Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

thomasvaren schreef:[..]

Zo horen supporters te zijn. Het is de enige juiste en zinvolle manier om je stem te laten horen.
:gaap:
Hup AZ.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:[..]

Zo horen supporters te zijn. Het is de enige juiste en zinvolle manier om je stem te laten horen.
Ben jij thuis ook zo tegen je vrouw? Als het niet goed gaat door aantoonbare redenen en er wordt niets aan gedaan, dan mag je commentaar hebben.

Wat doe jij als jij je vrouw vreemd gaat en je rekening heeft geplunderd? Steunen door dik en dun zoals dat staat voorgeschreven omdat het je vrouw is, of ga je toch maar in actie komen?
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

AZ 4 Life schreef:[..]


Ben jij thuis ook zo tegen je vrouw? Als het niet goed gaat door aantoonbare redenen en er wordt niets aan gedaan, dan mag je commentaar hebben.

Wat doe jij als jij je vrouw vreemd gaat en je rekening heeft geplunderd? Steunen door dik en dun zoals dat staat voorgeschreven omdat het je vrouw is, of ga je toch maar in actie komen?
Goeie vergelijking. Echt dat je zegt ' het is precies hetzelfde'.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:[..]


Ben jij thuis ook zo tegen je vrouw? Als het niet goed gaat door aantoonbare redenen en er wordt niets aan gedaan, dan mag je commentaar hebben.

Wat doe jij als jij je vrouw vreemd gaat en je rekening heeft geplunderd? Steunen door dik en dun zoals dat staat voorgeschreven omdat het je vrouw is, of ga je toch maar in actie komen?
Ik gok er op dat hij op zijn rug gaat liggen rollen op de vloer, zodat vrouwlief 'm ook nog eens op een golden shower kan trakteren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

MO7 schreef:[..]


Ik gok er op dat hij op zijn rug gaat liggen rollen op de vloer, zodat vrouwlief 'm ook nog eens op een golden shower kan trakteren.
Ik gok erop dat jij je zaterdag verlaagt tot de tankgracht.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Ik weet het niet van jullie, maar mijn actie en ENIGE actie blijft 90 minuten lang: Louis Rot op!! schreeuwen(nou ja, 75 minuten moet lukken)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:[..]

Ik gok erop dat jij je zaterdag verlaagt tot de tankgracht.
Nee hoor, ik sla het allemaal vanaf de molenaar wel gade. Ik kan echter wel meer respect opbrengen voor mensen die op een (niet geweldadige) manier een signaal proberen te geven om iets te veranderen, dan je al klapperend naar de slachtbank te laten leiden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

MO7 schreef:[..]
Nee hoor, ik sla het allemaal vanaf de molenaar wel gade. Ik kan echter wel meer respect opbrengen voor mensen die op een (niet geweldadige) manier een signaal proberen te geven om iets te veranderen, dan je al klapperend naar de slachtbank te laten leiden.
Nog even en het ligt aan de brave klapperaars dat AZ niet goed voetbalt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:[..]

Nog even en het ligt aan de brave klapperaars dat AZ niet goed voetbalt.
Zucht... (c Kees V.)

Ik vrees dat het nooit wat gaat worden tussen ons, Thomas.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

Barrygoal schreef:[..]


:lol:

En jij spreekt over onzin?

Voor de 146e keer deze week: Als het niet goed gaat moet je ook je mening kunnen geven. Als het goed gaat mag iedereen dat van de daken schreeuwen maar als het niet goed gaat mag er niet over gepraat worden? Ik vind dat je nu wel je ongenoegen moet kunnen uiten over het feit dat het niet goed gaat. Zoals ook al eerder gezegd: Achter het team staan hebben we al wedstrijden lang gedaan, maar er is werkelijk geen enkele verbetering te zien.

En zoals al eerder beschreven gaat het om een kwartier, en de rest van de wedstrijd wordt er wél achter het team gestaan.
Lekker consequent. Eerst je favoriete team toeschreeuwen dat ze er een rotzooi van maken om vervolgens als een blad aan een boom om te slaan en weer als vanouds doen alsof het helden zijn. Wat denk je nou te bereiken met zo'n actie?
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

MO7 schreef:[..]


Zucht... (c Kees V.)

Ik vrees dat het nooit wat gaat worden tussen ons, Thomas.
Je hoeft het ook niet altijd met elkaar eens te zijn, toch?
Wat mij betreft is het niks persoonlijks.
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

Misschien is het volgende een idee...

De eerste 15 minuten zo veel mogelijk herrie maken met zijn allen. Een soort 'hel van Alkmaar' maken. Dit kan zowel in de gracht als op de tribune. Maak de spelers van Twente als die van AZ maar 15 minuten he-le-maal gek!! (manier van herrie maken, kan iedereen zelf invullen...)

Na deze 15 minuten van die grote shirts de tribunes over en eventueel fakkels aan! Misschien een aantal spandoeken ophangen en dan 75 minuten zo massaal mogelijk 'Come On AZ' zingen!! (het zingen beter dan bij psv uit, twee jaar geleden in halve finale van de Amstelcup!)

Spandoektip:
'AZ lijdt zonder strijd,
maar had kunnen leiden met strijd!'

Helaas ben ik er zelf aankomende zaterdag niet bij, door werk.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Robin of Locksley schreef:Misschien is het volgende een idee...

De eerste 15 minuten zo veel mogelijk herrie maken met zijn allen. Een soort 'hel van Alkmaar' maken. Dit kan zowel in de gracht als op de tribune. Maak de spelers van Twente als die van AZ maar 15 minuten he-le-maal gek!! (manier van herrie maken, kan iedereen zelf invullen...)

Na deze 15 minuten van die grote shirts de tribunes over en eventueel fakkels aan! Misschien een aantal spandoeken ophangen en dan 75 minuten zo massaal mogelijk 'Come On AZ' zingen!! (het zingen beter dan bij psv uit, twee jaar geleden in halve finale van de Amstelcup!)

Spandoektip:
'AZ lijdt zonder strijd,
maar had kunnen leiden met strijd!'

Helaas ben ik er zelf aankomende zaterdag niet bij, door werk.
Heel goed idee. Ik heb al dertig heel goede ideeën gezien, het kan niet gek genoeg. Fakkels, megaspandoeken, weet ik veel wat. Maar je laatste zin is echt briljant. Een fantastische knipoog naar alle onuitvoerbare plannen die hier de revue passeren. Althans, ik neem aan dat er een knipoog achter hoort?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

thomasvaren schreef:[..]

Lekker consequent. Eerst je favoriete team toeschreeuwen dat ze er een rotzooi van maken om vervolgens als een blad aan een boom om te slaan en weer als vanouds doen alsof het helden zijn. Wat denk je nou te bereiken met zo'n actie?
Een signaal afgeven dat het zo niet goed gaat, maar dat wij wel achter de club blijven staan. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, want jij wil dat toch niet inzien. Vooral geen actie voeren en braaf blijven klapperen en zingen, dan spelen we volgend jaar lekker in de Jupiler League als het zo doorgaat.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Qua supportersactie neem ik niemand meer serieus, tofdat iemand

- niet met een idee voor een spandoek komt, maar dit ook daadwerkelijk verft
- niet voorstelt om fakkels af te steken, maar het ook daadwerkelijk doet
- niet oppert waartegen of waarvoor we protesteren, maar het daadwerkelijk vastlegt (vertrek Louis? inzet spelers? spandoekencensuur? loze beloftes?)

- iemand een definitief, forumoverschrijdend plan neerlegt

Tot dan sla ik dit topic over.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

thomasvaren schreef:Zo horen supporters te zijn. Het is de enige juiste en zinvolle manier om je stem te laten horen.
En dat is wat het gros op het forum de afgelopen 24 uit- en thuiswedstrijden heeft gedaan. Jij ook?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
JerommekeAZ
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jan 2008, 20:06
Locatie: De Rijp

Robin of Locksley schreef: (...)
Spandoektip:
'AZ lijdt zonder strijd,
maar had kunnen leiden met strijd!'
Dit vind ik wel een goed idee voor een spandoek, ik neem aan dat de stewards hier geen probleem van maken.
Gebruikersavatar
Heerenveen
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:09

Doe dan een actie,eerste kwartier stil ook als ze scoren en dan wat spandoeken met Jullie niet voor ons wij niet voor jullie etc.
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Dropkick Murphy schreef:Qua supportersactie neem ik niemand meer serieus, tofdat iemand

- iemand een definitief, forumoverschrijdend plan neerlegt

Tot dan sla ik dit topic over.
Elastiekjes uitdelen en iedereen de klapper voor zijn gezicht(door de klapper voor je gezicht en dan een elastiekje om je hoofd). Hebben we allemaal een masker omdat we niet durven te kijken tot dat het goed gaat en dan kunnen we even niet klapperen. Dan is het gepast even doodstil. Is dat dan wat? Zelf vind ik echter dat we 90 minuten "come on AZ......" moeten schreeuwen.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Actie voeren is prima. Maar is strijd het daadwerkelijke euvel? Volgens de één wel, de ander legt de schuld bij Van Gaal en de derde bij Brands. Nr. 4 geeft Ari en Pellè de schuld en nr. 5 zegt dat het door de blessure van Schaars komt. Nr.6 zegt dat we routine missen (achterin of voorin) en nr. 7 zegt dat we geen goed keeper hebben... Zolang je een actie hierop baseert zul je nooit de aanhang als een geheel krijgen. De actie met de meeste kans van slagen is die actie die niet een oorzaak aanwijst. Of allemaal in het zwart komen met een groot spandoek WIJ ZIJN IN DE ROUW MAAR BLIJVEN AZ TROUW of toch het vak leeglaten en wat minder origineel zijn.
Gesloten