal negatief zeg. Toch maar weer kijken de volgende keer zodat ik wat positiefs kan bijdragen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 12 nov 2018, 21:20 Wat zijn jullie allemaal negatief zeg.
Werkelijk elk sportmedium heeft van de mogelijkheid gebruik gemaakt om deze wedstrijd te bekritiseren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 12 nov 2018, 18:56 ado-AZ uitgebeeld in een abstract werk.png
sorry hoor, maar dit kunstwerk is geen juiste beschrijving van de wedstrijd. Het kunstwerk is daarvoor veel te mooi en te vrolijk.
Plaats reactie