EK 2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de finale?

Duitsland
5
29%
Spanje
11
65%
Een ander land, namelijk...
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
Angus
Supporter
Berichten: 118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 08:06
Locatie: Oudorp
Contacteer:

roedfennistelroei schreef:wanneer gaan we beseffen dat kwaliteit je maar tot de knock-out fase brengt? Daarna is het knokken voor je plek.

Oranje kan het niet. Stelletje ongemotiveerde en mentaal zwakke prutsers dat het zijn. Duitsland gun ik het van harte, ze strijden en weten hoe ze kunnen winnen. Verslap je 1x, scoren ze 2x. Zo hoort het. Hier kan het Nederlands elftal (mentaal) nog heel veel van leren.

wat ben ik blij dat ik jou niet ben. :?
If it's clear and yella', you've got juice there, fella!
If it's tangy and brown, you're in cider town.
roedfennistelroei
Supporter
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008, 13:03

Angus schreef:[..]



wat ben ik blij dat ik jou niet ben. :?
Leg eens uit
forzaazoleoleforzaazoleoleforzaazforzaazforzaazoleole
Gebruikersavatar
Angus
Supporter
Berichten: 118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 08:06
Locatie: Oudorp
Contacteer:

roedfennistelroei schreef:[..]


Leg eens uit
want dan heb ik gelukkig jouw mening niet.
If it's clear and yella', you've got juice there, fella!
If it's tangy and brown, you're in cider town.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef:Overigens blijf ik er bij dat Rusland een zwakke ploeg heeft. Je moet ze alleen wel aanpakken op hun zwakke plekken. Zoals Spanje dus deed. Met twee spitsen tegen dat hele slappe verdedigingsduo... Eerder verloren ze ook al van Israel met 2-1 en uit bij Engeland met 3-0. Nederland heeft ze echter alleen maar in de kaart gespeeld. Op alle gebieden. Dat Rusland nu door is heeft niet zoveel te maken met de eigen kracht, maar het ontzettend slappe spel van Nederland.
Ik kom weer even mijn gelijk halen...

\:D/
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef:[..]


Ik kom weer even mijn gelijk halen...

\:D/
Als we dan toch bezig zijn, wat had je hier ook alweer op te zeggen:
AZ 4 Life schreef:
Ik heb Spanje uiteindelijk op winst gezet nadat ze samen met Portugal de finale gaan halen.
:wink:
Ocram
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 15 dec 2005, 12:02

gvd ik had finale rusland-duitsland, en de wanvertoning van die klote russen kost me dus 80 euro
ECHTE AZ ER SINDS 1974
roedfennistelroei
Supporter
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008, 13:03

Gisteren nogmaals het bewijs dat Nederland zichzelf ongelooflijk kinderlijk heeft laten overlopen door Rusland. Pak ze fantiek aan en ze zijn nergens. Ik hoop van Arshavin dat hij een jaartje bij Barca op de bank mag zitten, maar voorlopig heeft hij me nog helemaal NIET geimponeerd.

Tevens verdient hij al 4miljoen dollars in Rusland, dus Barca zal wel over de brug moeten komen. Ik gok op miskoop nr1 voor Barcelona voor volgend seizoen. Maar je weet het nooit natuurlijk.
forzaazoleoleforzaazoleoleforzaazforzaazforzaazoleole
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

roedfennistelroei schreef:Tevens verdient hij al 4miljoen dollars in Rusland, dus Barca zal wel over de brug moeten komen.
4 miljoen dollar? Dat is €2,50.
roedfennistelroei
Supporter
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008, 13:03

Cruz Azul schreef:[..]


4 miljoen dollar? Dat is €2,50.
4 miljoen dollar, da's 1 biertje bij de mcdonalds... oh nee wacht
forzaazoleoleforzaazoleoleforzaazforzaazforzaazoleole
falcon
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 jul 2007, 14:35
Locatie: alkmaar

Spanje zou de terechte kampioen zijn, veel goals , overtuigend spel een aantal zeer goede spelers
Alle ballen verzamelen
hjkuuhjkk

Antti Opdam schreef:[..]


Ik kom weer even mijn gelijk halen...

