Jong AZ 2018-2019

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 22 apr 2019, 14:10 Als je zo ziet spelen snap ik nauwelijks dat ze zo laag staan😧.
Ze krijgen mooie kansen en bieden goed weerstand!
Ook wel een beetje probleem om kansen af te maken. Met Druijf erbij had je meer power gehad.
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

salmonyappi schreef: 22 apr 2019, 14:10 Als je zo ziet spelen snap ik nauwelijks dat ze zo laag staan😧.
Ze krijgen mooie kansen en bieden goed weerstand!
Inderdaad - ze combineren goed, leuk om te zien. Ze geven ook wel wat weg, Bergsma is toch te weinig om uiteindelijk die stap te kunnen zetten.
I did not choose myself, I was chosen.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

iig het niet kado gegeven, zoals wel vaker het geval is geweest.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 22 apr 2019, 14:10 Als je zo ziet spelen snap ik nauwelijks dat ze zo laag staan😧.
Ze krijgen mooie kansen en bieden goed weerstand!
Inderdaad, als ze elke week zo hadden gespeeld hadden ze bij in de top 3 gestaan. Wat een fantastische wedstrijd. Echt 1 vd leukste wedstrijden die ik dit seizoen gezien heb.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Zou mooi zijn geweest:Even snel vlak voor tijd de 0-1 maken! 8)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

G-Vak schreef: 22 apr 2019, 15:01 Zou mooi zijn geweest:Even snel vlak voor tijd de 0-1 maken! 8)
Had het feest niet echt verstoord. Omdat Sparta verloor was Twente zo ie zo al kampioen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 22 apr 2019, 15:37 Had het feest niet echt verstoord. Omdat Sparta verloor was Twente zo ie zo al kampioen.
En tóch was het mooi geweest 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

salmonyappi schreef: 22 apr 2019, 12:35 Ik vraag me af: gaan er eigenlijk nog die-hard AZ-fans mee naar zo’n uitwedstrijd ?
Ja.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeRodeBaron1967 schreef: 22 apr 2019, 20:21Ja.
:bow:
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Paar vragen aan de jeugdvolgers hier:
Gisteren tegen FC Fraude & Bodemloze Put ontbraken zowel Rody de Boer en Jasper Schendelaar, zijn die geblesseerd of iets anders aan de hand?

Maxime Gullit maakte zijn debuut, begreep dat hij zowel als Linker CV als Linksback uit de voeten kan, (blijkbaar doet hij het goed bij O19), ben nieuwsgierig wat de jeugdvolgers van hem vinden qua sterke punten en potentie voor AZ 1
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

AZ-073 schreef: 23 apr 2019, 08:22 Paar vragen aan de jeugdvolgers hier:
Gisteren tegen FC Fraude & Bodemloze Put ontbraken zowel Rody de Boer en Jasper Schendelaar, zijn die geblesseerd of iets anders aan de hand?

Maxime Gullit maakte zijn debuut, begreep dat hij zowel als Linker CV als Linksback uit de voeten kan, (blijkbaar doet hij het goed bij O19), ben nieuwsgierig wat de jeugdvolgers van hem vinden qua sterke punten en potentie voor AZ 1
Rody de Boer was geblesseerd; Schendelaar staat waarschijnlijk op papier bij het 1e; net als Wijndal, die ontbrak ook
DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

Schendelaar stond ook vandaag niet op de lijst. Misschien ook geblesseerd of doet vrijdag mee in de 019 wedstrijd tegen ajax.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeRodeBaron1967 schreef: 23 apr 2019, 19:49 Schendelaar stond ook vandaag niet op de lijst. Misschien ook geblesseerd of doet vrijdag mee in de 019 wedstrijd tegen ajax.
Ik denk, maar dat is slechts een vermoeden, dat ze Schendelaar weer laten keepen bij O19. Dat was aanvankelijk ook de bedoeling voor dit seizoen. Hij heeft er in principe meer aan om wedstrijden te spelen bij O19 dan tweede keeper te zijn bij Jong of derde keeper bij AZ1.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ik vind Roggeveen niet onaardig keepen
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Volgens Stam komen er een aantal(?) debutanten in het eerste aan in de laatste twee wedstrijden van het seizoen. Dan kan Brom lekker op zijn CV zetten dat hij zo goed met jeugd is. Window dressing.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 03 mei 2019, 14:51 Duin ben ik niet helemaal van overtuigd, die is bovendien ook redelijk blessuregevoelig. Hebben we achter Duin nog iemand die bij Jong in de spits kan spelen? Afgezien van Mihalik, want daar moet je gewoon afscheid van nemen. Want allen met Duin het seizoen ingaan bij Jong vind ik een aardig risico. Wie staat er nu bij O19 in de spits?
Ik heb het maar even naar een ander topic verplaatst, voordat een of andere mod het weer helemaal rood voor de ogen wordt :mrgreen:

Druijf zat vorig jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij nu heeft, dus ik verwacht dat Duin komend seizoen ook nog wel een grote stap kan gaan maken. Hij heeft dit seizoen in ieder geval al dusdanig veel goeds laten zien, dat hij het volgend seizoen verdient om de kans te krijgen 1e spits te zijn bij jong AZ.

Volgens transfermarkt:

https://www.transfermarkt.nl/AZ-alkmaar ... /tore.desc

zijn bij de onder 19 de 2 centrumspitsen met de meeste wedstrijden:
- Keyennu Lont (2000) 10 wedstrijden 4 goals
- Anton Faase (2000) 4 wedstrijden 2 goals

Maar goed ik vrees dat Mihalik nog wel een jaartje bij jong AZ mag aanblijven.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 03 mei 2019, 15:09 Ik heb het maar even naar een ander topic verplaatst, voordat een of andere mod het weer helemaal rood voor de ogen wordt :mrgreen:

Druijf zat vorig jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij nu heeft, dus ik verwacht dat Duin komend seizoen ook nog wel een grote stap kan gaan maken. Hij heeft dit seizoen in ieder geval al dusdanig veel goeds laten zien, dat hij het volgend seizoen verdient om de kans te krijgen 1e spits te zijn bij jong AZ.

Volgens transfermarkt:

https://www.transfermarkt.nl/AZ-alkmaar ... /tore.desc

zijn bij de onder 19 de 2 centrumspitsen met de meeste wedstrijden:
- Keyennu Lont (2000) 10 wedstrijden 4 goals
- Anton Faase (2000) 4 wedstrijden 2 goals

Maar goed ik vrees dat Mihalik nog wel een jaartje bij jong AZ mag aanblijven.
Lont wordt komend jaar wel overheveld naar Jong AZ trouwens. Ik dacht alleen dat dat een buitenspeler was. Maar had ik verkeerd voor ogen dan. In dat geval zou dat dan doorgeschoven kunnen worden. Faase deed aan het begin van het seizoen een aantal wedstrijden mee bij Jong volgens mij, was ik helemaal vergeten. Maar die kon me toen wel bekoren met zijn kracht en snelheid.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 27 apr 2019, 12:28 Volgens Stam komen er een aantal(?) debutanten in het eerste aan in de laatste twee wedstrijden van het seizoen. Dan kan Brom lekker op zijn CV zetten dat hij zo goed met jeugd is. Window dressing.
Wat een negatieve reactie weer. Deed hij vorig jaar ook met Hoedemakers, Reijnders en nog iemand.. Ben even kwijt wie die derde debutant ook alweer was. Maar dat is toch leuk? Die jongens belonen voor een goed seizoen bij Jong en ze voorstellen aan het grote publiek?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 03 mei 2019, 15:17 Lont wordt komend jaar wel overheveld naar Jong AZ trouwens. Ik dacht alleen dat dat een buitenspeler was. Maar had ik verkeerd voor ogen dan. In dat geval zou dat dan doorgeschoven kunnen worden. Faase deed aan het begin van het seizoen een aantal wedstrijden mee bij Jong volgens mij, was ik helemaal vergeten. Maar die kon me toen wel bekoren met zijn kracht en snelheid.
Met Duin, Lont en Faase zijn er dan 3 mogelijkheden. Maar nogmaals ik vrees dat Mihalik ook aanblijft, waardoor Lont en Faase weinig kansen zullen krijgen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 03 mei 2019, 15:18 Wat een negatieve reactie weer. Deed hij vorig jaar ook met Hoedemakers, Reijnders en nog iemand.. Ben even kwijt wie die derde debutant ook alweer was. Maar dat is toch leuk? Die jongens belonen voor een goed seizoen bij Jong en ze voorstellen aan het grote publiek?
Volgens mij was dat Boadu.
Plaats reactie