Jong AZ 2018-2019

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 12 mar 2019, 09:48 Van dit Jong AZ lijkt alleen Goudmijn mij een potentiele aanwinst voor het eerste elftal.
Wijndal. Dat is voetbaltechnisch een groter talent dan Ouwejan, al is laatstgenoemde verder in zijn ontwikkeling. Als Ouwejan komende zomer echter een stap maakt kan je Wijndal moeiteloos inzetten.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 13 mar 2019, 15:08 Wijndal. Dat is voetbaltechnisch een groter talent dan Ouwejan, al is laatstgenoemde verder in zijn ontwikkeling. Als Ouwejan komende zomer echter een stap maakt kan je Wijndal moeiteloos inzetten.
Ook bij Wijndal zie ik het eerlijk gezegd niet. Hobbelt onopvallend mee in zowel Jong AZ als die enkele keer in het eerste elftal. Rare motoriek. Hij speelt niet slecht maar ik geloof niet dat we hier van een groot talent kunnen spreken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

vriend schreef: 14 mar 2019, 09:44 Ook bij Wijndal zie ik het eerlijk gezegd niet. Hobbelt onopvallend mee in zowel Jong AZ als die enkele keer in het eerste elftal. Rare motoriek. Hij speelt niet slecht maar ik geloof niet dat we hier van een groot talent kunnen spreken.
Dat blijkt wel, want hij is echt talentvolle jongen, die eigenlijk nu al klaar is voor de eredivisie en ook in AZ1 zou gewoon mee moeten kunnen. Misschien oogt zijn motoriek raar voor jou, maar hij is wel heel atletisch. Ik vind zijn presteren ook niet onopvallend bij Jong AZ.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

vriend schreef: 14 mar 2019, 09:44 Ook bij Wijndal zie ik het eerlijk gezegd niet. Hobbelt onopvallend mee in zowel Jong AZ als die enkele keer in het eerste elftal. Rare motoriek. Hij speelt niet slecht maar ik geloof niet dat we hier van een groot talent kunnen spreken.
Heb je al een bril overwogen? \:D/
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 14 mar 2019, 09:44 Ook bij Wijndal zie ik het eerlijk gezegd niet. Hobbelt onopvallend mee in zowel Jong AZ als die enkele keer in het eerste elftal. Rare motoriek. Hij speelt niet slecht maar ik geloof niet dat we hier van een groot talent kunnen spreken.
Iemand die zich op 16/17-jarige leeftijd moeiteloos staande houdt in AZ 1 tegen toppers verdient sowieso een compliment. Hij heeft maar een handvol wedstrijd meegedaan in het eerste (uit mijn hoofd een wedstrijd of acht?), maar daarin al wel tegen de complete top drie gespeeld. Bij Jong AZ toont hij wel geregeld aan echt een groot talent te zijn met een goede techniek en drive.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

AZ 4 Life schreef: 15 mar 2019, 14:09 Iemand die zich op 16/17-jarige leeftijd moeiteloos staande houdt in AZ 1 tegen toppers verdient sowieso een compliment. Hij heeft maar een handvol wedstrijd meegedaan in het eerste (uit mijn hoofd een wedstrijd of acht?), maar daarin al wel tegen de complete top drie gespeeld. Bij Jong AZ toont hij wel geregeld aan echt een groot talent te zijn met een goede techniek en drive.
Eens. Ik snap ook niet wat Vriend met "rare motoriek" bedoelt. Ik vind Wijndal juist een hele frisse wendbare back. Hij zal wellicht nog wat meer in het krachthonk door moeten brengen om wat extra body te krijgen, maar hij kan echt wel uitgroeien tot een prima back.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Is er nog animo voor GA Eagles - Jong AZ ? Leuk avondje Deventer, kroegje? Vrijdag 5 april... hotelletje boeken en de volgende dag door naar Doetinchem...
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wordt er morgen nog een leuke actie gedaan voor Ferdy Druijf?
Ik kan me voorstellen dat hij toegezongen wordt en dat er wordt geapplaudisseerd bij het noemen van zijn naam bij het bekendmaken van de selecties voorafgaand aan de wedstrijd. Eigenlijk het tegenovergestelde als wat er gisteren gebeurde bij Bel Hassani. ;)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 31 mar 2019, 10:43 Eigenlijk het tegenovergestelde als wat er gisteren gebeurde bij Bel Hassani. ;)
Dus Druijf moet bier het publiek in gooien. ;)
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 31 mar 2019, 11:03 Dus Druijf moet bier het publiek in gooien. ;)
Haha. Dat zou briljant zijn. :D
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

pAZcal schreef: 31 mar 2019, 10:43 Wordt er morgen nog een leuke actie gedaan voor Ferdy Druijf?
Ik kan me voorstellen dat hij toegezongen wordt en dat er wordt geapplaudisseerd bij het noemen van zijn naam bij het bekendmaken van de selecties voorafgaand aan de wedstrijd. Eigenlijk het tegenovergestelde als wat er gisteren gebeurde bij Bel Hassani. ;)
Het zou om te beginnen leuk zijn als er eens een paar honderd extra toeschouwers zouden komen die niet uit Nijmegen afkomstig zijn.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Afbeelding

Vreemd dat Mihalik en Goudmijn ontbreken. Die verwacht ik morgen niet bij het eerste.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Volgens het NHD is het een serieuze optie om Seuntjens een linie te laten zakken en Johnson in de spits te zetten, dus dan kan Mihalik zijn achtervang zijn (niet dat dat me een goed idee lijkt). Goudmijn bij het eerste lijkt me niet meer dan logisch in de realiteit, alhoewel dat met Brom op de bank meestal toch niet zo logisch blijkt. Ik vind het vooral vreemd dat Kunst en Kaandorp spelen en Hoedemakers op de bank zit.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Gaan we een keer lekker, staat Dordrecht ook meteen voor. Zouden we die nog inhalen dit seizoen?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 01 apr 2019, 19:03 Gaan we een keer lekker, staat Dordrecht ook meteen voor. Zouden we die nog inhalen dit seizoen?
Gaan we een keer lekker, wordt de trainer van de verliezende tegenpartij ontslagen. 4-0 op je reet van een stelletje pubers is ook niet niks.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Is Weigelt geblesseerd?
I did not choose myself, I was chosen.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Robin schreef: 05 apr 2019, 18:07 Is Weigelt geblesseerd?
Hij is met de brancard tegen Jong PSV van het veld afgevoerd. Het leek zeer ernstig. Er is volgens mij geen enkele mededeling gedaan door AZ omtrent de aard en ernst van de blessure. Het NHD sprak van een op het oog ernstige enkelblessure.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 06 apr 2019, 05:25 Hij is met de brancard tegen Jong PSV van het veld afgevoerd. Het leek zeer ernstig. Er is volgens mij geen enkele mededeling gedaan door AZ omtrent de aard en ernst van de blessure. Het NHD sprak van een op het oog ernstige enkelblessure.
Dat is zwaar balen voor Weigelt. Hopelijk heeft hij meer geluk dan Boadu en is hij wel weer snel fit.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16254
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

35 minuten gespeeld tegen RKC: 0-3 :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Waarom de fuck moet Mihalik spelen? Zet Duin erin.
Plaats reactie