Willem II-AZ (zo 28 jan, 16.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Druif. Nou, heeft iedereen z’n zin. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:22 Mihalik lijkt toch aardig wat overzicht te hebben, ook hier moeten zijn medespelers dit wel beter begrijpen, liep al 2x bijzonder goed vrij.
Hij speelt 2 minuten mee en dat heb jij alweer gezien! Knap hoor!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

:bow: D R U I J F :bow:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Van Overeem bewijst vandaag in ieder geval waarom Brom hem niet in de basis zet.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:24 Van Overeem bewijst vandaag in ieder geval waarom Brom hem niet in de basis zet.
En ook hij heeft het maar liefst 15 minuten laten zien. Je bent een kenner!

Houd toch eens op met dat gezeur man......... [-X
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 28 jan 2018, 17:27 En ook hij heeft het maar liefst 15 minuten laten zien. Je bent een kenner!

Houd toch eens op met dat gezeur man......... [-X
houd jij op met je gezeik, ik ben positief over die andere jongens en normaal de grootste voorstander van Joris, Van Overeem vertraagd het spel, verlegd het spel verkeerd vandaag, zoveel is duidelijk.

Mihalik laat al wat interessante dingen zien, Idrissi heeft een assist, Seuntjens liet de aanval beter lopen in de spits, Jahanbaksh heeft mooie acties maar is soms wat egocentrisch.

Ga anders schaatsen kijken Yappi, daar hoef je maar op 1 iemand te letten.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Van den Brom moest voor de wedstrijd toch nog even opmerken dat Dos Santos en Garcia de snelsten waren, maar dat daarna Seuntjens kwam. Hij kan toch nog niet erkennen dat Dos Santos drama was.
Glory Hunter
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Iets nauwkeuriger en het staat 0-4, nog iets slordiger 1-2 en we rillen weer als rietjes op een duin, is mijn enige kritiek.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:30 houd jij op met je gezeik, ik ben positief over die andere jongens en normaal de grootste voorstander van Joris, Van Overeem vertraagd het spel, verlegd het spel verkeerd vandaag, zoveel is duidelijk.

Mihalik laat al wat interessante dingen zien, Idrissi heeft een assist, Seuntjens liet de aanval beter lopen in de spits, Jahanbaksh heeft mooie acties maar is soms wat egocentrisch.

Ga anders schaatsen kijken Yappi, daar hoef je maar op 1 iemand te letten.
Jij zeikt op spelers die er net 10 minuten in staan. Bovendien heb ik Joris zeker 4 keer de bal zien veroveren van Willem 2 (maar toen keek jij zeker net naar een ander) en hij doet echt niet veel verkeerd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het afscheid van Van de Sar bij ajax is wat dichterbij gekomen. Tegen Utrecht puntenverlies. En AZ kruipt dichter naar de 2e plek. lolol.
Glory Hunter
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:30
Mihalik laat al wat interessante dingen zien, Idrissi heeft een assist, Seuntjens liet de aanval beter lopen in de spits, Jahanbaksh heeft mooie acties maar is soms wat egocentrisch.
Brom zal het nooit doen, maar een keertje wisselen zou weleens mogen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ duidelijk sterker dan Willem II. Verdiende overwinning. Goed bezig mannen.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 28 jan 2018, 17:33 Jij zeikt op spelers die er net 10 minuten in staan. Bovendien heb ik Joris zeker 4 keer de bal zien veroveren van Willem 2 (maar toen keek jij zeker net naar een ander) en hij doet echt niet veel verkeerd.
ik bekritiseer wat ik zie, je moet het ook vergelijken met wie er gewisseld wordt, of wil je nu zeggen dat Koopmeiners minder ballen veroverd, dat denk ik.

Ik vond het overigens leuk om te zien dat Druijf en Mihalik gewoon ingebracht werden, vind het wel jammer dat Mihalik op links ingebracht werd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Goede wedstrijd. Het is echt een genot om naar AZ te kijken. Je zou bijna supporter van AZ word... oh wacht.

Lekker gespaard voor woensdag en ajax kan beter naar onderen gaan kijken dan naar boven.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Wat vonden we eigenlijk van Rienstra en v.d. Linden?
Bij Alkmaar begint de victorie!
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Nette verbale reactie van Rienstra, voetbal niet op gelet.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

adrie1979 schreef: 28 jan 2018, 17:34 Brom zal het nooit doen, maar een keertje wisselen zou weleens mogen.
Jahanbakhsh niet wisselen indien niet nodig. De aanvaller die een groot deel van AZs kansen creeert/scoort. Hij zorgt voor goede uitslagen.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:30 Jahanbaksh heeft mooie acties maar is soms wat egocentrisch.
Maar goed ook, anderen zouden minder goede acties doen dan hem.
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:38 ik bekritiseer wat ik zie, je moet het ook vergelijken met wie er gewisseld wordt, of wil je nu zeggen dat Koopmeiners minder ballen veroverd, dat denk ik.

Ik vond het overigens leuk om te zien dat Druijf en Mihalik gewoon ingebracht werden, vind het wel jammer dat Mihalik op links ingebracht werd.
Waardeloze wissel van Brom. Koopmeiners sparen vanwege hamstringklachten deze week verstandig. Maar haal Seuntjes terug naar het middenveld en laat Til staan die met zijn loopacties Willem II heel veel problemen bezorgde. Bovendien had Brom twee spitsen op de bank. Doe dan een logische wissel en breng Mihalik of Ferdy Druyf.

Spel prima vandaag tegen een onthutsend zwak Willem II. Maar wat een kansen weer gemist. Veel te noncholant ook af en toe.

Drie punten uitstekend. Nu knallen woensdag tegen PEC.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het was niet spannend.
we can come an end
Plaats reactie