De Huldiging!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

De kampioensschaal moet worden uitgereikt...

In de arena
69
53%
Bij AZ - SC Heerenveen
22
17%
Bij de officiële huldiging
40
31%
 
Totaal aantal stemmen: 131
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

mAZter schreef: Ik kreeg touwens wel kippevel bij het zien van Kristen Nygaard, de held uit mijn tienerjaren.
Heb jij 'm gezien dan? Ik hoorde bij de 12.000 mensen die tegen de achterkant van een reclameuiting mocht aankijken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Bolmi schreef:Wat een vertoning :?
Helemaal mee eens. die idiote afzetting van de borden naar ons toe waardoor we echt niets gezien hebben van deze huldiging, en voor de rest was 't ook al suf en saai. De feesten zijn allang geweest en dit was niet meer dan een officiële gelegenheid om nog even een flink applaus te geven. Mocht AZ nog een keer kampioen worden, laat hier dan alsjeblieft uit leren dat de schaal allang had moeten worden uitgereikt en dat de supporters van AZ voornamelijk in de rest van het stadion zitten die nu niets zag.
R.L.A
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 feb 2006, 15:40
Locatie: Bergen

Helemaal eens met al het bovenstaande en om nog aan toe te voegen: Wat hebben we voor debiele dj. 0,0 inlevingsvermogen. Gooi die pokke herrie is uit, als de supporters zingen en draai niet 10x hetzelfde nummer. En de Champions league hymne is voor de Champions league bedoelt!

Toppunt vandaag vond ik het doelpunt van Mounir :D
ron@ld
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jul 2007, 21:08

Wat een slechte huldiging.
Opeens schoot de confettie door de lucht....
Ooo, dan hebben ze zeker nu de schaal gekregen......

Wat was nou die "grote verassing" waarvoor we door de speaker werden opgeroepen om zeker te blijven na de wedstrijd ?

Gelukkig was ik op het waagplein op 19 april, het meest spontane en gezelligste kampioensfeestje van alle drie.
Daarna werd het elke keer minder spontaan en minder leuk.
Spelletjes zijn om te winnen
roodhartje
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jan 2004, 18:36

ik ben het hier helemaal mee eens, als trouwe supporter heb ik niets van de huldiging gezien.Je zag stijn schaars aan komen lopen en voor ik het wist was de schaal uitgereikt, ik heb niets gehoord dat kessler hem uit reikte.Na afloop van de wedstrijd in amsterdam moesten we in een apart vak en keken we naar de zijkant van het podium dus weinig gezien en nu zit je in het stadion en nu zie je weer niets door al die reclameborden.De elite aan de overkant zaten weer op de eerste rij en de trouwe aanhang ziet niets.Fijne vakantie allemaal en tot volgend seizoen.barrygoalfan forever
EF22
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 apr 2009, 19:24
Locatie: Alkmaar

Ik vond dat de huldiging zo voorbij was.. niet dat ik er zelf bij was, heb het op tv gezien. Maar toen Schaars die schaal in zijn handen kreeg, was het feestje ook wel weer snel afgelopen :o De helft daar in het stadion heeft het niet eens normaal kunnen zien..
AZ ALKMAAR all the way!
makker54
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:56
Locatie: Alkmaar

Ik heb maar een woord voor de huldiging SCHANDALIG dat je zo met je 90% van je publiek omgaat die niets gezien hebben.

Ook de verrassing moet nog bij mij thuis bezorgd worden of zullen dat de kleine blikjes cola geweest zijn die uitgedeeld werden.
Verder complimenten voor de Heerenveen supporters die met een groep van een man of 20a30 onze helden toe schreeuwde.
AZ is my life, Vink is een jood
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Wat een anti climax. Een podium richting de bobo's die als het regent lekker binnen blijven. Ik zag werkelijk niets. Tis dat de Benside begon te juichen; oh, we hebben de schaal.
Gelukkig waren er een man of 10 die na afloop het veld op gingen richting Dirk, die daar net een interview gaf aan rtv-nh, Dirk werd op de schouders genomen en men liet hem duidelijk weten dat de huldiging volgend jaar :wink: anders moest.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Misschien een idee voor Dick en Boudewijn om deze topic op papier aan Dirk aan te bieden :?

Hopenlijk leren ze er van,welke enorme blamage ze vandaag hebben begaan met de uitreiking van de schaal!
Vak S
Dirk67
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2004, 06:48

De huldiging en schaal uitreiken in eigen stadion? Nog een feestje? een SCHANDE tegenover je supporters!
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Tsjah... Beetje kansloos dit! De schaal zou deze dag uitgereikt worden ipv in die ufo, omdat de eigen supporters er bij kunnen zijn etc....
Zet dan verdomme een rond podium op de middenstip ofzo! Nee bij de bobo's die 9 van de 10 keer nog voor die club uit 020 zijn. Erg jammer allemaal, dacht dat ze dit nog voor de eigen supporters deden.

Ik vermoed dat de verassing was; alle spelers uit '81! ;)
RJK
Supporter
Berichten: 178
Lid geworden op: 28 feb 2007, 22:59
Locatie: Alkmaar

Zat ook op de verassing te wachten ... richting supp home dacht ik ,misschien is de verassing dat we ons gekregen shirtje weer
in moesten leveren . :D
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed .. .. ..
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Jacq schreef:Ik vermoed dat de verassing was; alle spelers uit '81! ;)
Ik heb geen rook gezien! :wink:

On Topic: Best leuk zo'n huldiging, maar na 3 weken en dan ook nog zo'n klote uitzicht was het niet wat ik er van verwacht had.
Maar ja, de schaal is waar ie hoort.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Wat wel weer grappig was dat de schaal van zijn statief viel en dat er een mannetje van ik denk de knjb hem ternauwernood opving.
En de oude helden van 80-81 die aanwezig waren en een erehaag vormden.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

De grote verrassing was ongetwijfeld de erehaag van de helden van weleer. Leuk dat ze nog even sommige namen omriepen want ze echt kunnen zien was moeilijk. Verdere huldiging een aardige aanfluiting. In hemelsnaam welke randdebiel bij AZ bedenkt zo'n podium. Of is dit geregeld door de KNJB ofzo ? Ach we zijn kampioen en dat is het belangrijkste.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ-Alkmaar schreef:De grote verrassing was ongetwijfeld de erehaag van de helden van weleer. Leuk dat ze nog even sommige namen omriepen want ze echt kunnen zien was moeilijk. Verdere huldiging een aardige aanfluiting. In hemelsnaam welke randdebiel bij AZ bedenkt zo'n podium. Of is dit geregeld door de KNJB ofzo ? Ach we zijn kampioen en dat is het belangrijkste.
Denk je nou echt dat AZ daar invloed in heeft, kijk de huldiging is terug van PSV.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=RcMhKcR1HAw

Zelfde plek op het veld, zelfde podium.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ-Alkmaar schreef:De grote verrassing was ongetwijfeld de erehaag van de helden van weleer. Leuk dat ze nog even sommige namen omriepen want ze echt kunnen zien was moeilijk. Verdere huldiging een aardige aanfluiting. In hemelsnaam welke randdebiel bij AZ bedenkt zo'n podium. Of is dit geregeld door de KNJB ofzo ? Ach we zijn kampioen en dat is het belangrijkste.
Podium was natuurlijk van de KNJB en niet van AZ! Klote voor ons op de Molenaartribune. Slechts Dirk zelf liet zich goed zien aan onze zijde. Kessler wilde zo snel mogelijk weg uit Alkmaar blijkbaar, de zuurpruim! De hele uitreiking van de schaal was een grote sof!!

Leuk dat we om half zeven of zoiets onze held Kristen Nygaard tegen het lijf liepen. Hij zat al in de auto om zich met z'n vrouw weg te brengen, maar hij kwam graag uit de auto om heel enthousiast met ons te praten over het kampioenschap en met ons op de foto! Geweldige kerel als voetballer en nog steeds!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Wat ook irritant was dat overal in het stadion tijdens de "huldiging" mensen op de boarding mochten staan. Alleen aan de kant van de Benside mocht dat niet. Guido keek toe en zag dat het goed was.
En dat getrut met die kindertjes van de spelers. Vreselijk. Daar heb ik me tijdens de EK ook al zo aan geërgerd. Gelukkig vloog dat infantiele zootje na de wedstrijd tegen Rusland uit het toernooi. Geen topsportmentaliteit. Maar nu gebeurt het bij AZ ook. Bah.
De eerste huldiging bij het stadion was de beste. Toen heb ik tenminste ook nog wat kunnen zien.
De polonaise van de spelers in het supportershome was OK. Dat dan weer wel.

PS: Wanneer is de volgende huldiging?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Underground

Plien schreef:Wat een anti climax. Een podium richting de bobo's die als het regent lekker binnen blijven. Ik zag werkelijk niets. Tis dat de Benside begon te juichen; oh, we hebben de schaal.
Gelukkig waren er een man of 10 die na afloop het veld op gingen richting Dirk, die daar net een interview gaf aan rtv-nh, Dirk werd op de schouders genomen en men liet hem duidelijk weten dat de huldiging volgend jaar :wink: anders moest.
Ik vermoeden al dat wij de schaal in handen kregen toen de confetti de lucht in vloog. Verder zagen wij helemaal niets. Jammer!
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

Het was voorbij voor dat het begon, had niet eens door dat de schaal was uitgereikt! :?
Gesloten