\:D/
Je enigste gelijk is dat Spanje te sterk was voor Rusland, maar dat ze een zwak team hebben is onzin, Scorebord journalistiek :wink:
Gebruikersavatar
WinkelgreetzAZ
Supporter
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 mar 2005, 16:10
Locatie: Winkel
Contacteer:

Ballack mist verschijnlijk de finale :lol:
Bron: NOS teletekst
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om 2 x zo veel te luisteren als te praten.......
Mr. W
Herry en/of Berry
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2007, 17:11

roedfennistelroei schreef:Gisteren nogmaals het bewijs dat Nederland zichzelf ongelooflijk kinderlijk heeft laten overlopen door Rusland. Pak ze fantiek aan en ze zijn nergens. Ik hoop van Arshavin dat hij een jaartje bij Barca op de bank mag zitten, maar voorlopig heeft hij me nog helemaal NIET geimponeerd.

Tevens verdient hij al 4miljoen dollars in Rusland, dus Barca zal wel over de brug moeten komen. Ik gok op miskoop nr1 voor Barcelona voor volgend seizoen. Maar je weet het nooit natuurlijk.
Ach, Henry was ook niet echt een succesnummer, dus kunnen ze het met Arshavin ook best proberen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wat is Hiddink trouwens stil... Ik hoor hem opeens zeggen dat hij trots is op zijn ploeg. Terwijl de woorden technisch, tactisch en fysiek overklast hier ook wel op de plaats zouden zijn.
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Mr. W schreef:[..]


Ach, Henry was ook niet echt een succesnummer, dus kunnen ze het met Arshavin ook best proberen.
Henry heeft het al met al niet zo slecht gedaan met 12 doelpunten, zeker omdat hij omdat hij bij Barca linksbuiten moest spelen. Barca heeft wel veel meer scorende linkerspitsen gehad zoals Stoitsjkov, Rivaldo, Ronaldinho. Henrry had behalve aanpassingsproblemen ook nog te maken met slecht spelende teamgenoten. Arshavin zal Deco vervangen, maar we moeten niet rekenen op heel veel goals. Arshavin heeft bewezen in grote wedstrijden een goal te maken (uefa cup + EK).
roedfennistelroei schreef:
Tevens verdient hij al 4miljoen dollars in Rusland, dus Barca zal wel over de brug moeten komen.
Geld is geen enkel probleem, of hij het nu goed of slecht doet, Barca haalt die 4 miljoen voor de winterstop al uit de Russische markt (merchandising etc).
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Mr. W
Herry en/of Berry
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2007, 17:11

Frankie schreef:[..]


Geld is geen enkel probleem, of hij het nu goed of slecht doet, Barca haalt die 4 miljoen voor de winterstop al uit de Russische markt (merchandising etc).
Henry mist gewoon vrouw en kind, wanneer anderen bij Arsenal slecht speelde, was hij degene die anderen naar een hoger niveau bracht. Ga me nou niet vertellen dat ze niet beter van Henry hadden verwacht dit jaar.
Gebruikersavatar
WinkelgreetzAZ
Supporter
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 mar 2005, 16:10
Locatie: Winkel
Contacteer:

Ballack schijnt toch te spelen.
Zal wel een psychologisch spelletje zijn geweest.
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om 2 x zo veel te luisteren als te praten.......
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het zou echt een schande zijn als die moffen na 1 goede pot en 4 slechte gewoon die titel pakken. Laten we hopen dat het voetbal zegeviert straks.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

En laten we het hopen voor mijn poule!! ik ben de enige die Duitsland - Spanje had voorspeld en Spanje als winnaar, anderen hebben Duitsland als kampioen, maar andere finale enzo..

Maar als Spanje wint ben ik zeker van de winst!! :lol: Dus Viva España!
Underground

Langedijk schreef:Het zou echt een schande zijn als die moffen na 1 goede pot en 4 slechte gewoon die titel pakken. Laten we hopen dat het voetbal zegeviert straks.
Yeh. Spanje op 1-0. Ik hoop echt dat die spanjaarden gewoon die duitsers kloppen. Liefst met een nulletje of drie,vier. Heerlijk.
Gesloten