De Gouden Kooi

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de Gouden Kooi?

1) Brian
11
13%
2) Natasia
0
Geen stemmen
3) Eric
2
2%
4) Lieke
1
1%
5) Amanda
3
4%
6) Jaap
40
49%
7) Huub
25
30%
 
Totaal aantal stemmen: 82
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik haar wel.
Ha en anders ik wel, wat een Biatch is dat wijf zeg =;
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik haar wel.
Ik ook hoor, voor alle duidelijkheid :lol:

Maar ik vind het echt niks meer aan. Kan me een tijdje geleden herinneren dat de videorecorder aan ging als ik niet thuis was, maar nu heb ik er niet eens zin in om er nog naar te kijken.

Ergens in september zitten ze er een jaar in en het is te hopen dat de 'terror' dan weer gaat beginnen want van dat gelul tussen die stelletjes wordt je ook gek. Ging afgelopen dagen bijna alleen maar over dat gejank tussen Nadia en Dennis. Bah!
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

AZ ole schreef:[..]

Kan me een tijdje geleden herinneren dat de videorecorder aan ging als ik niet thuis was, maar nu heb ik er niet eens zin in om er nog naar te kijken.
En dat gewoon hier plaatsen zonder ook maar enige schaamte.

Respect [-o<
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

AZ ole schreef:[..]


Ik ook hoor, voor alle duidelijkheid :lol:

Maar ik vind het echt niks meer aan. Kan me een tijdje geleden herinneren dat de videorecorder aan ging als ik niet thuis was, maar nu heb ik er niet eens zin in om er nog naar te kijken.
Ergens in september zitten ze er een jaar in en het is te hopen dat de 'terror' dan weer gaat beginnen want van dat gelul tussen die stelletjes wordt je ook gek. Ging afgelopen dagen bijna alleen maar over dat gejank tussen Nadia en Dennis. Bah!
je bent anders wel aardig op de hoogte
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Ja dus?!

Ik hoef me toch niet te schamen omdat ik Gouden Kooi kijk? (en nu niet allemaal gaan reageren dat ik dat wel moet :lol: )
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

AZ ole schreef:Ja dus?!

Ik hoef me toch niet te schamen omdat ik Gouden Kooi kijk? (en nu niet allemaal gaan reageren dat ik dat wel moet :lol: )
Waarom zou je je moeten schamen ik kijk ook regelmatig.
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
Gyros in Thessaloniki
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 aug 2006, 09:50
Contacteer:

Einde voor Gouden Kooi in zicht.
remember 1981
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Afgekeurd trouwens, GK inmiddels maar nog maar 20 minuutjes op TV. Dat zal wel steeds minder worden en uiteindelijk verdwijnen.. zonde.
je weet het
Gebruikersavatar
mootje
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mei 2007, 19:08

Gyros in Thessaloniki schreef:Einde voor Gouden Kooi in zicht.
Nou dat zou ik nou echt erg vinden!!! :x
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Zonde! Maar wat willen ze zeggen tegen de bewoners? Bedankt dat je een jaar lang in een 'hok' heb gezeten, afgezondert van iedereen.. Maar de stekker gaat er eruit. Hoe kennen ze nu een winnaar maken!?
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Mini-Padre schreef:Zonde! Maar wat willen ze zeggen tegen de bewoners? Bedankt dat je een jaar lang in een 'hok' heb gezeten, afgezondert van iedereen.. Maar de stekker gaat er eruit. Hoe kennen ze nu een winnaar maken!?
Zelfde als Big Brother, afvalrace van maken met een stemronde om de 2 weken. Publiek brengt stem uit.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Cesc schreef:[..]

Zelfde als Big Brother, afvalrace van maken met een stemronde om de 2 weken. Publiek brengt stem uit.
Dan gaat Huub het zonder problemen winnen denk ik, misschien Jaap nog als gevaarlijke outsider. De rest zie ik in ieder geval niet winnen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ ole schreef:Natasia had gehoopt dat de tien maanden in de Gouden Kooi haar roem en rijkdom zouden brengen. Niets blijkt minder waar. Inmiddels is ze weer thuis waar haar een bijzonder onaangename verrassing wachtte. Haar vriend Wilgo bleek hem namelijk gesmeerd te zijn en al haar geld meegenomen te hebben.

