Forummer van het jaar 2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

De forummer van 2008?

AZ 4 Life
4
6%
Kuifje
6
9%
Jantje Peters
2
3%
Tonijnus
0
Geen stemmen
MO7
2
3%
Cruz Azul
6
9%
Frankie
10
15%
Bob Ross
2
3%
Iemand anders, namelijk...
35
52%
 
Totaal aantal stemmen: 67
rootjes

Waarom wordt een goed onderbouwde post zonder opgaaf van reden verwijderd?
Dikwijls lees ik allerlei aantijgingen op dit forum dat er bij AZ sprake is van censuur en hoe slecht AZ wel niet bezig is op dit gebied. Waarom is het dan nodig dat degenen die hier zo de buik vol van hebben, op dit forum ook niet vies zijn van dezelfde censuur?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

rootjes schreef:Waarom wordt een goed onderbouwde post zonder opgaaf van reden verwijderd?
Dikwijls lees ik allerlei aantijgingen op dit forum dat er bij AZ sprake is van censuur en hoe slecht AZ wel niet bezig is op dit gebied. Waarom is het dan nodig dat degenen die hier zo de buik vol van hebben, op dit forum ook niet vies zijn van dezelfde censuur?
Bijvoorbeeld omdat je in het verkeerde topic post. Hiervoor kun je bijvoorbeeld terecht in het "Schop een mod"-topic. Overigens heb ik totaal geen idee waar je het over hebt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
okki
Supporter
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:19

rootjes schreef:Waarom wordt een goed onderbouwde post zonder opgaaf van reden verwijderd?
Dikwijls lees ik allerlei aantijgingen op dit forum dat er bij AZ sprake is van censuur en hoe slecht AZ wel niet bezig is op dit gebied. Waarom is het dan nodig dat degenen die hier zo de buik vol van hebben, op dit forum ook niet vies zijn van dezelfde censuur?
Wat een aparte forumnaam :shock: :wink:
Goede Nederlandse spelers zijn niet Schaars!!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Na lang wikken en wegen vind ik Padre toch echt de beste forummer van het jaar. Als schrale troost voor zijn afgang met PES zaterdagnacht. :mrgreen:
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef:Na lang wikken en wegen vind ik Padre toch echt de beste forummer van het jaar. Als schrale troost voor zijn afgang met PES zaterdagnacht. :mrgreen:
Een 1-0 nederlag om 04.00 's nachts terwijl ik lam ben en tegen een nuchtere Bob Ross speel. Wie gaat er dan af?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Padre schreef:[..]


Een 1-0 nederlag om 04.00 's nachts terwijl ik lam ben en tegen een nuchtere Bob Ross speel. Wie gaat er dan af?
Ik was niet nuchter ouwe gourmetstelwinnaar. Dat maakt de soepele 1-0 des te pijnlijker. 8)
Hup AZ.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Jack schreef:DSBDSB, Bayon Kwaku, Capitano, Frankie, Pog mo Thoin zijn permanent geband van het forum. Het heeft geen zin op hen te stemmen. De moderators hebben in het geheim gestemd over het bannen van deze forumleden.
Mijn stem gaat naar het collectief van modder eters, voor het bannen van precies de juiste mensen.

Leve het forumdespotisme!
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Barra schreef:[..]


Mijn stem gaat naar het collectief van modder eters, voor het bannen van precies de juiste mensen.

Leve het forumdespotisme!
Inderdaad, hulde voor de mods!

Buiten dat gaat mijn stem uit naar Padre, die heerst simpelweg in alles.
Jantje Peters
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2004, 08:42

Ik nomineer Yfan.
Alweer een klassieker.
Anti Neus
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 apr 2005, 13:10
Locatie: Oudkarspel

Mijn stem gaat naar huiswaard omdat ie super is voor mijn dochter hulde =D>
oh wat haat ik 020
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:[..]


Bijvoorbeeld omdat je in het verkeerde topic post. Hiervoor kun je bijvoorbeeld terecht in het "Schop een mod"-topic. Overigens heb ik totaal geen idee waar je het over hebt.
Dit ging over de post over dat hij zijn stem gaf aan Frankie, wat ook nog onderbouwd was!
Dit was zaterdagnacht gepost en de dag erop was hij weg. Hier stond niks provocerends in, enkel en alleen hoe hij erover dacht.
Ik snap ook niet dat die post verwijderd is!
Glory is for the moment. Pride is forever!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:DSBDSB, Bayon Kwaku, Capitano, Frankie, Pog mo Thoin zijn permanent geband van het forum. Het heeft geen zin op hen te stemmen. De moderators hebben in het geheim gestemd over het bannen van deze forumleden. Dit is verder niet bekend gemaakt om eindeloze discussie daarover in bijvoorbeeld het feedback topic te voorkomen. Ik wil er verder niet over oordelen, maar deze AZ fans mogen niet meer op dit forum posten.

Mijn stem gaat naar de gebanden. AZ FANS. Gewoon om ze toch een stem te gunnen.
Op een 020-forum is inmiddels "Frankie-AZ" opgedoken. Zijn stijl van schrijven doet vermoeden dat dit de enige echte Frankie is. Die jongen moet toch wat met zijn leven.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
My Style
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 dec 2006, 19:03

Jack schreef:DSBDSB, Bayon Kwaku, Capitano, Frankie, Pog mo Thoin zijn permanent geband van het forum. Het heeft geen zin op hen te stemmen. De moderators hebben in het geheim gestemd over het bannen van deze forumleden. Dit is verder niet bekend gemaakt om eindeloze discussie daarover in bijvoorbeeld het feedback topic te voorkomen. Ik wil er verder niet over oordelen, maar deze AZ fans mogen niet meer op dit forum posten.
Mijn stem gaat naar de gebanden. AZ FANS. Gewoon om ze toch een stem te gunnen.
Ja en? Dus alle mensen die vroeger voor de minderheden op kwamen in oorlogen enz., die moeten monddood worden gemaakt. Omdat de minderheden toch al in kansloze positie waren!?

Wat vind ik dat een onzin zeg, ik heb juist respect voor mensen die opkomen voor minderheden. Om een klein bruggetje te slaan.....mensen als Bayon en Frankie zijn zeer zeker een minderheid op het forum. Maar qua schrijven zijn zij zeker een toegevoegde waarde voor het forum, vernieuwend, vanuit een andere loep genomen. Tot nu toe heeft niemand ze klein gekregen en de meeste forummers ergerde zich er dood aan, juist omdat ze hier geen verbale kracht voor terug hebben. Met gevolg dat zij zijn verwijderd van een plek op het internet, alleen maar omdat ze misschien verbaal wel te sterk waren voor sommige (lees: de meeste moderators(lekker berichten verwijderen huuuuh zonder feedback))

Nee Frankie is forummer van het jaar, en het is een nog grote forummer door zich te hebben aangemeld op het 020 forum. Hij wil zo graag zijn ei kwijt over AZ, dat hij het verplicht maar ergens anders doet. En wat gaan we weer lopen janken straks dat hij daar post.

Frankie for uber moderator!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

[quote="My Style"][/quote]

Je zegt hetzelfde als hij bedoelt slappe .
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Het is trouwens wel een heerlijke inteeltbende dit topic en dan met name de eerste drie berichten.

Antti Opdam noemt me in één adem met GMT en Akersloot.
GMT noemt me in één adem met Antti Opdam en Akersloot.
Akersloot noemt me in één adem met GMT en Antti Opdam.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Topic opgeschoond van persoonlijke berichten.
...-
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Dropkick Murphy schreef:Het is trouwens wel een heerlijke inteeltbende dit topic en dan met name de eerste drie berichten.

Antti Opdam noemt me in één adem met GMT en Akersloot.
GMT noemt me in één adem met Antti Opdam en Akersloot.
Akersloot noemt me in één adem met GMT en Antti Opdam.
Noemt mij [-X
En dat voor een schrijvert
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Ray
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jan 2008, 18:02
Locatie: Alkmaar

[quote="My Style"][/quote]

Mijn welgemeende excuses hoor maar van de gebande leden weet ik er 1 heel erg goed nog Bayon en dat was een onverbeterlijke iritante rascist (rigting de blanken dan) scholt er lustig op los en kwam konstant met "nee jij" opmerkingen !
Echt de ander genoemde jongens vindt ik ook zonde ,had absoluut niet gehoeven maar het is de site van de moderators en als hun sommige personen niet dulden op hun site das hun goed recht.
Ik zelf ben toen ook geband voor een tijd omdat ik teveel one-liners gebruikte ,en toch zie ik moderators zelf gebruik maken van one-liners maar ja... [-o<
Verbeter mein spevouten nied
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Ray schreef:en toch zie ik moderators zelf gebruik maken van one-liners maar ja... [-o<
Onzin.
Aldus de papegaai van de media
Gesloten