AZ-Vitesse (wo 18 apr, 18.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 18 apr 2018, 21:47 Ik kon helaas niet vanavond, en heb ook nog geen seconde gezien, dus mag ik niet oordelen, maar die commentaren zijn toch wel heel apart. AZ wint van Vitesse met een spectaculaire uitslag, 4-3. Als je niet beter weet zou je gezien de chagrijnige commentaren denken dat ze met 1-5 verloren hebben.

De hele week wordt elk woord, elke bewering op een goudschaaltje gelegd, alles wordt uit den treure beredeneerd, tegengesproken en geanalyseerd, maar tijdens de wedstrijd worden alle intellectuele redenaars gewoon weer vuilspuitende tribuneklanten :lol:
emotie he
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 18 apr 2018, 22:31 emotie he
Ja, maar juist jij.....altijd zo goed relativerend, maar af en toe........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Heerlijke pot gezien. Gelegenheidsverdediging en met een stevige voorhoede van Vitesse, dan 3 tegengoals. Maar wat liep het voorin top. Ja onze linksbuiten speelde slecht, maar enkel en alleen zijn dreiging zorgt voor ruimte voor de beide anderen. Daarnaast een verademing als scheidsrechter. Stralend weer en plek 3. Je gaat dan toch niet zeuren.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 19 apr 2018, 05:46 Heerlijke pot gezien. Gelegenheidsverdediging en met een stevige voorhoede van Vitesse, dan 3 tegengoals. Maar wat liep het voorin top. Ja onze linksbuiten speelde slecht, maar enkel en alleen zijn dreiging zorgt voor ruimte voor de beide anderen. Daarnaast een verademing als scheidsrechter. Stralend weer en plek 3. Je gaat dan toch niet zeuren.
Ja, waar we vroeger Nijhuis waardeloos vonden kan ik zijn (nieuwe) stijl van (niet) fluiten tegenwoordig beter waarderen. Al blijft het eindresultaat vaak hetzelfde, ook hij ziet wel eens iets fout. Kan je net als bij elke scheid voor en nadelen van ondervinden, dus dat verschilt niet. Wel fluiten andere scheidsrechters bij tijd en wijle wedstrijden compleet dood met niksovertredingen. Dat is irritant.

Aardige wedstrijd, mooie goals, matige verdediging, matige keeper bij vitesse.

Waar was Hatzidiakos bij de goal van Matavs?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

dirkjan schreef: 19 apr 2018, 06:14 Ja, waar we vroeger Nijhuis waardeloos vonden kan ik zijn (nieuwe) stijl van (niet) fluiten tegenwoordig beter waarderen. Al blijft het eindresultaat vaak hetzelfde, ook hij ziet wel eens iets fout. Kan je net als bij elke scheid voor en nadelen van ondervinden, dus dat verschilt niet. Wel fluiten andere scheidsrechters bij tijd en wijle wedstrijden compleet dood met niksovertredingen. Dat is irritant.

Aardige wedstrijd, mooie goals, matige verdediging, matige keeper bij vitesse.

Waar was Hatzidiakos bij de goal van Matavs?
De voorzet was perfect en Matavz kwam er voor. Was gewoon een klasse goal Het feit dat de voorzet kwam was kwalijker dan de kopbal.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Misschien dat ik het fout in mijn geheugen heb zitten, maar volgens mij kwam hij voor Wijndal, die vast niet de opdracht had Matavs te dekken. Vandaar mijn vraag.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Antidiakos en ook Wijndal konden dit niveau duidelijk niet aan. Daarbij verwijt ik de laatste niks, die kan op termijn vast aanhaken. Ik baal alleen enorm dat we voorlopig nog met Pantelis opgescheept zitten. Verder niet veel te mopperen, maar Koopmeiners mag soms nog best iets pittiger zijn duels ingaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MO7 schreef: 19 apr 2018, 16:02 Koopmeiners mag soms nog best iets pittiger zijn duels ingaan.
Laat hem zijn benen sparen voor de bekerfinale.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Koopmeiners en Midtsjø beginnen steeds vaker op het doel te schieten. Dat gaat nog leuk worden.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Mwah, als daar wat zat was het er nu al uitgekomen. Midtsjo steekt prima een speler weg en Koopmeiners heeft een hele mooie trap, maar afwerken op doel en vanuit de tweede lijn schieten is niet hun specialiteit. daarvoor belanden hun afstandschoten veel te weinig binnen de palen. laat staan dat er een kans is dat ze het net bollen.

Het is een specifieke kwaliteit van bepaalde spelers dat je ze absoluut niet vrij moet laten schieten randje strafschopgebied. Bij AZ heeft alleen Alireza die kwaliteit.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Geest van Dirk schreef: 19 apr 2018, 17:23 Midtsjo
Hij had gisteren een prima schot van afstand en ik kan me ook nog een bal in de kruising herinneren. Hij mag het van mij juist vaker proberen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

MO7 schreef: 19 apr 2018, 16:02 Verder niet veel te mopperen, maar Koopmeiners mag soms nog best iets pittiger zijn duels ingaan.
Eens, 1e doelpunt Vitesse mag volledig op zijn conto worden geschreven door als een oud wijf te verdedigen. Met zijn fysiek mag het wel een stukje feller.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 19 apr 2018, 16:09 Laat hem zijn benen sparen voor de bekerfinale.
Opvallend dat de man van de wedstrijd al na 63 minuten werd gewisseld. Wellicht ook om hem te sparen voor zondag.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie