Competitieprogramma 2018/19

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Tim schreef: 20 apr 2019, 21:02 Met de arrogantie waar ajax vooral mee bezig is, voorzie ik vooral een monolopie a la BATE Borisov.
Ik vind het heel knap wat ajax doet in de CL maat dat die fans dan vinden dat we voor ajax moeten zijn omdat het “beter is voor het Nederlands voetbal is”, vind ik echt belachelijk. Ik denk dat niemand, behalve Ajacieden, zit te wachten op een competitie zit te wachten als Italië of Wit-Rusland.

Ik zal hier wel een van de enigen zijn maar ik vind het heel vervelend dat ajax zo ver komt, want de komende tien jaar kan je de kampioen al invullen en clubs als AZ en Vitesse zullen niks meer te zeggen hebben met deze onevenredigheid. Maar volgens de media moet Nederland moet zó blij zijn met de prestaties van ajax... nee de competitie wordt nu eenzijdig en voorspelbaar, zelfs PSV kan een gat van 50 miljoen niet inhalen.
Je bent echt niet de enige hoor. Ik hoop dat ze morgen klop krijgen. Zondag mogen ze wel winnen
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Tsja misschien moeten andere clubs, en dit seizoen ook AZ, de hand in eigen boezem steken. Als je zo presteert in Europa tegen in de meeste gevallen mindere tegenstanders dan vraag je om een beetje om een monopoly van ajax. Dat kun je ze dan moeilijk gaan verwijten.

Hoe je het ook went of keert maar dankzij hen blijven 'we' Oostenrijk voor. En dankzij hen spelen wij mogelijk geen plee offs meer en gaan we meteen europa in
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Noem me raar, maar ik hoop gewoon dat ajax de CL wint.
Ook hoop ik dat Nederland de Nations league wint en dat Nederland zich direct kwalificeert voor het volgende eindtoernooi.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 29 apr 2019, 20:50 Noem me raar, maar ik hoop gewoon dat ajax de CL wint.
Ook hoop ik dat Nederland de Nations league wint en dat Nederland zich direct kwalificeert voor het volgende eindtoernooi.
Nederlands Elftal is wat anders, maar ik gun ajax absoluut niet het winnen van de CL. Het is mooi voor de ranking dat ze zover gekomen zijn, maar de arrogantie druipt er nu al weer vanaf bij de zogenaamde ajax-fans. Moet je nagaan hoe erg dat wordt als ze de CL winnen, dus laat ze maar lekker nipt van Tottenham verliezen of kansloos in de finale onderuit gaan zoals ze 2 jaar geleden in de EL-finale deden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 29 apr 2019, 21:34 Nederlands Elftal is wat anders, maar ik gun ajax absoluut niet het winnen van de CL. Het is mooi voor de ranking dat ze zover gekomen zijn, maar de arrogantie druipt er nu al weer vanaf bij de zogenaamde ajax-fans. Moet je nagaan hoe erg dat wordt als ze de CL winnen, dus laat ze maar lekker nipt van Tottenham verliezen of kansloos in de finale onderuit gaan zoals ze 2 jaar geleden in de EL-finale deden.
Je weet wellicht, als je mijn reacties in de anti 020-topic leest, dat ik een enorme hekel aan ajax heb, inderdaad door de eeuwigdurende arrogantie na een hoogtepunt en door het kwijlende journaille dat er al decennia achteraan holt. Ook PSV heb ik niks mee. Feyenoord haat ik vooral door het compleet achterlijke legioen, etc.
Maar als een Nederlandse club een grote prijs kan pakken stap ik daar overheen.
Binnen de Nederlandse competitie kan ik ze allemaal schieten, maar Europees succes heeft zijn weerslag op de rest, in positieve zin. Om er maar eens 1 te noemen: spelen in het land van de CL-league winnaar kan een reden zijn voor buitenlandse spelers om eerder naar Nederland te komen. Het is offtopic, maar ik reageer even op jou en weet niet hoe en waar ik dat anders moet doen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 29 apr 2019, 21:34 Nederlands Elftal is wat anders, maar ik gun ajax absoluut niet het winnen van de CL. Het is mooi voor de ranking dat ze zover gekomen zijn, maar de arrogantie druipt er nu al weer vanaf bij de zogenaamde ajax-fans. Moet je nagaan hoe erg dat wordt als ze de CL winnen, dus laat ze maar lekker nipt van Tottenham verliezen of kansloos in de finale onderuit gaan zoals ze 2 jaar geleden in de EL-finale deden.
Daar hoef je toch niet naar te luisteren? Je steekt gewoon steeds je middelvinger op als iemand erover begint, of je zet je tv uit als ze erover beginnen te praten. Ik vind het mooi dat ze het zo goed doen. Ik heb ook een hekel aan ajax als wij tegen ze spelen, maar wat ze verder doen qua uitslagen zal me een zorg zijn. Als een Nederlandse club Europese wedstrijden speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

pAZcal schreef: 29 apr 2019, 20:50 Noem me raar, maar ik hoop gewoon dat ajax de CL wint.
Ook hoop ik dat Nederland de Nations league wint en dat Nederland zich direct kwalificeert voor het volgende eindtoernooi.
Je bent raar
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

galblazer schreef: 30 apr 2019, 18:13 Je bent raar
:D
Gesloten