Wilgo was degene die - de tijd dat zij in de Kooi zat - voor haar twee kinderen, Yairo en Cheyenne zorgde. Natasia vertrouwde hem volledig en liet zonder problemen haar bankpassen bij hem achter. In Prive zegt ze het volgende:

"Alle bankafschriften waren weg, maar inmiddels heb ik kopieën gekregen en kan ik precies zien wat hij heeft gedaan: het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma". "Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!"

En als klap op de vuurpijl blijkt hij ook nog eens een vriendin en een kind te hebben in Suriname.

Natasia geeft toe dat zij en Wilgo al een tijdje problemen hadden: "Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te 'klootviolen' met andere vrouwen."

Dat 'keurig gedragen' valt te betwisten en ze mag dan wel een schreewlelijk zijn maar.....dit gun je niemand.
Ik vind het wel sneu voor haar, ik mocht haar altijd wel.
Gebruikersavatar
mootje
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mei 2007, 19:08

AZ 4 Life schreef:[..]


Ik vind het wel sneu voor haar, ik mocht haar altijd wel.
Ja,ze was altijd zo rustig en schreeuwde nooit zo hard(dat ik gewoon de volume van mijn tv zachter moest zetten)!!

Nee,dat was echt een liefurds :?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

mootje schreef:[..]


Ja,ze was altijd zo rustig en schreeuwde nooit zo hard(dat ik gewoon de volume van mijn tv zachter moest zetten)!!

Nee,dat was echt een liefurds :?
Dat zeg ik ook niet. Ze zijn allemaal niet helemaal lekker in hun hoofd. De ene schreeuwt, de andere is agressief, de andere jankt snel, de andere is gewoon gestoord. Op één of andere manier mocht ik haar gewoon altijd, dat het jou vriendin verder niet is dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Wees blij dat we niet allemaal dezelfde vrienden hebben.
Gebruikersavatar
graafie
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:50
Locatie: den helder

AZ ole schreef:Natasia had gehoopt dat de tien maanden in de Gouden Kooi haar roem en rijkdom zouden brengen. Niets blijkt minder waar. Inmiddels is ze weer thuis waar haar een bijzonder onaangename verrassing wachtte. Haar vriend Wilgo bleek hem namelijk gesmeerd te zijn en al haar geld meegenomen te hebben.

Wilgo was degene die - de tijd dat zij in de Kooi zat - voor haar twee kinderen, Yairo en Cheyenne zorgde. Natasia vertrouwde hem volledig en liet zonder problemen haar bankpassen bij hem achter. In Prive zegt ze het volgende:

"Alle bankafschriften waren weg, maar inmiddels heb ik kopieën gekregen en kan ik precies zien wat hij heeft gedaan: het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma". "Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!"

En als klap op de vuurpijl blijkt hij ook nog eens een vriendin en een kind te hebben in Suriname.

Natasia geeft toe dat zij en Wilgo al een tijdje problemen hadden: "Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te 'klootviolen' met andere vrouwen."

Dat 'keurig gedragen' valt te betwisten en ze mag dan wel een schreewlelijk zijn maar.....dit gun je niemand.
Ik gun het haar echt, is echt lekker voor der.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

ben blij dat het nu weg is, het is gewoon allemaal nep (helaas), volgens mij zijn het gewoon allemaal acteurs! Als het echt was was het wel zonde geweest.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat zeg ik ook niet. Ze zijn allemaal niet helemaal lekker in hun hoofd. De ene schreeuwt, de andere is agressief, de andere jankt snel, de andere is gewoon gestoord. Op één of andere manier mocht ik haar gewoon altijd, dat het jou vriendin verder niet is dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Wees blij dat we niet allemaal dezelfde vrienden hebben.
Je mag ook gewoon de ware reden vertellen hoor, bro. :wink:
...-
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Je mag ook gewoon de ware reden vertellen hoor, bro. :wink:
Shit, weer betrapt. :oops:
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Column:
Volgens John de Mol is Natasia een stuk sterker uit de Gouden Kooi gekomen dan ze er in ging. Dat is nog maar de vraag. Door Nico Dijkshoorn.

In ieder geval een stuk armer <http://www.nu.nl/news/1201430/61/Vriend ... ndoor.html>. Haar vriend heeft de bankrekening geplunderd, is naar Suriname gevlogen, bedreigt haar familie, en heeft een andere vrouw. Natasia heeft twee nieuwe tieten en haar rijbewijs. In de wereld van John de Mol heet dit automatisch ´er beter van geworden'. Bakken met ellende over je heen krijgen, iedereen lacht zich gek om je dramatische neergang, maar hé, je woont in een groot huis, je hebt veel poen en je ziet je vrouw nooit, dus je zal wel gelukkig zijn.

