Sail 2010

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

ik ga naar sail?

nee mij te druk ik ga liever naar ijmuiden.
2
12%
nee mij te druk ik blijf liever thuis.
6
35%
ja ik ben vd partij en zit op de boot.
4
24%
ja ik ben vd partij en zit NIET op de boot.
5
29%
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

The North Shield schreef:[..]


Dit lijkt wel op een soort regeren met gedoog steun 8)

Toch ook een vraag betreffende Sail 2010.

Hoe zal het zijn met de verwachtte verkeers drukte op bv de A9 morgen? Tussen welke tijden zullen deze het grootst zijn is de verwachting?
Mijn ervaring van vijf jaar terug is dat Ijmuiden vanaf een uur of half tien vol begint te lopen. De TV uitzending vanuit amsterdam begint om 13 u., dus dan heb je een beetje een indicatie van waar het wanneer druk gaat worden. Overigens zou ik in verband met afsluitingen de auto zo veel mogelijk vermijden. Dan kun je zelfs nog beter het openbaar vervoer nemen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
secudre
Seizoenkaarthouder
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 dec 2006, 20:35
Locatie: Zaanstreek

MO7 schreef:[..]


Mijn ervaring van vijf jaar terug is dat Ijmuiden vanaf een uur of half tien vol begint te lopen. De TV uitzending vanuit amsterdam begint om 13 u., dus dan heb je een beetje een indicatie van waar het wanneer druk gaat worden. Overigens zou ik in verband met afsluitingen de auto zo veel mogelijk vermijden. Dan kun je zelfs nog beter het openbaar vervoer nemen.

Vanaf station Zaandam gaan bijvoorbeeld gratis pendelbussen richting het Noordzeekanaal.
Cupfighters!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

secudre schreef:[..]



Vanaf station Zaandam gaan bijvoorbeeld gratis pendelbussen richting het Noordzeekanaal.
Wordt er in die bussen wel gezopen?
(Anders is deze post off topic en dien ik hem te verwijderen. Hoorde dat het thema 'muiterij' is dit keer :wink: )
...-
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

MO7 schreef:[..]


Mijn ervaring van vijf jaar terug is dat Ijmuiden vanaf een uur of half tien vol begint te lopen. De TV uitzending vanuit amsterdam begint om 13 u., dus dan heb je een beetje een indicatie van waar het wanneer druk gaat worden. Overigens zou ik in verband met afsluitingen de auto zo veel mogelijk vermijden. Dan kun je zelfs nog beter het openbaar vervoer nemen.
Ik moet dus nog uit het zuiden komen vanaf mijn vakantie adres om eind van de middag in Alkmaar te zijn voor het voorzitje.

Na 13.00 geen extreme verkeersdrukte meer als ik het zo lees omdat een ieder dan of langs de kade, of in een boot of voor de tv zit.
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

Kees Vooijs schreef:[..]


Wordt er in die bussen wel gezopen?
(Anders is deze post off topic en dien ik hem te verwijderen. Hoorde dat het thema 'muiterij' is dit keer :wink: )
2 blikkies op de heenreis.
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
secudre
Seizoenkaarthouder
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 dec 2006, 20:35
Locatie: Zaanstreek

Kees Vooijs schreef:[..]


Wordt er in die bussen wel gezopen?
(Anders is deze post off topic en dien ik hem te verwijderen. Hoorde dat het thema 'muiterij' is dit keer :wink: )

Jaa, ranja met een rietje!
Cupfighters!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Iedereen te lam om nog wat zinnigs te roepen over dit prachtvenement? :P
...-
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Vijftien jaar geleden ben ik hier eens geweest met de familie van een vriend van me. Het was een ontzettend lang stuk rijden met de fiets weet ik me te herinneren. Wind tegen. Naar IJmuiden. Vervolgens kreeg de vader van die vriend van me ruzie met een andere familie over een stukje oever. Een stukje gras langs een kanaal. "Iedereen wil er hier als de koning bij zitten!" Na al deze inspanningen en irritaties streek ik uitgeput neer op mijn handdoekje om...

vervolgens een kleine dertien jaar te wachten op een moment dat ik me nóg erger zou vervelen. Dat was uiteindelijk bij de beruchte AZ - de Graafschap. 0-0. Tweeëntwintig keer onnodig balverlies Ryan Donk.
ALK/LWD
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 mei 2010, 14:59
Locatie: Amsterdam

Ik ga zeker nog wel ff kijken. Zeker omdat het echt 2 straten verderop is ofzo =P

Morgen rond 6 uur Zwart Licht, keihard!
secudre
Seizoenkaarthouder
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 dec 2006, 20:35
Locatie: Zaanstreek

Kees Vooijs schreef:Iedereen te lam om nog wat zinnigs te roepen over dit prachtvenement? :P
Burrrrrrrrrrrrrp! :wink:
Cupfighters!
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef:Vijftien jaar geleden ben ik hier eens geweest met de familie van een vriend van me. Het was een ontzettend lang stuk rijden met de fiets weet ik me te herinneren. Wind tegen. Naar IJmuiden. Vervolgens kreeg de vader van die vriend van me ruzie met een andere familie over een stukje oever. Een stukje gras langs een kanaal. "Iedereen wil er hier als de koning bij zitten!" Na al deze inspanningen en irritaties streek ik uitgeput neer op mijn handdoekje om...

vervolgens een kleine dertien jaar te wachten op een moment dat ik me nóg erger zou vervelen. Dat was uiteindelijk bij de beruchte AZ - de Graafschap. 0-0. Tweeëntwintig keer onnodig balverlies Ryan Donk.
Probeer het Corus Schaaktoernooi eens.
Mijn vrouw probeert me al 15 jaar (dus al 4 keer) mee te krijgen om te gaan kijken.
Ik haat het om toe te geven maar ik vrees dat Antti DEZE keer gelijk heeft.
(Dat deed pijn om te zeggen...hehehehehehe)
Gebruikersavatar
Angus
Supporter
Berichten: 118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 08:06
Locatie: Oudorp
Contacteer:

Een AZ/020 pieremachochel bij sail, net op RTV nh nieuws
If it's clear and yella', you've got juice there, fella!
If it's tangy and brown, you're in cider town.
Plaats reactie