Ontwerp ons uitshirt-topic!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kan één van mijn gewaardeerde collega's even een poll toevoegen?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kool
Supporter
Berichten: 170
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:26

Omdat ik niet altijd wat te zeiken heb op dit forum maar weer eens een positieve post:

Om je favoriete shirt meer kans te laten hebben om te winnen staat er op www.sv-AZ.nl een link waar je nog een keer kan stemmen. Sterker nog, hoe meer computers je in huis hebt, hoe vaker je mee kan doen. Op deze site kan per IP-adres 1x gestemt worden. Dus hup met je I-phone, I-pad, pc, laptop, computer op je werk, wat dan ook en stemmen maar.
Support your local or fuck off
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Kool schreef:Omdat ik niet altijd wat te zeiken heb op dit forum maar weer eens een positieve post:

Om je favoriete shirt meer kans te laten hebben om te winnen staat er op http://www.sv-AZ.nl een link waar je nog een keer kan stemmen. Sterker nog, hoe meer computers je in huis hebt, hoe vaker je mee kan doen. Op deze site kan per IP-adres 1x gestemt worden. Dus hup met je I-phone, I-pad, pc, laptop, computer op je werk, wat dan ook en stemmen maar.
Ja kan met hetzelfde ip adres ook vaker stemmen hoor. http://www.afaspersonal.nl/kieshetuitsh ... 001a109155

En als iedereen dit nu gaat doen maakt het nog niet uit 8)
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kool
Supporter
Berichten: 170
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:26

Je hebt gelijk! Je kan met hetzelfde IP-adres inderdaad meerdere keren stemmen.

Nu staat er onder in beeld, in kleine letters, dat per IP-adres 1x gestemd kan worden. Het kan zijn dat meerdere stemmen van 1 IP-adres achteraf als 1 stem worden gerekend. Om dus zeker te zijn dat je favoriete keuze wint zou ik dus zoveel verschillende manieren aangrijpen om te stemmen.
Support your local or fuck off
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Frisian pride maakt zich belachelijk:
Vandaag voorselectie wedstrijdshirts, NEC en AZ volgen voorbeeld

Een jury is op dit moment bezig met het maken van een voorselectie voor het nieuwe uitshirt. De jury bestaat uit Sven Kums, Jeffrey Gouweleeuw, Ramon Zomer en vertegenwoordigers van sc Heerenveen en JAKO. Er zullen drie thuisshirts en drie uitshirts worden geselecteerd uit ruim 150 inzendingen, waarna de supporters mogen stemmen. De supporter kiest zijn of haar mooiste thuis- en uitshirt.

Inmiddels hebben ook AZ en NEC het idee van sc Heerenveen overgenomen. JAKO maakte dit seizoen voor het eerst de shirts van NEC en was voorstander van het betrekken van supporters bij het shirtontwerp, aldus NEC op haar website.
_________________
"I don't know that!"
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

5 jaar geleden konden ADO supporters al stemmen op hun voorkeur, dus als er al ideeën overgenomen worden dan in elk geval niet uit Heerenveen.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

welk uitshirt is het geworden?
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Rick
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:25
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Met de witte mouwen.
H.AZenees
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 mei 2009, 14:06
Locatie: Den Haag

Ze zouden het toch in week 47 bekend maken? Het is nu week 48 volgens mij.
"I always knew it would end like this."
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ.nl schreef:Uitshirt 2012-2013 bekend
2 december 2011

ALKMAAR- De AZ-supporters kregen tussen 16 en 19 november de mogelijkheid om te mee te bepalen hoe het uitshirt er volgend seizoen uitziet. Middels een poll op de actiewebsite heeft AZ de mening van de supporters getoetst. De meeste stemmen gingen naar het grijze shirt met de witte mouwen.

De pasvorm van het shirt is net als dit seizoen supportersfit en in het shirt komen op subtiele wijze de links met AZ en de stad Alkmaar naar voren. Zo staat in het rood de tekst ‘AZ Alkmaar’ op de split ter hoogte van de heup en komen de letters ‘AZ’ uit het AZ-logo op de achterzijde bij de kraag.

