Stewarddiscussie

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Vanaf 1:30 t/m 1:47
http://www.AZ.nl/nieuws/terugblik-AZ-atromitos-fc/1

:shock: [-X
Blijkbaar normaalste zaak van de wereld.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat is behoorlijk sneu, inderdaad. Handen altijd thuishouden (zie avatar).
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Haha sjezus wat een zielig figuur zeg die steward. Diep triest.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Genoten vanmorgen van een steward op de korte zijde. Daar zaten vijf man van de supportersvereniging, en de steward heeft een half uur naar hen gekeken :lol:
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

pAuluZ schreef:Haha sjezus wat een zielig figuur zeg die steward. Diep triest.
Die man (knulletje eigenlijk) spoort niet. Punt. Ik weet wie het is. Hij is niet helemaal goed.
Hij denkt dat ie bij de FBI zit.
Laatst gewijzigd door High-T op 31 aug 2013, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

High-T schreef:Die man (knulletje eigenlijk) spoort niet. Punt. Ik weet wie het is. Hij is niet helemaal goed.
Hij denkt dat ie bij de FBI zit.
Enige juiste omschrijving van deze totaal ongeschikte vogel die helaas wel tot de stewards behoort die ook vaak meegaan naar uitwedstrijden. Beelden van het filmpje passen geheel in alles wat we al van deze man kennen. Een klein kind dat nota bene geïnterviewd wordt (ook nog door het eigen AZ TV) een duw geven terwijl er werkelijk niets aan de hand is, dat zou toch eigenlijk tot ontslag moeten leiden. Ik schrijf 'm op voor het volgende overleg met AZ.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

De meeste stewards durven alleen maar tegen kleine kinderen. Vorig jaar AZ-ajax. 200 volwassen kerels in de gracht. Bij 2 doelpunten springen ze ook nog de zogenaamde 'tartaanbaan' op. No problemo volgens de stewards. Maar dan sta ik (14 jaar en natuurlijk helemaal doorgesnoven :roll: ) bij de hoofdtribune op 3 meter afstand van die baan en wordt ik hardhandig naar m'n stoel 'begeleidt' met de reden dat je te dicht bij het veld komt en al zeker niet in gracht mag staan juichen.

Ook het 'u mag niet op de trap staan vanwege brandveiligheid' hoor ik vaker dan dat ik zakgeld krijg.
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

NAKZ schreef:Enige juiste omschrijving van deze totaal ongeschikte vogel die helaas wel tot de stewards behoort die ook vaak meegaan naar uitwedstrijden. Beelden van het filmpje passen geheel in alles wat we al van deze man kennen. Een klein kind dat nota bene geïnterviewd wordt (ook nog door het eigen AZ TV) een duw geven terwijl er werkelijk niets aan de hand is, dat zou toch eigenlijk tot ontslag moeten leiden. Ik schrijf 'm op voor het volgende overleg met AZ.
Ho, wacht ff. Schrijf hem niet op.
Ik bedoel; hij hoort erbij. Dat zijn mensen die AZ(Altijd Zichzelf) erbij wil hebben. Dit is echt een proto-type van een kernwaardenman van AZ!!

Maar ja, beter kan de beveiliging van AZ dus niet krijgen.

Jammer , maar helaas. Want we betalen er allemaal aan mee.
Aan de kernwaarden van AZ.........

