De zaak Alves

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Alves: een verstandige aankoop?

Ja, hij legt er 25 in en kan met winst verkocht worden
39
54%
Nee, iemand met zijn mentaliteit past niet bij ons
33
46%
 
Totaal aantal stemmen: 72
Gebruikersavatar
Monfert De Mol
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 okt 2004, 12:04

dede schreef:[..]


Wat is neger gedrag?? :?
Beetje een mixie van het gedrag van een neger en een frieze druiper
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Monfert De Mol schreef:

Beetje een mixie van het gedrag van een neger en een frieze druiper
Ik vind het prima.

Inzenden voor toevoeging voor de Dikke van Dale.
Vak S
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Bolmi schreef:[..]


Juustem,had hem graag met een ander gedrag hier gezien maar ben ook wel klaar met deze man.
Laat hem maar lekker oprotten naar Engeland!
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Bolmi schreef:[..]


Juustem,had hem graag met een ander gedrag hier gezien maar ben ook wel klaar met deze man.
Volgens mij zegt hij niets verkeerd in dit interview

En een rode kaart lopen de meeste spelers wel eens op

Weten jullie wat er allemaal achter de schermen heeft gespeeld?

Je lijkt wel een Heerenveensupporter van voor de terugkeer. :lol:
Gebruikersavatar
ErikvB
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2007, 16:00

Alves is niet in NL te houden. AZ zou veel aan hem hebben gehad dit seizoen en met vette winst kunnen verkopen, zeker als hij er Europees ook nog een paar had ingelegd. Feit is; Alves zit nog bij H'veen. Die gozer brengt voornamelijk negativiteit door het gedoe van afgelopen zomer, z'n spel is wel ok (behalve die elleboog) maar hij pakt het volgens mij verkeerd aan.
Ik verwacht hem niet meer in Alkmaar.
Aut viam inveniam aut faciam
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Benieuwd of Scheringa op deze uitspraak van Alves gaat reageren. Beter van niet lijkt mij maar doordat Alves dit zegt is zijn wegblijven bij Heerenveendes te opmerkelijker. Als hij er zo nuchter in staat (AZ had moeten betalen wat Heerenveen vroeg) had hij ook gewoon zijn contractuele verplichtingen bij Heerenveen kunnen nakomen. Met de huidige schorsing kan Alves zijn laatste wedstrijden voor Heerenveen wel eens gespeeld hebben...
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

[mod="Cruz Azul"]On-topic, bitte.
Voor kaas en "je moeder" zijn andere topics.[/mod]
hjkuuhjkk

[quote="Cruz Azul"][/quote]

Oh bedankt voor de info, maar racistisch gelul pas zeker in elke topic :?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bayon Kwaku schreef:[..]


Oh bedankt voor de info, maar racistisch gelul pas zeker in elke topic :?
Nee, die verwijzing naar een friese druiper is inderdaad ongepast.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
hjkuuhjkk

MO7 schreef:[..]


Nee, die verwijzing naar een friese druiper is inderdaad ongepast.
:lol: Je moet ook opletten tijdens voorlichting, vriend :lol:
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Vertrek Alves naar Manchester City onzeker
16 november 2007

Een overgang van Afonso Alves van SC Heerenveen naar Manchester City staat op losse schroeven. De Braziliaan heeft de afgelopen twee jaar te weinig interlands afgewerkt om automatisch een werkgunning te krijgen, zo schrijft The Daily Mirror.

City verwacht niet dat een commissie van de Engelse voetbalbond een uitzondering wil maken voor Alves. De aanvaller is pas het afgelopen half jaar een vaste waarde in de equipe van bondscoach Dunga.


http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/11/1 ... y-onzeker/
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

dirkjan schreef:Vertrek Alves naar Manchester City onzeker
16 november 2007

Een overgang van Afonso Alves van SC Heerenveen naar Manchester City staat op losse schroeven. De Braziliaan heeft de afgelopen twee jaar te weinig interlands afgewerkt om automatisch een werkgunning te krijgen, zo schrijft The Daily Mirror.

City verwacht niet dat een commissie van de Engelse voetbalbond een uitzondering wil maken voor Alves. De aanvaller is pas het afgelopen half jaar een vaste waarde in de equipe van bondscoach Dunga.


http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/11/1 ... y-onzeker/
Daar ben ik mooi klaar mee. Die Engelse buitenlandersregel kan betekenen dat AZ uiteindelijk overblijft voor Alves. Ik moet die gast met zijn gelul en fratsen hier niet. Zal een lekkere samenwerking worden met van Gaal. Kan niet goed gaan.

Oprotten met Alves!
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Toffee schreef:[..]


Daar ben ik mooi klaar mee. Die Engelse buitenlandersregel kan betekenen dat AZ uiteindelijk overblijft voor Alves. Ik moet die gast met zijn gelul en fratsen hier niet. Zal een lekkere samenwerking worden met van Gaal. Kan niet goed gaan.

