Forummer van het jaar 2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

De forummer van 2008?

AZ 4 Life
4
6%
Kuifje
6
9%
Jantje Peters
2
3%
Tonijnus
0
Geen stemmen
MO7
2
3%
Cruz Azul
6
9%
Frankie
10
15%
Bob Ross
2
3%
Iemand anders, namelijk...
35
52%
 
Totaal aantal stemmen: 67
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Met iemand anders ....bedoel ik Antti ..!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Ik stem niet, ik vind het een apart topic als ik eerlijk ben, iedereen op het forum is even belangrijk. Krijg een klein beetje het gevoel dat Antti zit te hopen dat mensen hem zullen noemen als forummer van het jaar, nergens voor nodig.
je weet het
Sen
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 dec 2004, 21:00

Wou eigenlijk op jou stemmen Gillus, maar ja je vind deze titel niet belangrijk, dus mijn stem gaat de leegte in :wink:
{Nunc est bibendum}
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

De optie: " Iemand anders, namelijk..." heeft 48% van de resultaten. Logisch natuuurlijk omdit dit op mij slaat natuurlijk.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Padre schreef:De optie: " Iemand anders, namelijk..." heeft 48% van de resultaten. Logisch natuuurlijk omdit dit op mij slaat natuurlijk.
Het gaat duidelijk om mij, ga jij maar weer kourmetten ;)
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Gillus schreef:Ik stem niet, ik vind het een apart topic als ik eerlijk ben, iedereen op het forum is even belangrijk. Krijg een klein beetje het gevoel dat Antti zit te hopen dat mensen hem zullen noemen als forummer van het jaar, nergens voor nodig.
:bow: dacht het zelfde dus mijn stem is op Frankie :wink:
Vak S
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Frankie maakt een goede kans evenals Bayon Kwaku en zo zijn er nog veel figuren die hoog op mijn lijstje staan ik ben nog in dubio.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Publiciteitsgeil als ik ben overweeg ik zwaar om mijn naam te wijzigen in 'Iemand anders'
...-
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Gillus schreef:Ik stem niet, ik vind het een apart topic als ik eerlijk ben, iedereen op het forum is even belangrijk. Krijg een klein beetje het gevoel dat Antti zit te hopen dat mensen hem zullen noemen als forummer van het jaar, nergens voor nodig.

In zijn blinde adoratie voor Jantje Peters hoopt Antti dat hij 'm een keertje mag pijpen door dit soort non-topics in het leven te roepen.

[Belofte maakt schuld modus]Padre is natuurlijk de forummert van het jaar! En niet alleen van dit forum, maar van alle forums op de digitale snelweg.[/Belofte maakt schuld modus]
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Padre schreef:De optie: " Iemand anders, namelijk..." heeft 48% van de resultaten. Logisch natuuurlijk omdit dit op mij slaat natuurlijk.
Ik had na de gebeurtenissen van dit jaar wel verwacht dat jij op iemand anders zou stemmen. :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
reneazgek
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 aug 2008, 21:45

Waarom sta ik er niet tussen? :D
Iedere associatie met de werkelijkheid is onjuist of berust op louter toeval.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

DSBDSB, Bayon Kwaku, Capitano, Frankie, Pog mo Thoin zijn permanent geband van het forum. Het heeft geen zin op hen te stemmen. De moderators hebben in het geheim gestemd over het bannen van deze forumleden. Dit is verder niet bekend gemaakt om eindeloze discussie daarover in bijvoorbeeld het feedback topic te voorkomen. Ik wil er verder niet over oordelen, maar deze AZ fans mogen niet meer op dit forum posten.

Mijn stem gaat naar de gebanden. AZ FANS. Gewoon om ze toch een stem te gunnen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

West-side schreef:[..]
In zijn blinde adoratie voor Jantje Peters hoopt Antti dat hij 'm een keertje mag pijpen door dit soort non-topics in het leven te roepen.
Oh god. Ik heb meneer niet genomineerd en prompt is het grote natrappen middels grappen van het niveau "knoop in je zakdoek" begonnen?

De stem op Slayer is trouwens niet meegenomen, omdat je maar op één iemand mag stemmen.

Regels zijn regels.

:-({|=
Jopie
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mei 2004, 16:47
Locatie: Durgerdam

Antti!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef:[..]
De stem op Slayer is trouwens niet meegenomen, omdat je maar op één iemand mag stemmen.

Regels zijn regels.

:-({|=
Jij had het toch niet zo op democratie? Oh ja, wel als het volgens jouw eigen regels gaat.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Kees Vooijs schreef:Publiciteitsgeil als ik ben overweeg ik zwaar om mijn naam te wijzigen in 'Iemand anders'
Je was me voor, grap weg !

Bedankt :wink:
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Antti Opdam schreef:[..]

De stem op Slayer is trouwens niet meegenomen, omdat je maar op één iemand mag stemmen.

Regels zijn regels.

:-({|=
Heb ik een keer een stem, wordt deze weer nietig verklaard...
Bestaat er dan echt geen god?
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Antti Opdam schreef:[..]


Oh god. Ik heb meneer niet genomineerd en prompt is het grote natrappen middels grappen van het niveau "knoop in je zakdoek" begonnen?

Nou, natrappen... Het was meer een constatering.

En ik ben trouwens door Assendelft en GMT 'genomineerd'. Voor wat het waard is.
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

reneazgek schreef:Waarom sta ik er niet tussen? :D
Omdat jij de klappers zo interessant vindt, flapdrol.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Na lang wikken en wegen is Barrygoal voor mij de enige terechte forummer van het jaar 2008. Zijn berichten zijn altijd goed met argumenten onderbouwd, grappige oneliners en is een echte Sherlock Holmes.

Barrygoal =D>
Gesloten