In het thuisshirt voor het seizoen 2012-2013, dat later in aanloop naar dat seizoen wordt gepresenteerd, komen mede op aangeven van de supporters nog meer links tussen AZ en de stad Alkmaar terug.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik dacht dat het plaatje bleek was, maar het wordt dus echt grijs. Nieuwsgierig hoe het uitpakt.
_________________
"I don't know that!"
H.AZenees
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 mei 2009, 14:06
Locatie: Den Haag

Vorige keer stond er ook bij dat de kleur antraciet zal zijn. Soort van donkergrijs dus.

Zo gaat de kleur er dus ongeveer uit zien, denk ik tenminste. ;)

Afbeelding
"I always knew it would end like this."
H.AZenees
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 mei 2009, 14:06
Locatie: Den Haag

Afbeelding

Ik zat Chelsea - Napoli te kijken en toen ik het uitshirt van Napoli zag, schoot me opeens te binnen dat dit dus ook het uitshirt van AZ zal zijn volgend seizoen. Alleen zonder dat lichtblauwe natuurlijk en de kraag en mouwen beide wit. Napoli heeft ook Macron als kledingsponsor dus vandaar dat de link ook meteen gelegd is.
"I always knew it would end like this."
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Toevallig dacht ik dus tijdens de wedstrijd gisteren wat een mooie kleur dat shirt was!
AZ_Hools
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2012, 20:30

Heeft iemand toevallig al een foto of iets wat er op lijkt?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Zijn er forummers die hier wat mee doen?
uit mijn mail van 3 september schreef:Beste leden van de Supportersvereniging,



AZ is nu al weer druk bezig met de voorbereidingen voor de kledinglijn 2013/2014, terwijl het huidige seizoen pas net begonnen is. Zoals afgesproken wil AZ haar supporters wederom betrekken bij de ontwikkeling van de nieuwe wedstrijdshirts en dan met name de uitshirts voor het seizoen 2013/2014.



Supporters van AZ hebben de mogelijkheid om tot vrijdag 14 september 2012 hun ideeën aan te dragen voor het uittenue 2013/2014. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de kleur, de kraag, historische details, links met de stad Alkmaar, etc.. Zoals jullie weten wordt het thuistenue op detailniveau elk seizoen aangepast, de basis is en blijft een rood shirt met witte mouwen.



De ideeën kunnen per email opgestuurd worden naar y.ploeger@AZ.nl of afgegeven worden bij de centrale receptie van het AFAS Stadion t.a.v. Yvette Ploeger.



AZ is erg benieuwd met wat voor ideeën supporters komen en of de ideeën ook uitvoerbaar zijn door leverancier Macron. Niet onbelangrijk om te vermelden, AZ kan natuurlijk niet garanderen dat een idee één op één zal worden overgenomen. Uit alle inzendingen wordt een keuze gemaakt en teruggekoppeld aan de supporters.



Namens AZ en Supportersvereniging AZ: veel succes!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Vraag ik me ook af. Twee jaar geleden 15 pagina's en nu helemaal niets. Het heeft eind augustus ook op de Fanpage en op de Victoria-site gestaan (en vanuit die sites ook op Facebook en Twitter) dus aandacht heeft het wel gehad, plus nog inderdaad die mail van de SV. Misschien omdat het vakantietijd was en ook misschien omdat we dit twee jaar geleden allemaal al hebben gedaan. Ik heb AZ in ieder geval even naar dit topic verwezen, want er staan natuurlijk nog best mooie ideeën tussen alle ontwerpen van de vorige keer.

Verder hoef je dus niet per se te kunnen ontwerpen, ideeën over de kleur of details voor het shirt kunnen ook gewoon naar AZ gestuurd worden.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Heeft er nog iemand een ontwerp gemaakt?
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

schoorl schreef:Heeft er nog iemand een ontwerp gemaakt?
Ik moet zeggen; ik had laatst zin om een ontwerp te maken, maar de inspiratie was ver te zoeken #-o :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik snap je niet. Je had er zin in maar geen inspiratie?
_________________
"I don't know that!"
Gesloten