ajax-AZ (zo 29 apr, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ajaaz.png
ajaaz.png (2.63 KiB) 4569 keer bekeken
De verwachtingen voor AZ zijn niet zo hooggespannen. Ze zijn nog lager gespannen dan donderdag. De blessure van Weghorst zal wel meespelen. Toch een soort spits die wegvalt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Rjansen17 schreef: 28 apr 2018, 07:50 Mooi seizoen, zeker, wat er verder ook zal gebeuren. Ons bestuur heeft daar veel aan bijgedragen.
Het kan echter niet zo zijn dat de nummer 3 van Nederland niets eens een tweede spits heeft. Het is eerder aangegeven. AZ zal dit soort zaken moeten voorkomen, wil het stappen kunnen maken. Geld genoeg, maar je tweede spits ergens anders stallen.....Nu spelen we, volgens eigen zeggen voor CL , geen spits, zelfde geld hadden we nog even door gemoeten. Blunder.
Wat een bestuur kan aanrichten... zowel positief als negatief😉
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Smit260 schreef: 28 apr 2018, 14:00 Wat een bestuur kan aanrichten... zowel positief als negatief😉
[/quo
Kijk eens naar ajax , miljoenen op de.bank, een spits in het 2e van 6 miljoen en bar weing weer dit seizoen. Wat ik trouwens belachelijk vind is uit de CL automatisch in de EL betekent, maar ja, andere discussie net als de bekerfinale altijd in de Kuip.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Olij en Druijf zitten niet bij de selectie van Jong AZ en zullen dus morgen tegen ajax bij de selectie van het eerste zitten.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

pAZcal schreef: 28 apr 2018, 18:36 Olij en Druijf zitten niet bij de selectie van Jong AZ en zullen dus morgen tegen ajax bij de selectie van het eerste zitten.
Onze spits van Jong AZ Ferdy Druijf speelt i.p.v. de geblesseerde Wout Weghorst. Mats Seuntjes speelt i.p.v. Idrissi op links.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Een onthoofde selectie, de moed in de schoenen na de bekerfinale, Brom op de bank bij een wedstrijd tegen de top-3... dit gaat geen topdag worden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik snap ook niet wat Til in dit AZ doet. Van generlei waarde. Die jongen is al 20! Tja, als je het dan nog niet snapt moet je stoppen met voetballen.

Maar niet heus. We hebben de beker niet gepakt, klopt, ik ben net zo teleurgesteld als alle supporters. Maar wat er nu weer op de fanpage gebeurt is dat opeens weinigen er nog wat van kunnen. Als je terugleest hebben we maar een flutelftal zonder talent.
Het feit dat we 3e zijn geworden lijkt wel totaal vergeten te worden.
En nu er bij toeval een aantal vervelende slecht uitkomende blessures zijn kunnen we geen representatief elftal meer opstellen ?!

Welbeschouwd gaat het nergens meer over vanmiddag. We zijn al 3e, winnen zelden van ajax en gaan dat nu ook niet opeens doen. En we hebben niets te zoeken in de CL.
Ik ben zeer benieuwd naar het commentaar tijdens de wedstrijd; wat de teneur zal zijn is makkelijk te voorspellen.
Ik zou zeggen : verlies accepteren en de blik op volgend seizoen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

0-2 AZ, let maar op..
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote=salmonyappi post_id=645333 time=1524990769 user_id=731]

Welbeschouwd gaat het nergens meer over vanmiddag. We zijn al 3e, winnen zelden van ajax en gaan dat nu ook niet opeens doen. En we hebben niets te zoeken in de CL.
[/quote]

Dezer dagen moet ik soms met afschuw terug denken aan die verschrikkelijke misser van Friday vlak voor tijd tegen ajax thuis. Die bal die hij er zo met z'n linker in had kunnen lopen maar met de onderkant van z'n rechter probeerde te raken en 'm helemaal miste. Anders zou het verschil nu twee punten zijn geweest en had je bij winst vanmiddag vrijwel zeker voorronden CL gespeeld.
Hoewel, winst vanmiddag tegen een top 3 club in een uitwedstrijd in een groot stadion ? Knikkende knieën syndroom ? Kritiek op Til is terecht bij dergelijke wedstrijden maar vergeet ook onze vriend Teun Koopmeiners niet. Laten we hopen dat ze, nu er niets meer op het spel staat, eindelijk vrijuit kunnen voetballen en de frustratie van al die verloren top3 wedstrijden van zich af kunnen spelen.
(enne... let maar op vanmiddag, Seuntjes lijdt niet aan het knikkende knieën syndroom)
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

AZA'dam schreef: 29 apr 2018, 09:59 Dezer dagen moet ik soms met afschuw terug denken aan die verschrikkelijke misser van Friday vlak voor tijd tegen ajax thuis. Die bal die hij er zo met z'n linker in had kunnen lopen maar met de onderkant van z'n rechter probeerde te raken en 'm helemaal miste. Anders zou het verschil nu twee punten zijn geweest en had je bij winst vanmiddag vrijwel zeker voorronden CL gespeeld.
Hoewel, winst vanmiddag tegen een top 3 club in een uitwedstrijd in een groot stadion ? Knikkende knieën syndroom ? Kritiek op Til is terecht bij dergelijke wedstrijden maar vergeet ook onze vriend Teun Koopmeiners niet. Laten we hopen dat ze, nu er niets meer op het spel staat, eindelijk vrijuit kunnen voetballen en de frustratie van al die verloren top3 wedstrijden van zich af kunnen spelen.
(enne... let maar op vanmiddag, Seuntjes lijdt niet aan het knikkende knieën syndroom)
Diezelfde SeuntjeNs die de bal zo inleverde tegen ajax eerder dit seizoen, waardoor de 1-1 viel? :wink:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ik zeg niet dat hij nooit fouten maakt, maar dat hij niet met knikkende knieën staat. Hij speelt met lef en durft risico te nemen, unlike...
knaldiebal
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 okt 2009, 19:40

JA tom via fox of gewoon livestream inderdaad http://www.eredivisiestreams.nl/2268/st ... isie-2018/
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Antti Opdam schreef: 28 apr 2018, 09:47

Ik vind het misschien wel de slechtste rechtsbenige centrumverdediger van de eredivisie op dit moment.
Als ik de berichten hier weer lees dan kan niet alleen de kampioen van 2010 maar ook die van 2009 vandaag nog degraderen. Lijkt erop dat er een gemiddelde jaarhoeveelheid Prozac doorheen is gejaagd afgelopen week in Alkmaar en omstreken maar dat het nog lang niet genoeg is.....
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

We missen onze drie allerbeste spelers, we verliezen vanmiddag en degraderen daarna direct naar de Eerste Divisie. Geen andere optie is mogelijk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

O ja, het Nouri-momentje nog natuurlijk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDD!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

adrie1979 schreef: 29 apr 2018, 13:09 FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDD!
??
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Hij bedoelt dat Fredje Friday laat zien hoe je onder grote druk wel kunt scoren (tegen F'noord 2) op het moment dat AZ 2 tegen de tweede keus van 020 achter komt.
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

adrie1979 schreef: 29 apr 2018, 13:15
Aha.
Ik dacht dat je schreeuwde dat Freeeeed er in moest....... :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie