Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

mee eens. we zien wel van het weekend ik blijf staan in ieder geval bij de kantine en zie wel wie het nog meer doen en anders is het een sof.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

Dropkick Murphy schreef:Ik vind het aandoenlijk hoe hartstochtelijk MacMarco z'n standpunt verdedigt. Wel vertekenend, want hij staat zo goed als alleen maar is wel verantwoordelijk voor 1/3 van de berichten in dit topic.

Aan de andere kant is het ook aandoenlijk hoe een harde kern haar supportersactie, die toch verrassend zou moeten zijn, al vanaf bijna twee weken van tevoren op een openbaar forum moet bespreken.
Dit is mijn 20e bericht in dit topic en op een totaal van 441 berichten lijkt 1/3 wat overdreven. :wink: Soms duurt het gewoon effe om bij anderen tot de harde kern door te dringen. :wink: Toch schrok ik wel van het aantal en heb me danook voorgenomen op maar te stoppen met dit topic. =D> Alleen sta ik zeker niet gezien er nog 70 op nee hebben gestemd maar het valt me inderdaad wel tegen dat er niet zo veel zijn die hun standpunt zo hartstochtelijk verdedigen als ik.
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

MacMarco schreef:[..]


Dit is mijn 20e bericht in dit topic en op een totaal van 441 berichten lijkt 1/3 wat overdreven. :wink: Soms duurt het gewoon effe om bij anderen tot de harde kern door te dringen. :wink: Toch schrok ik wel van het aantal en heb me danook voorgenomen op maar te stoppen met dit topic. =D> Alleen sta ik zeker niet gezien er nog 70 op nee hebben gestemd maar het valt me inderdaad wel tegen dat er niet zo veel zijn die hun standpunt zo hartstochtelijk verdedigen als ik.
Hier hoort een smiley met een klappert bij.
Gebruikersavatar
JerommekeAZ
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jan 2008, 20:06
Locatie: De Rijp

makker54 schreef:En wie gaat er voor zorgen dat alle tribunes meedoen bijvoorbeeld vak Q en niet alleen vak w,x,y.[/url]
Nou in S t/m V zal er ook wel rumoer zijn, ik zit zelf in vak R en zal me ook gewoon bij een menigte aansluiten. Der zitten meer echte supporters op Molenaar dan jullie denken :wink:
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

JerommekeAZ schreef:[..]


Nou in S t/m V zal er ook wel rumoer zijn, ik zit zelf in vak R en zal me ook gewoon bij een menigte aansluiten. Der zitten meer echte supporters op Molenaar dan jullie denken :wink:
Zal ik dan proberen om vak J wakker te houden?
Gebruikersavatar
Sir Mikey
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2008, 21:37
Locatie: Alkmaar

Ik probeer elke wedstrijd de mensen op de victorietribune op te jutten.
Maar ze blijven allemaal altijd lekker zitten. En als er dan weer zn lekker AZ liedje aan komt gaan ze met die kut klappertjes klappen word er dood ziek van. Kan wel weer proberen om een hel te maken op de victorietribune zal wel geen groot succes worden.
Maar heel misschien als het hele stadion in de gracht gaat staan dat hun ook een beetje geluid gaan maken en dan zonder klappers.
Vind het in ieder geval een goed idee om met zn alle zoveel mogelijk in het buurt van het veld te gaan staan en de spelers aanmoedigen. Ik denk dat ze best versteld zullen staan en dan zien ze dat de supporters achter ze staat en denk dat dat wel wat teweeg brengt. Ik zal in ieder geval in de gracht gaan staan voor F , misschien in mn uppie , maar dat is toch beter dan niemand he ! misschien zullen een paar mensen mn voorbeeld volgen. Alleen de helft van de victorietribune kan niet eens naar beneden , dus daar zal wel niks gebeuren :P
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Sir Mikey schreef:Ik probeer elke wedstrijd de mensen op de victorietribune op te jutten.
Maar ze blijven allemaal altijd lekker zitten. En als er dan weer zn lekker AZ liedje aan komt gaan ze met die kut klappertjes klappen word er dood ziek van. Kan wel weer proberen om een hel te maken op de victorietribune zal wel geen groot succes worden.
Maar heel misschien als het hele stadion in de gracht gaat staan dat hun ook een beetje geluid gaan maken en dan zonder klappers.
Vind het in ieder geval een goed idee om met zn alle zoveel mogelijk in het buurt van het veld te gaan staan en de spelers aanmoedigen. Ik denk dat ze best versteld zullen staan en dan zien ze dat de supporters achter ze staat en denk dat dat wel wat teweeg brengt. Ik zal in ieder geval in de gracht gaan staan voor F , misschien in mn uppie , maar dat is toch beter dan niemand he ! misschien zullen een paar mensen mn voorbeeld volgen. Alleen de helft van de victorietribune kan niet eens naar beneden , dus daar zal wel niks gebeuren :P
Je wordt alleen dan wel terug gestuurd door onze stewards dat je niet in de gracht mag blijven staan! :wink:

Maar je hebt gelijk dat we er een hel van moeten maken, dat heb ik nog maar een paar keer gezien in het stadion.
Het hele stadion moet gewoon mee doen :twisted:
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
makker54
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:56
Locatie: Alkmaar

Als we dan in de gracht gaan staan doe dat dan wel met je rug naar het veld dan maak je een punt.
AZ is my life, Vink is een jood
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

makker54 schreef:Als we dan in de gracht gaan staan doe dat dan wel met je rug naar het veld dan maak je een punt.
Met de rug naar het veld en dan er een hel van maken???
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

makker54 schreef:Als we dan in de gracht gaan staan doe dat dan wel met je rug naar het veld dan maak je een punt.
Dat zal lekker stimuleren. Ik noem dit 020-gedrag!!!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

[mod="Dropkick Murphy"]In onderling overleg hebben we besloten dit topic te sluiten.

Wie de schoen past, trekke hem aan. Kortom, als je een actie op touw wilt zetten: prima. Maar daar zijn andere, veel betere manieren voor dan dit topic. Pas bij een serieus, vaststaand plan willen we dit slotje heroverwegen.

En wellicht past de fanpage die schoen wel... [/mod]
Aldus de papegaai van de media
Gesloten