[-X
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

M'n laatste posts even een beetje aangepast. Gisteravond iets te veel gedronken en daardoor een ietwat onsamenhangend verhaal op het forum geblaft.Sorry daarvoor. :oops:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Het was ook wel erg zielig dat de vlaggen, spandoeken en trommel af werden gepakt.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Die heeft de RWF zelf weggedaan uit protest dat AZ moeilijk deed over de staande Ben-Side. Dat moeilijk doen komt weer voort uit een miscommunicatie tussen AZ en Victoria over die staande Ben-Side. Gaan we uiteraard niet nog een keer laten gebeuren.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Maar dat heeft toch helemaal geen zin. Ik denk iig niet dat AZ er van onder de indruk was.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Die man die de rolstoelingang bij vak U beheert is een fijne vent. Relax, vriendelijk praatje klaar en behulpzaam =D>
H.AZenees
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 mei 2009, 14:06
Locatie: Den Haag

pAuluZ schreef:Haha sjezus wat een zielig figuur zeg die steward. Diep triest.
Wat kansloos zeg, hij zet gewoon een show neer voor zichzelf. Hij dacht met die actie in beeld te kunnen komen natuurlijk. :lol: Doe eens normaal man. Die gast spoort echt niet, leeft waarschijnlijk in zijn eigen wereldje.

Mijn complimenten aan AZTV dat ze hem niet in beeld brachten.
"I always knew it would end like this."
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Maar dat heeft toch helemaal geen zin. Ik denk iig niet dat AZ er van onder de indruk was.
Klopt, kwam meer voort uit irritatie (flikker dan maar helemaal op) dan dat het een weloverwogen statement was. Waarom er vandaag weer niets hing weet ik niet helemaal maar tegen Eagles hangt alles er weer in ieder geval.

Overigens wel pijnlijk om eens te zien dat er zonder de RWF bijna geen spandoeken meer in het stadion hangen...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Als het al vol hangt is er normaal gesproken ook geen aandrang om nieuwe te maken.
_________________
"I don't know that!"
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

High-T schreef:
Die man (knulletje eigenlijk) spoort niet. Punt. Ik weet wie het is. Hij is niet helemaal goed.
Hij denkt dat ie bij de FBI zit.
Naam, toenaam en foto a.u.b.

Dit soort mensen moeten van onder tot boven door het slijk worden gehaald [-X
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wat een gigantische stumper. Doe dat dan even bij een volwassen kerel van 1.95 maar dan ook nog bij een kind van een jaar of 10.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Afgelopen zaterdag ook weer wat meegemaakt: Ik scande mijn scc bij ingang VWX en liep het stadion in. Aangezien alle stewards druk waren met fouilleren en er niet een 'vrij' was liep ik tussen hun door. Werd ik hardhandig staande gehouden en werd er 'staan blijven' geblaft. Dus dat deed ik maar en vroeg nog of dat niet even wat vriendelijker kon.
Bovendien zei ik dat het toch niet verplicht was om gefouilleerd te worden. Zij zeiden dat dit wel verplicht was, maar ik betwijfel dit. Bij alle andere ingangen is er zeker weten geen 100% fouillering. Terwijl ik wegliep na het fouilleren beet ik ze nog toe dat ze me al 7 jaar fouilleerden en nog nooit wat gevonden hadden. Nou, dat was blijkbaar tegen het zere been want een van de hoofdstewards kwam al schreeuwend achter me aan gerend en blafte opnieuw dat ik staan moest blijven. Omdat ik daar totaal geen behoefte aan had (want wat had ik verkeerd gedaan/gezegd?) liep ik door. Begon ie aan mijn arm te trekken en gelijk kwam er nog zo'n hoofdsteward aan gerend en nu begonnen ze allebei te blaffen en aan mijn arm te trekken. "EN ALS WIJ ZEGGEN DAT JE STAAN MOET BLIJVEN DAN BLIJF JE STAAN!" Ja hoor, geen probleem als het terecht is. Maar nu niet.
Ik ben gefouilleerd, loop naar mijn plek en heb niemand bedreigd en/of uitgescholden. Blijkbaar mag je nu ook al niet meer kritisch zijn t.o.v. de stewards.
...-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Fouillering is nooit een verplichting op zich, dat is onkunde en/of onzin. De organisatie kan in de huisregels wel opnemen dat de toegang wordt geweigerd als je daaraan niet meewerkt, maar dat is hetzelfde bij een concert bijvoorbeeld.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie