Hoe ga je het liefst naar een uitwedstrijd?

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod

Hoe ga je het liefst naar een doorsnee uitwedstrijd?

Combi-bus
19
13%
Wildenbus
7
5%
Auto
63
42%
Trein
46
30%
Hoi, ik ben Jozef!
16
11%
 
Totaal aantal stemmen: 151
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

JvB schreef:[..]


Als volgt:
Er is 5 keer gekozen: Hallo, ik ben Jozef. De goede man heeft dus vijf keer gereageerd, zonder het zelf te weten. (zo werkt dat met schizofrenie) Hij fietst dus voor zijn gevoel niet alleen, maar met 4 anderen, en dat maakt het voor hem beregezellig.

Snap je?!

(dit is natuurlijk met alle respect voor de goede man gezegd)
Aha, op die fiets!
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

5 april 2005
Het wordt straks nog rustiger bij Uitwedstrijden. Met dank aan de stakkers van de knvb.


nieuwe persoonsgebonden kutkaart kost € 30,-

De nieuwe persoonsgebonden kutkaart met foto gaat de supporter € 30,- kosten. De verplichte ausweis voor uitwedstrijden maakt deel uit van de alom uitgekotste plannen van de knvb om de stadions leeg te krijgen. O.a. rbc voerde afgelopen zondag actie tegen deze plannen.

Omdat die rommel verplicht wordt zullen veel supporters die slechts enkele uitwedstrijden bezoeken de dupe worden. Waarvoor dank knvb!


Bron : De Rat, de stem
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

voor mij ook het liefst de auto
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Mark schreef:5 april 2005
Het wordt straks nog rustiger bij Uitwedstrijden. Met dank aan de stakkers van de knvb.


nieuwe persoonsgebonden kutkaart kost € 30,-

De nieuwe persoonsgebonden kutkaart met foto gaat de supporter € 30,- kosten. De verplichte ausweis voor uitwedstrijden maakt deel uit van de alom uitgekotste plannen van de knvb om de stadions leeg te krijgen. O.a. rbc voerde afgelopen zondag actie tegen deze plannen.

Omdat die rommel verplicht wordt zullen veel supporters die slechts enkele uitwedstrijden bezoeken de dupe worden. Waarvoor dank knvb!


Bron : De Rat, de stem
Belachelijk. Een uitkaart OK, maar waarom moet zoiets in vredesnaam €30,- kosten. Voor een paar euro kan je toch wel zo'n ding maken. :?:
Gebruikersavatar
Vennie
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 dec 2003, 05:02
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:[..]

Belachelijk. Een uitkaart OK, maar waarom moet zoiets in vredesnaam €30,- kosten. Voor een paar euro kan je toch wel zo'n ding maken. :?:
Organisatiekosten natuurlijk! :D
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

Mark schreef:
5 april 2005
Het wordt straks nog rustiger bij Uitwedstrijden. Met dank aan de stakkers van de knvb.
nieuwe persoonsgebonden kutkaart kost € 30,-
Jahoor alsof uitwedstrijden ons niet genoeg geld kost...
Gebruikersavatar
Werple
Dagjesmens
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 feb 2005, 14:44
Contacteer:

Vennie schreef:[..]

Organisatiekosten natuurlijk! :D

En in dit opzicht valt 30 euro wel mee :wink: Is het niet veiliger om dan iedereen meteen 30 euro extra per wedstrijd te laten betalen, zodat er nog meer stewards meekunnen en ons niks meer kan gebeuren :?: En als ze bezig zijn kunnen ze ook meteen maar een thuiskaart, bekerkaart, vriendschappelijke wedstrijden kaart en een europese uitkaart invoeren...
Blaze it up!
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Is het dan al 100% zeker dat dit door gaat?
In dat geval denk ik niet dat ik aan deze onzin meedoe.
Ik heb geen zin om eerst 6 verschillende pasjes te laten zien voordat ik eens voetbal in een andere stad kan kijken.
En dan zal je zien dat er bij veel wedstrijden geen CC verplichting is, zodat je gewoon in het thuisvak kan zitten..

En degene die willen rellen kunnen dat toch nog steeds buiten het stadion doen? Daar gebeuren de 'vervelende' dingen, dus zo'n kaart slaat helemaal nergens op.
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

Aan de ene kant denk ik: "Fuck die uitwedstrijden dan maar!"
Ik ben inderdaad zo iemand die er maar een paar per jaar pakt.
Aan de andere kant: wat is dertig Euro voor de rest van je "voetballeven"?
Tenzij je natuurlijk elk jaar een nieuwe moet kopen maar dat lijkt me toch niet?...
Gebruikersavatar
Sjonnie van de Ben-side
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 nov 2004, 15:49
Locatie: Alkmaar

red white schreef:Is het dan al 100% zeker dat dit door gaat?
In dat geval denk ik niet dat ik aan deze onzin meedoe.
Ik heb geen zin om eerst 6 verschillende pasjes te laten zien voordat ik eens voetbal in een andere stad kan kijken.
En dan zal je zien dat er bij veel wedstrijden geen CC verplichting is, zodat je gewoon in het thuisvak kan zitten..

En degene die willen rellen kunnen dat toch nog steeds buiten het stadion doen? Daar gebeuren de 'vervelende' dingen, dus zo'n kaart slaat helemaal nergens op.
Dat is juist daarom ze willen de ``verkeerde`` mensen uit het
stadion houden doormiddel van zulke kaarten.
Met een SV zal het waarschijnlijk onmogelijk zijn om zo n
kaart aan te schaffen.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Lezen Sjonnie! Het gaat hier over een UITkaart. Dat betekent dus het uitvak. Mensen die de stadions niet inmogen zullen zo ie zo niet in het uitvak plaats nemen, lijkt mij.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Er zijn al genoeg clubs die een uitkaart hebben, als de voorwaarde hetzelfde zijn als bij de andere clubs komt het er dus op neer dat als je zo'n kaart aanschaft dat je hem dan kwijt kan raken als je je misdraagt of buiten de combi om naar een uitwedstrijd gaat je geen nieuwe meer krijgt.
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

Johannes schreef:Er zijn al genoeg clubs die een uitkaart hebben, als de voorwaarde hetzelfde zijn als bij de andere clubs komt het er dus op neer dat als je zo'n kaart aanschaft dat je hem dan kwijt kan raken als je je misdraagt of buiten de combi om naar een uitwedstrijd gaat je geen nieuwe meer krijgt.
Begrijp ik het goed dat "ons treingroepje" dat altijd buiten de combi om in de thuisvakken gaat zitten, dat dan niet meer kunnen doen?
Dit terwijl ze zich nooit (ernstig) misdragen?
Zulen ze blij mee zijn...
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Als hun altijd buiten de combi gaan dan hebben ze toch juist helemaal niks aan zo'n uitkaart!
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Begrijp ik het goed dat "ons treingroepje" dat altijd buiten de combi om in de thuisvakken gaat zitten, dat dan niet meer kunnen doen?
Dit terwijl ze zich nooit (ernstig) misdragen?
Zulen ze blij mee zijn...
Als ze nooit in het AZ vak gaan staan, en dus geen uitkaart aanschaffen is er niks aan de hand, ze zijn immers niet met de voorwaarden van de uitkaart akkoord gegaan.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

We zitten gebeiteld naar Breda, Eindhoven en Den Haag!
Spraakmakende actie met supergoedkope NS-dagkaart bij jarig Kruidvat
Een hele dag onbeperkt treinen voor slechts 9,95 euro

In het weekend lekker een dagje winkelen in Amsterdam zonder parkeerproblemen of op familiebezoek door Nederland? Neem dan de trein met Kruidvat! De drogisterijketen bestaat 30 jaar en heeft supergoedkope NS-dagkaarten in de aanbieding. De kaartjes zijn geldig op een zaterdag of een zondag vanaf 10 september tot en met 30 oktober.

De treinkaartjes zijn in alle winkels van Kruidvat te koop van dinsdag 6 september tot en met zaterdag 17 september voor € 9,95 per stuk. Een buitenkansje voor mensen die lange afstanden willen afleggen. Normaal kost een NS dagkaart € 39,80. Met deze ongekende en eenmalige actie bespaar je dus bijna 30 euro. Met dat geld kun je heel wat leuke dingen doen tijdens een gezinsuitje naar een gezellige attractie ergens in Nederland!

De kaartjes zijn alleen geldig voor het spoornet van de NS, in de 2e klas en kunnen niet opgewaardeerd of geretourneerd worden. Maximaal 4 per persoon en op = op. Op www.ns.nl zijn leuke uitgaanstips te vinden.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Gelukkig geldt: op = op.
Kan me herinneren dat het Land van Ooit afgelopen zomer zijn poorten moest sluiten omdat er te veel mensen binnen waren, ook na een Kruidvat actie. Duizenden mensen met kinderen die nog onderweg waren, moesten rechtsomkeert maken. Leg dat maar eens uit aan je kinderen.....

M.a.w.: gelukkig niet als haringen in een ton in de trein die dagen?
...-
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

Maar kan je dan alsnog wel bij het uitvak zitten? Of is het hele seizoen verplichtte combi? Als het mogelijk is ga ik er zeker gebruik van maken.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

The Host schreef:Maar kan je dan alsnog wel bij het uitvak zitten? Of is het hele seizoen verplichtte combi? Als het mogelijk is ga ik er zeker gebruik van maken.
Den Haag zal wel een verplichte combi zijn, voor NAC en PSV is het misschien vrij vervoer, maar waarschijnlijk omwisselbiljetten.
lennart_
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 nov 2005, 21:44

Heey,
wat zij omwisselbiljetten?
Plaats reactie