zaterdagavond of zondag middag

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Zaterdagavond of zondagmiddag?

Zaterdagavond.
58
91%
Zondagmiddag.
2
3%
Maakt me niet uit.
4
6%
 
Totaal aantal stemmen: 64
sprenkmo1
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2006, 12:19
Locatie: Warmenhuizen

er staat een stuk in de krant van louis, hij wil liever op de zonddagmiddag voetballen vanwege rust van zijn spelers. tercht denk ik maar het is verschuiven van denk ik, of je hebt drie dagen voor een wedstrijd rust en 4 erna of andersom. mijn mening is dat de zatedagavond hier in noord holland beter is voor AZ supporters, velen voetballen zelf op de zondagmiddag.. ik heb al eens meegemaakt dat de scheids affloot 20 min voor tijd vanwege AZ-ajax.

wat vindt de rest van voetballen op de zondagmiddag ?
wanneer nodigt louis me uit voor een rondje golf
Gebruikersavatar
Brian McBride
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 dec 2003, 09:45
Locatie: Heiloo

Ik zie AZ het liefst 's avonds spelen. Avondwedstrijden zorgen voor meer sfeer op de tribunes. Op zondag en met name de wedstrijden om 12.30 uur lijkt het alsof iedereen eerst nog wakker moet worden en is een flitsende start van AZ op het veld nodig om het publiek enthousiast te maken. En of die avondwedstrijd nu op zaterdagavond, vrijdagavond of, zoals in Spanje wel gebeurd, op zondagavond wordt gespeeld maakt mij dan niet veel uit. Over de opmerking over het zelf voetballen; ik ben sinds dit seizoen geen actief voetballer mee, dit omdat AZ steeds vaker op zondag speelt. Keuzes maken....
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Ik ben voor het Duitse concept. Gewoon zaterdag om 18.30 uur of zondag om ongeveer 16.30 uur (weet de precieze tijden niet hoor).
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Poll toegevoegd. Maar dit lijkt me een inkoppertje.

Zondag om half 5 lijkt me niks. Zaterdag half 8 vind ik prima.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dropkick Murphy schreef:Ik ben voor het Duitse concept. Gewoon zaterdag om 18.30 uur of zondag om ongeveer 16.30 uur (weet de precieze tijden niet hoor).
In Duitsland spelen ze op zaterdag om 15.30u en zondag om 17.00u.

Ik heb het liefste wedstrijden op zaterdagavond, begin tussen 19.30u en 21.00u. Bij avondwedstrijden is er veel meer sfeer altijd.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Uiteraard de zaterdag vanwege de sfeer. De meesten van ons staan dan aan de vooravond van een avondje stappen en hebben al wat gedronken, hetgeen de sfeer ten goede komt. Ik denk ook niet dat een tegenstander onder de indruk zal zijn van een wedstrijd in ons stadion op zondag. Op zaterdag kan het er soms weleens 'Europees' aan toe gaan.

Uitwedstrijden daarentegen heb ik wel liever op zondag. Toen ik was jonger was keek ik echt de hele week uit naar een uitwedstrijd op zondag. Zaterdagavond stappen en tijdens het uitgaan met de rest van de jongens overleggen hoe laat we de trein naar pakweg Doetinchem gingen nemen. Dat leverde altijd mooie dagen op. Halfdronken van de avond ervoor de trein in om goed doorgesmeerd op de plaats van bestemming aan te komen. Dat was nog in de tijd dat er nog weinig combi's en al helemaal geen omwisseltoestanden waren. Mooie tijden...
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Absoluut zaterdag ... !!

Geen gekloot met zelf voetballen ... en je hebt de hele zondag ook voor de vrouw en kinderen ...!!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
FIGO MO8
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 jun 2004, 21:28
Locatie: kuststreek/vak S
Contacteer:

Liever nog vrijdagavond dan zondagmiddag/ochtend/avond.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ja duidelijk de zaterdagavond. Bier en bitterballen zijn lekkerder dan koffie met een glacé. Zondagmiddag hangt er altijd zo'n EO-jongerendagsfeertje.
...-
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Nog een reden is dat PSV ook bijna altijd op de zaterdag voetbalt. Wat PSV ook presteert, er is altijd druk van evenaren of profiteren als je de wedstrijd de zondag erna speelt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Uiteraard de zaterdag. Geen discussie over mogelijk.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Tja de zaterdagavond, lijkt me duidelijk. Wat wel klote is dat we altijd met z'n drieen gaan en we in hetzelfde voetbalteam spelen. De aanvangstijd van onze wedstrijden is zaterdagmiddag 12:30 uur wat dus geregeld behoorlijk kut uitkomt qua derde helft. Is echt klote als je thuis speelt en gedwongen een middaggie aan de AA zit.
Gebruikersavatar
Branie
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:12
Locatie: Alkmaar..

Hier is maar 1 antwoord op mogelijk! Zaterdagavond!
Wat valt daar nou nog meer over te zeggen.. juist!
Vak je W toch!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Zaterdagavond natuurlijk! Stadje. stadion. supportershome, en de avond weer afsluiten in stadje is zo onderhand een vast ritme. Zou echt zonde zijn als de wedstrijden naar zondag gaan, want dat zou inhouden dat we zolang we geen CL (dus op dinsdag) spelen, we alle thuiswedstrijden op zondag krijgen.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:Uiteraard de zaterdag vanwege de sfeer.
Daar was gisteren overigens bitter weinig van te merken, maar dat lag waarschijnlijk aan het weer. Maar zaterdagavond heeft natuurlijk wel de voorkeur, vanwege het zelf voetballen op zondag, maar ook vanwege het laatste restje nostalgische gevoel wat ik bij een (zaterdag)avondwedstrijd heb.
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Onderhond schreef:[..]


Daar was gisteren overigens bitter weinig van te merken
Dan sta je waarschijnlijk niet boven in Vak W.
Daar was het erg goed toeven, al zullen de familie Aerts en Musampa dat niet beamen denk ik. :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Zaterdagavond natuurlijk zondagmiddag is helemaal niks id 12.30 uur voetballen loopt iedereen nog te maffen.
Zaterdagavond is en blijft de speelavond van AZ hoop ik.
Omdat de meeste ook op zondagmiddag moeten voetballen en keuzes maken is bullshit ze moeten gewoon van ons avondje AZ afblijven.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

azmo3 (vak-S) schreef:Zaterdagavond natuurlijk zondagmiddag is helemaal niks id 12.30 uur voetballen loopt iedereen nog te maffen.
Zaterdagavond is en blijft de speelavond van AZ hoop ik.
Omdat de meeste ook op zondagmiddag moeten voetballen en keuzes maken is bullshit ze moeten gewoon van ons avondje AZ afblijven.
We moeten volgend jaar CL gaan spelen, dan spelen we vaker op zaterdag.
Dit doordat de wedstrijden van de CL op dinsdag en woensdag zijn!
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Vision54
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 mei 2007, 06:13

zolang we nog niet CL waardig zijn naar de zondagmiddag14.30 uur. Een dag meer herstel na de UEFA-cup wedstrijden. Ook geen uitbreiding van het stadion nodig, kan iedereen uitslapen en zelf voetballen.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Vision54 schreef:zolang we nog niet CL waardig zijn naar de zondagmiddag14.30 uur. Een dag meer herstel na de UEFA-cup wedstrijden. Ook geen uitbreiding van het stadion nodig, kan iedereen uitslapen en zelf voetballen.
Sodemieter op met je dag meer herstel. Het zijn toch allemaal grote stoere jongens? Dan trainen ze maar een dag minder.
Gesloten