Rookvrij Victorie Stadion - ja of nee?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Rookvrij Victorie Stadion - ja of nee?

Ja
69
44%
Nee
87
56%
 
Totaal aantal stemmen: 156
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Met name vak x rookvrij! Ik heb nog geen bommetje gezien.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

De Alkmaarderhout schreef:[..]


Ik ben trouwens niet de enige die er last van heeft want ik zie geregeld mensen in de tribune met hun handen zwaaien als ze de smoke van hun buren in het gezicht krijgen.
Goed met je klapper op en neer gaan en weg is de rook. :wink:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Neut Meyver schreef:Ok ik geef het toe, ik ben dus eigenlijk Jozef die jullie al jarenlang voor de gek houdt. :wink:
Ik acht de kans aanwezig dat Dirk op volle toeren doorstoomd met het geitenwollensokkenThialf-concept en dat hij misschien ooit wel eens het hele stadion rookvrij zou willen maken.
Hup AZ.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Bob Ross schreef:Ik acht de kans aanwezig dat Dirk op volle toeren doorstoomd met het geitenwollensokkenThialf-concept en dat hij misschien ooit wel eens het hele stadion rookvrij zou willen maken.
Zolang wij geen dak hebben zal dat niet gebeuren denk ik.
Vitesse is dat wel aan het onderzoeken geloof ik, heb ik ergens een gelezen.

En in die arena kunnen ze wat mij betreft niet genoeg roken.
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Berry© schreef:[..]


Zolang wij geen dak hebben zal dat niet gebeuren denk ik.
Vitesse is dat wel aan het onderzoeken geloof ik, heb ik ergens een gelezen.

En in die arena kunnen ze wat mij betreft niet genoeg roken.
In de arena moeten ze een rookverplichting invoeren :wink:
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

brett schreef:[..]
Goed met je klapper op en neer gaan en weg is de rook. :wink:

Ik vermoed dat ik in de toekomst helemaal geen last meer van rook krijg, ik weet zeker dat een algeheel rookverbod in het verschiet ligt, het is een kwestie van tijd.

O, de klapper, nu begrijp ik het doel van dat ding, je stinkende buurman slaan :D
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

De Alkmaarderhout schreef:[..]



Ik vermoed dat ik in de toekomst helemaal geen last meer van rook krijg, ik weet zeker dat een algeheel rookverbod in het verschiet ligt, het is een kwestie van tijd.

O, de klapper, nu begrijp ik het doel van dat ding, je stinkende buurman slaan :D
Je doet het beter als je hem met een stuk hout slaat.
Mag je het thuis met je SV tje helemaal zelf bepalen of er gerookt wordt. :lol:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

I'm a little disappointed the vote has turned towards "Nee" but I am nonetheless pleasantly surprised that the vote has been so tight given the fact that everyone else here is from the Netherlands. I think if you took this poll in the UK, it would be hmmm hard to say but at least 70% in favour of smoke-free stadiums.

Anyway, I can accept a "Nee" unlike the EU :wink:
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

gAZ schreef:I'm a little disappointed the vote has turned towards "Nee" but I am nonetheless pleasantly surprised that the vote has been so tight given the fact that everyone else here is from the Netherlands. I think if you took this poll in the UK, it would be hmmm hard to say but at least 70% in favour of smoke-free stadiums.

Anyway, I can accept a "Nee" unlike the EU :wink:
What is the problem? You're never here, so its about the principal. Not about football. Where are you interested in? Principals? So don't be disappointed otherwise you have no live following the "worldproblems".
Gebruikersavatar
MizzGenk
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2007, 14:26
Locatie: Genk, België

Bij ons in Genk is dit vorig seizoen ingegaan en er waren niet veel problemen. Hier of daar rookt er iemand nog maar voor de rest valt het mee. Ze roken allemaal op de tribunes nu.
Poco Succes !!!!!!
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

MizzGenk schreef:Bij ons in Genk is dit vorig seizoen ingegaan en er waren niet veel problemen. Hier of daar rookt er iemand nog maar voor de rest valt het mee. Ze roken allemaal op de tribunes nu.
Ben ik nou zo slim of .................................................
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Ik zelf rook niet.
Maar er is niks mooiers als veel sjek rokers in trainingsbroeken en veel sfeer.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MizzGenk schreef:Bij ons in Genk is dit vorig seizoen ingegaan en er waren niet veel problemen. Hier of daar rookt er iemand nog maar voor de rest valt het mee. Ze roken allemaal op de tribunes nu.
Maak van die Mizz maar Miss of zelfs MIS.

Je bent heeeeel slim DIRK privé :wink: :?:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

red white schreef:Ik zelf rook niet.
Maar er is niks mooiers als veel sjek rokers in trainingsbroeken en veel sfeer.
Ook jammer voor je dat je geen blikken Schutters pils mag drinken op de tribune.


On topic: straks mag je ook tussen tijdens de wedstrijd niet meer van je stoeltje afkomen anders krijg je nog een stadionverbod. *zucht*
je weet het
Gebruikersavatar
Gekkehuis
Herry en/of Berry
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:02
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gillus schreef:On topic: straks mag je ook tussen tijdens de wedstrijd niet meer van je stoeltje afkomen anders krijg je nog een stadionverbod. *zucht*
Nou, dat scheelt nu al niet veel meer..
Telkens als ik wil staan, hoor ik al een aantal mensen ´ZITTE!!!´ schreeuwen :roll:

Maargoed: hoe gaan ze ervoor zorgen dat het Home ook rookvrij is/wordt? Of blijft dat ´gewoon´ een ´kroeg´ met kroegregels na thuiswedstrijden?
Q is good for you!
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Na de wedstrijd is het een een besloten club ,dus lijkt me dat je daar gewoon mag blijven rokeng.

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

DIRK privé schreef:Ik heb nog niet op de site van de s.v. gelezen dat het ook voor het home geldt. Zijn ze echt baas in eigen huis? Of geldt daar ook het verbod. Niemand vraagt het terwijl dat voor mij de belangrijkste ruimte is. Of mag je alleen na de wedstrijd roken?
Ja ho even, niet piepen. Het is een idee van Dirk, dus hoor jij het per definitie prachtig te vinden!
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

p@rick schreef:Ik dacht dat AZ van de publieke ruimtes een soort bruine kroegen wou maken? Een bruine kroeg ademt een rook geur uit. Of wil AZ er een bruine kroeg uit deze tijd van maken, waar dus niet meer gerookt mag worden door het rookverbod in de horeca.
Dit argument gaat overigens niet op. De rookvrije cafés in het buitenland ademen onverminderd de authentieke bruikekroegsfeer (scrabble drie keer woordwaarde) uit.

Neemt niet weg dat iedereen van mij een peukie mag opsteken als'ie dat wil.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Bob Ross schreef: Ik acht de kans aanwezig dat Dirk op volle toeren doorstoomd met het geitenwollensokkenThialf-concept en dat hij misschien ooit wel eens het hele stadion rookvrij zou willen maken.
Zou me bar weinig verbazen. Dan worden in plaats van fakkels, peuken doorgegeven op de tribune waar de stewards dan achteraan rennen.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Hoekie
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mar 2007, 12:56

Ik juich dit van harte toe, het is wat mij betreft onbegrijpelijk dat dit zowiezo nog is toegestaan in Nederland bij sportwedstrijden. Er waren een aantal mensen bij ons in vak S, die gezegd hebben dat als dit zou gaan gebeuren, ze niet meer zouden komen. Benieuwd of hun liefde voor AZ groter blijkt te zijn dan hun liefde voor de sigaret...
since 1987
Gesloten