Hyves-jeugd
In De Gouden Kooi zitten alleen maar exponenten van deze Nieuwe Leegheid. Neuken, schreeuwen en na je 33e niet meer werken, dat is ongeveer het gemiddelde ambitieniveau van de Hyves-jeugd in het miljonairshuis.
Twee jaar over je heen laten pissen, letterlijk in dit geval, voor een eventueel te vergaren fortuin, het is het allemaal waard. Ook nog mooi meegenomen dat het allemaal wordt gefilmd en uitgezonden. Is een soort bonusje. En ze nemen het er van.

Opgeverfde campingslet
Nadia, een opgeverfde campingslet met het verbale vermogen van een middelgroot knaagdier doet haar mond alleen maar open als er een tong of een mannenlid voor hangt. Schijnt momenteel romantisch te zijn, om je op de televisie, terwijl je moeder kijkt, door dwergmiljonair Dennis zes keer per week door je gouden vulva te laten rijden.
Tijdens BigBrother 1 was het huis nog te klein toen er onder de dekens stiekem wat werd gevoeld. Nu zit je met het hele gezin naar een in geluidssterkte aanzwellend orgasme te luisteren terwijl je tegelijkertijd naar een woest pulserende lilliputterkont kijkt.

Hartstikke leuk
Maar geen nood. Ook deze mensen komen er beter uit. Nadia zal hier volgens John de Mol geen last van ondervinden. Dat is juist hartstikke leuk, dat ze over een half jaar een slagerij binnen komt wandelen en dat iedereen denkt: kijk nou, dat is die meid die zich met acht man om haar bed heen in haar kont liet nemen. Vinden mensen blijkbaar leuk. Dan heb je iets bereikt tegenwoordig.
Dat Jaap door zijn eigen kots is gerold, dat betreurt John wel. Dat hadden ze niet moeten uitzenden. En het zoontje van Natasia, die hartverscheurend huilde toen zijn moeder het huis inging omdat hij, veel verstandiger dan zijn moeder, meteen voelde wat dit zou gaan betekenen; een jaar lang in één huis wonen met Mamma´s psychopatenvriendje, dat hadden ze misschien ook niet uit moeten zenden.

Zuur ruikend
Maar verder vindt John het maar een hoop gezeur. In de stad zie je ook wel eens mensen in hun eigen kots rollen, dus waar hebben we het over. Alleen worden die mensen de volgende dag zuur ruikend wakker in een rottig studentenwoninkje en staat de crew van De Mol niet klaar om ze te feliciteren met een stuk spraakmakende televisie.
Maffiamaatje Huub, ook al een dwerg, Brian, een in oerlettergrepen converserende Antiliaanse homeboy, Lieke, twee jaar terug nog een Oost-Europese mannelijke worstelaar met baard en Amanda, 90 procent tepelhof met een verveeld mondje er boven, ze rommelen maar wat aan.
Ze liggen wat op elkaar, ze schelden elkaar verrot en sluiten over een jaar gewoon weer achter aan in de rij bij de C1000. Ze hadden al geen leven, dus wat maakt het uit.

Hoop

Maar er is hoop. Nu RTL het programma uitzendt en John de Mol bij MTV snel de rechten heeft gekocht van Pimp Een Graf <http://www.nu.nl/news/1204087/122/Gemeente_boos_om_ procent27gepimpt procent27_graf.html>, al snel gevolgd door de show Graaf Je Opa Op En Doe iets Geks Met Hem, is de Gouden Kooi opeens een ander programma.
Keurig wordt nu voor de echte debielen vlak voor iedere uitzending uitgelegd dat het hier een tv-programma betreft en daarna zien wij een sterk gekuiste versie van de Gouden Kooi. Een versie voor dertiger en veertigers. Met aangepaste vertalingen onder in beeld.

Jeetje mekreetje
Je hoort Dennis zeggen: "Fuck wat is dit kut, aah fok it wat een ****** kut gevoel" en dat wordt vertaald als "he jeetje mekreetje, wat een narigheid". Over een paar maanden <http://www.nu.nl/news/1204835/70/Eind_v ... zicht.html> zitten ze zingend een wandkleed voor hun schoonmoeder te punniken.
RTL, dat is familie, dat is je goed voelen en dat is een beetje brutaal. De bewoners van de Gouden Kooi zijn wat een ander voor ze bedenkt. Een Gouden huwelijk.
Hup AZ.
Gesloten