Oprotten met Alves!
Oprotten met zeikerds over Alves. Ik hoef Van Gaal ook niet op mijn verjaardag, als hij maar presteert. Volgens mij kunnen we wel wat scorend vermogen gebruiken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

MO7 schreef:[..]


Oprotten met zeikerds over Alves. Ik hoef Van Gaal ook niet op mijn verjaardag, als hij maar presteert. Volgens mij kunnen we wel wat scorend vermogen gebruiken.
Denk je dan dat het gaat werken tussen Alves en van Gaal? Van Gaal accepteert geen sterallures. Alves voelt zich verheven boven iedereen, zeker als hij naar het - in zijn ogen - onbeduidende AZ gaat. Dan zal hij een houding hebben van 'wees blij dat ik hier uberhaupt wil voetballen'. Hebben we helemaal geen flikker aan.

Ik vind het sowieso vreemd dat AZ hem wil want als er iemand geen teamspeler is is het Alves. De kracht van AZ is juist het team. Over het scorend vermogend van Alves: Nikos Machlas maakte ooit ook meer dan 30 goals in een seizoen....
Everton: Pride of Merseyside
hjkuuhjkk

Toffee schreef:[..]


Denk je dan dat het gaat werken tussen Alves en van Gaal? Van Gaal accepteert geen sterallures. Alves voelt zich verheven boven iedereen, zeker als hij naar het - in zijn ogen - onbeduidende AZ gaat. Dan zal hij een houding hebben van 'wees blij dat ik hier uberhaupt wil voetballen'. Hebben we helemaal geen flikker aan.

Ik vind het sowieso vreemd dat AZ hem wil want als er iemand geen teamspeler is is het Alves. De kracht van AZ is juist het team. Over het scorend vermogend van Alves: Nikos Machlas maakte ooit ook meer dan 30 goals in een seizoen....
Nou hij is echt wel een teamspeler, dat hij zijn leven anders ziet dan de club Heereveen doet daar niets aan af.
moi78
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 dec 2005, 16:22
Locatie: Heiloo, X1

Toffee schreef:[..]


Denk je dan dat het gaat werken tussen Alves en van Gaal? Van Gaal accepteert geen sterallures. Alves voelt zich verheven boven iedereen, zeker als hij naar het - in zijn ogen - onbeduidende AZ gaat. Dan zal hij een houding hebben van 'wees blij dat ik hier uberhaupt wil voetballen'. Hebben we helemaal geen flikker aan.

Ik vind het sowieso vreemd dat AZ hem wil want als er iemand geen teamspeler is is het Alves. De kracht van AZ is juist het team. Over het scorend vermogend van Alves: Nikos Machlas maakte ooit ook meer dan 30 goals in een seizoen....
Ik ben het niet met je eens, dat Alves geen teamspeler is. In de wedstrijd tegen AZ, kreeg hij steeds de bal en strooide daarna met ballen naar zijn mede spelers.
Zijn houding verdient, zeker niet de schoonheidsprijs, maar een speler, als Alves, is wat AZ mist. Ondanks alles, zou ik blij zijn, als hij alsnog zou komen!

Met vriendelijke groet,
Joost/moi
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Toffee schreef:[..]


Denk je dan dat het gaat werken tussen Alves en van Gaal?

Ik vind het sowieso vreemd dat AZ hem wil ..
Hou jij je nou maar met Everton bezig en laat ons met rust. De directie en eigenaar van AZ hebben bewezen niet inbeciel te zijn. Als hij er al geweest was dan stonden we nu op 1. De prijs was tot nu toe echter helaas net te hoog. Wij beslissen niet over de portemonee van Dirk maar laten we hopen dat het hem toch nog lukt. Stop met dat negatieve gelul en gelukkig zijn de problemen van Louis niet jouw problemen.
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

DIRK privé schreef:[..]


Hou jij je nou maar met Everton bezig en laat ons met rust. De directie en eigenaar van AZ hebben bewezen niet inbeciel te zijn. Als hij er al geweest was dan stonden we nu op 1. De prijs was tot nu toe echter helaas net te hoog. Wij beslissen niet over de portemonee van Dirk maar laten we hopen dat het hem toch nog lukt. Stop met dat negatieve gelul en gelukkig zijn de problemen van Louis niet jouw problemen.
Kijk eens wanneer ik geregisteerd ben onnozele.
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Toffee schreef:[..]


Kijk eens wanneer ik geregisteerd ben onnozele.
Dat je fan bent van Everton naast AZ had je al eens verteld maar ik bedoel dat ik dood ziek word van het feit dat jij Alves denkt beter te kennen dan zijn eigen moeder. Je berichten zijn suggestief en je doet net of je hem zelf gesproken hebt. Feiten graag.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

DIRK privé schreef:[..]


Dat je fan bent van Everton naast AZ had je al eens verteld maar ik bedoel dat ik dood ziek word van het feit dat jij Alves denkt beter te kennen dan zijn eigen moeder. Je berichten zijn suggestief en je doet net of je hem zelf gesproken hebt. Feiten graag.
We hebben Ari toch, we hebben geen Alves meer nodig :wink:
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gesloten